Hyokori From a Peach

31 Mayıs, 2008


Minotodan yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

12 yorum:

Sis dedi ki...

filden kalem aldım.sehpaya kalemle elma çizp elmayı aldım.güneşten şekerini aldım.ayının önündeki 3 şeyi kırdım

Sis dedi ki...

yıldıza tıkladım yere düştü altından çekiç aldım.
turuncu kutunun içinden kazma ve bıçak aldım

Sis dedi ki...

ayıdan eldivenini aldım.şekeri ilk buluta verdim yağmur yağdırdım.kazmayla tıkladım dere oldu aktı.

Sis dedi ki...

helal şeker:))

çekici tavşana verdim önündekini tıklayıp bana top verdi topu sehpa gibi şeyin üstüne koydum çoğaldı

Sis dedi ki...

yarım aydaki ağırlığı aldım.güneşe tıkladım gece oldu.toplara tıklayınca ay parlıyor.

serpill dedi ki...

kazmayla havuzun önündeki taşı kırıp dere akmasını sağlıyoruz sonra o kalp şeklindeki dereden akıp gidiyor,satırla otları yoluyoz çocuk çıkıyo içinden ama bittimi anlamadım.

Sis dedi ki...

file tıkladım su içti.bahçe sulama şeysine doldurdu.arı onu aldı uçtu.gitti çiçeği suladı ağaç oldu ağaçta şeftali büyüdü

Nağme dedi ki...

önce gece yapın sonra ağacı büyütüp şeftaliy, düşürtün,gece yapmadan ağacı büyütürseniz şeftali yeterince büyümeden düşüyor ve oyun bitmiyor takılıyor:))