Gorilla Room Escape

29 Mayıs, 2008


Sakura'dan yeni oyun.



Oynamak için tıklayınız

25 yorum:

su dedi ki...

masanın altından 4 sayısı ve dolabın arkasından tornavida....saol patron:)

Sis dedi ki...

kanape arkasında yerde levha var sandalyeden falçata

su dedi ki...

çaışma msasından 6 sayısı ve arkasından çekiç...

calculus dedi ki...

Bulduğumuz rakamları o plakalarda kullanabiliyoruz.
OK diyor.

Sis dedi ki...

yatağın yanında bi rakam yatağı falçatayla kesip bir rakam elimdeki rakamlar

6-7-4-2-3

Sis dedi ki...

şimdi toplarsak
duvarda turuncu 24
elimizde kırmızı 6 ve 3
mavi 7 ve 2
sarı 4
çalışma masası altı yeşil 10
ayna arkası mor 5

kullanılmayan çekiç kaldı item yerleri doldu

su dedi ki...

sayıları yerleştirerek işlemleri yaptım.ama bir işlemim eksik

Sis dedi ki...

çekiç de kullanıldı masanın yanında 6/8 yazıyor

Sis dedi ki...

tüm işlemleri yapınca da çıkışşşş game clear

calculus dedi ki...

Masanın altına 6+4=10
Koyun.
Sonra kapının yanına gidin sonra ayna arkasına.
Elinizdekileri sırayla koyun.
İlk koyacağınız şey önemli dediğim sırayla koyarsanız kapıdan çıkacaksınız bitecek.

Sis dedi ki...

normal end yazdıktan sonra ekranda para beliriyor onu da alınca goril çıkıyor.başka da son bulamadım

calculus dedi ki...

Tamam perfect end'i de buldum. Sis'in dediğini yapın o perfect end zaten başka da bir şey yapılmıyor.

Nağme dedi ki...

pöhh bunlar yazıları okutmak için yapmışlar perfect end galiba(çok anlıyomuşuz gibi)

ege dedi ki...

yorumlara bakmadan bitireyim dedim.çok uğraşırmışım:)
renk karışımlarını denk getireyim diye epey uğraştım.e olmadı tabi:)
sağolun...