L change the World

22 Ekim, 2008



Daha önce oynana oyun benzeri

gıcıklardan biri yani:))


13 yorum:

Nağme dedi ki...

soldaki 2.kapıdan girebilmek için 1.4.5.düğmelere basılınca giriyor içeriye,sağdaki eve basınca ekrandan çıkılıyor.

Nağme dedi ki...

hg sis cim ben içerdeyimde göz ayak vs çıkıyo ona gıcığım işte.
koridordaki solda tlf.şeyi gibi yerdeki düğmelere basınca 1.4.5. girildi cnm:))

Nağme dedi ki...

aa bilmiyorum ben hemen girdim yükledi açıldı oyunda bişey yapamadım henüz sadece masadaki kağıdı gördüm o kadar

Nağme dedi ki...

kitabın içindede anahtar var ama alınmıyor gıcık dedim gıcık işte ya puff

Nağme dedi ki...

ana almışım item yeri yok tekrar baktım kitapdaki anahtar yokolmuş ve bil.masasının solundaki kapı açıldı

Nağme dedi ki...

bu ne ya yeni açılan odada çocuk ve genç biri vardı onlara tıkladım ok dedim yeniden başladı bıraktım ben:((

Nağme dedi ki...

dur bırakmadım satge2 yüklüyomuş meğersem 2.ye geçmiş
ay oyundan bi halt anlamadım ya neyse

Nağme dedi ki...

yaw hazırlanıyodur biryandan görmedim kitap kütüphanede sandalyeli olan orda göz işareti çıkıyor aşağılara doğru orda ama boşver sis cim bende bırakmıştım zaten