deep chalk Second phase

29 Mayıs, 2008



serinin devamı new***



Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

su dedi ki...

ne kadar çiçek varsa açtırıp soldaki sarkaça tıklayarak içeri girdim.hadi bakalım:))))

su dedi ki...

sağdaki lambaya tıkladım.solda bir tane daha oldu.onada tıkladım.biryer açıldı.anahtar çıktı.yerine taktım.

su dedi ki...

alttaki şeye tıklayınca elmas oraya geldi,ve yukarda paravan gibi birşey açıldı.

su dedi ki...

paravan gibi şeye tıklayınca içinden çiçekler çıkıyor.mouse ile devamlı tıklayarak çiçeği elamsın yanına getirin.

su dedi ki...

eeee...bu çiçek geliyo tam elmasın yanında sönüyor yaaa:(((((

su dedi ki...

şimdi biraz zor ama,her iki çiçeğide sönmeden mouse yardımıyla elmasın iki yanına getirin.

su dedi ki...

her iki çiçek dediğim zımbırtılar yerine gelince sayılar ve kare gibi bişey çıktı.

Nağme dedi ki...

enee çiçeklerin hepsini açtım ama içeri giremiyom,görmediğim çiçekmi var ki

Nağme dedi ki...

ay biryandan iş bir yandan oyun
girdim sonunda ya sarkacın üstündede çiçek varmış görmemişim

Nağme dedi ki...

off ya şimdide çiçekler sönüyo elmasın yanına gelmiyo ikisi birden:((

Nağme dedi ki...

elmas olan yerdeki vazoyu kırınca içinden kaset çıkıyo onu yukardaki yere taktım bişey dedi ama sonrası yok

Nağme dedi ki...

yıldızları tıklayınca sayılar çıktı,sağ taraftaki çarkları tamamladım

Nağme dedi ki...

çarklar tamamlanınca aşağıdan çıkan kareye sağdaki şekle göre sırayla tıklayınca durdu

Nağme dedi ki...

sonra baklava şekline basınca yukardan bişey geldi elmas içine girdi,diğer yere geçti

Unknown dedi ki...

merhaba arkadaşlar 1969 u nereye yazıyoruz ben yapamadım :(

occult dedi ki...

1969 u çarkları bulduğumuz bölümde karşıda okların olduğu yere yazıyoruz..aşağı yukarı okları ile