T2B Escape

31 Mayıs, 2008


Yeni oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

84 yorum:

Unknown dedi ki...

slm oynayan var mı ?
ben başladım ..
koltuğun altından kahverengi bi nesne aldım..

Unknown dedi ki...

koltuğun solundaki saksının içinden bi tane daha kahverengi nesneden aldım 2 oldu saksının arkasından bi sürahi aldım..

Unknown dedi ki...

masanın yanındaki çöpün içinden bi tane daha ve masanın üstündeki bardağın altından para aldım

Unknown dedi ki...

masanın çekmecesinden bi nesne daha aldım kapının altından bi çubuk aldım

Sis dedi ki...

şifo slm .sana ek olarak çekmeceli şeyin altına yapışmış olan bi memo ve masadaki bardağımsı şeyden kibrit çöpü aldım

Kharalos dedi ki...

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


bunu dio açılmadı

Unknown dedi ki...

selam sis söylediklerini buldum bende

karalos tekrar dene bende açıldı

Unknown dedi ki...

ortada duran cam sehpanın altında bi mekanizma var kibritle vurunca ses çıkarıyo sanırım şifre gibi bişey ve memo yazan kağıtta şifresi ama tam anlayamadım ne olduğunu

deniz dedi ki...

Bir kağıt ta beyaz dolabın altına yapışmış şekilde duruyor.

deniz dedi ki...

Koltuğun alt minder kısmı görünürken, en sağ kısmından demir bi nesne aldım

Sis dedi ki...

saksıdan tahta plaka arkasından sürahi(pitcher)
kanapenin altından tahta sağında iron stick
kanapenin sağında kilitli kutu var
masadaki bardaktan wooden stick
sağ çekmeceden tahta
çöp kutusundan tahta buzdolabı sağında saksı var
kapının altından long stick
beyaz dolabın sağ çekmecesinden tahta altından kağıt

deniz dedi ki...

Beyaz dolabın çekmecelerini görürken sol tarafına da tıklayınca bir kahverengi nesneden alıyoruz ve orda bir boşluk görüyoruz..

Sis dedi ki...

beyaz şeyin sol yanından bir tahta daha ve wooden stick ordaki deliğe yerleşti .
sol çekmece açıldı pense alındı

Sis dedi ki...

long stick ile kavabonun üstünden büyüteç alındı

kahh dedi ki...

6 tane wooden board buldum. about edince hepsiinin üstünde şekillerr ve sayılar çıkıyor

Unknown dedi ki...

masaya yaklaşın sandalyenin biraz sağına ortalarına doğru tıklayın masanın altına gelicek sağ çekmecenin altı görünecek orda bi boşluk var orayı pense ile kapatın çekmece açılıyor ve içincen bi nesne çıkıcak onu diğer demir parçasıyla birleçtirin

Unknown dedi ki...

birleştirdiğimiz itemi musluğa takıp musluğu açtık sürahiyi suyla doldurduk

parayı nereye taktınız siz ben bulamadım?

kahh dedi ki...

ama birleşmesi için büyüteçle bu parçayı tıklayın bir delik oluşıyor. oraya diğer demir parçasını takın.

calculus dedi ki...

Merhaba, ben de geldim.
Karalos.
"Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."
Bu hata server hatasını gösterir. Sizden kaynaklı bir şey değil gibi. Sık sık yenileyin açılabilir.

kahh dedi ki...

sehpanın orda şekilleriolduğu yerde sağ yukarda anahtar deliği gibi bişi var oraya parayı taktım ses geldi ve para yok oldu

Unknown dedi ki...

masanın yanındaki küçük dolaba gelin sağ yanındaki gölgeye tıklayın arkasında bi saksı var oba suyu dökün geri gelip bi daha gelin saksıya açmış olacak ve anahtar verecek

kahh dedi ki...

buzdolabı gibi şeyin sağtarafındaki saksıya suyu dökmey çalıştım ama olmadı

Unknown dedi ki...

anahtarı aldıktan sonra koltuğun yanındaki küçük kasayı açın lens çıkıcak onu büyütece takın

kahh dedi ki...

meğer dökülme sesi falan gelmiyormuş su da azalmadı ama çıktım ve geri geldince kırmızı anahtar çıktı

kahh dedi ki...

evet dolrudumm ama saksıya dökünce suyum hala sürahide duruyodu

kahh dedi ki...

bu sıralamayı nerde kullanıcaz.. sehba da bişiler yapmaya açlıştım amaa nafilee. ya ben beceremedim ya da orda olmıycakk

deniz dedi ki...

Aldığımız beyaz kağıtlardan birtanesinde o şekillerden var. Sıralamaay göre yaptım ama olmadı...

kahh dedi ki...

derya sen de kaç tane beyaz kağıt var kii?? bend1 tane. onu da beyaz dolabın altından almıştım

kahh dedi ki...

h tama şimdi buldum masanın altında varmış bir tanee...

deniz dedi ki...

2 tane var ben de. Beyaz dolabın altından ama ilkini hatırlayamadım.

Unknown dedi ki...

2. kağıdı nerden buldunuz siz bende 1 tane var onuda beyaz dolabın altından aldım

kahh dedi ki...

tablodan çıkan şifre=kalın do-mi-sol-re-fa-la-si-ince do

kahh dedi ki...

ikinci kağıt masanın ayağının altında.çöp kovasına yaklaş ordan masanın ayağına tıkla orda beyaz kağıt

kahh dedi ki...

kağııttaki şekle göre 1-3-5-2-4-6-7-8 sıralama . ama olmuyor. acaba başlangıç yeri mi farklı anlamadımm

calculus dedi ki...

Bardakların içine su doldurun yoksa notaları çalmaz.
Sonra sıralama belli.
do-mi-sol-re-fa-la-si-do

Kahdier vermiş sıralamayı

calculus dedi ki...

Bu da buzdolabını açıyor. Yeni şifrelere yelken açıyoruz:)

kahh dedi ki...

saol calculus bardaklara su doldurmak aklıma gelmemişti

kahh dedi ki...

sonra buzdolabını açın ve bir kahverengi parça ve yerlerşim yeri galiba..

calculus dedi ki...

Elizdeki ikinci memonun açık şeklini veriyorum. Karalanmış yerler açık şekilde.
Blue------0----0----255
Red------255---0----0
Green-----0---255---0
Cyan------0---255--255
Magenta--255---0---255
White----255--255--255
Yellow---255---255--0
Black-----0----0----0

deniz dedi ki...

Evet bardaklar oldu, ama çıkmak zorundayım :(

Patroon ne denir ki süper ya, seni şifreci seçenler gurur duyuyor... Çözemeyeceksin dalga geçeriz diye sevinmiştim ama laf söylersem yazıklar olsun dimi ...

Kolay gelsin herkeseee...

kahh dedi ki...

sayılarda kapalı yerlerin değerlerini nasıl buldun???

calculus dedi ki...

Kahdier şuradan inceleyebilirsin.
http://www.w3schools.com/Html/html_colors.asp

Ama bir işimize yaradı mı bilmem.

calculus dedi ki...

Daha boş item yerlerimiz var.
Değişik bir şey bulan var mı?

Sis dedi ki...

ben burdayım ama buzdolabındaki şeye hiç bir asnlam veremiyorum:)))
yok sayabilirsin yani

calculus dedi ki...

Ben de bir anlam veremedim de sis ondan dedim bir eksik itemimiz var mı diye.
Hadi işbölümü yapalım sen etrafa son bi kere bak ben de ona bi anlam vermeye çalışayım.:)))))

calculus dedi ki...

Dolaptan çıkan puzzle de işaretlemeniz gerekenler (pembe yapmanız gerekenler)

http://pixjet.net/img/8e2cd57f8f22034db3d25ced27e4224a/sek.jpg

calculus dedi ki...

Aldığınız anahtarla gene camekanlı bölüme gidiyorsunuz, orada da bir şey çıktı.
Oraya da elimizdeki taşları yerleştirmemiz gerek sanırım. Ama bu kolay gibi.

Sis dedi ki...

bi de mantığı açıklasan.ben hala simetri görmedim de

kahh dedi ki...

tabloda pembe yapılan yerlerin mantığı ne calculus??

Sis dedi ki...

o şekiller de hiyeroglif

http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.jimloy.com/hiero/yourname.gif&imgrefurl=http://13temmuz.blogcu.com/414325/&h=387&w=552&sz=17&hl=tr&start=7&sig2=UW-GZSapKFeTYfHgE9ke-Q&um=1&tbnid=rrDyhMIvyPFX6M:&tbnh=93&tbnw=133&ei=TlVBSIvTNKfs0ATv0Y29CA&prev=/images%3Fq%3Dhiyeroglif%26um%3D1%26hl%3Dtr%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:tr:official%26sa%3DN

Sis dedi ki...

bir anahtar daha alıyoruz tajtaları yerleştirince topu açıyoruz onda da bi şey var.puzzle

kahh dedi ki...

açılan dolaptaki kitapta semboller var. u semboler günlerin baş harfleri

calculus dedi ki...

Tamam tahmin ettiğim gibi.
Google dan hiyeroglif diye arattım. O harflerin karşılıklarını buldum.
http://img90.imageshack.us/img90/913/773pxhiyeroglifhs1.jpg
Sayıları da 7 tane olunca iş kolaylaştı.
Hepsi bir günün baş harfi.
m-monday
t1-tuesday
w-wednesday
t2-thursday
f-friday
s1-saturday
s2-sunday
Bu sıraya göre yerleştirin.
Ya da buradan bakın kısaca
http://pixjet.net/img/42a2cae013b2bea351b43cc0cde04ca3/222.jpg

calculus dedi ki...

Onu yapınca anahtar fincanların oraya düşüyor.
Düşen anahtarla topu açıyorsunuz.
Bunların anlamlarını vermiştim daha önce ama , oka göre bir daha yazayım.
blue-red-green-cyan-magenta-white-yellow-black
Tükçe yazsana len artiz diyenler için.
Lacivert-kırmızı-yeşil-açık mavi-
mor-beyaz-sarı-siyah

kahh dedi ki...

buna göre rfataki tahtaya kartal-yarım ay şekildeki 1-kuş-yarım ay şeklindeki2 -yılan gibi olan- tel şeklide olan şekilin önce 1 sonra 2 yerleştir

calculus dedi ki...

Pardon görmemişim yazılanları.
Pembe yapılan yerlerin mantığı şudur.
O şekilde dikey olarak simetrik olanları işaretliyoruz.
Mesela A harfi dikey olarak simetriktir.
8 dikey simetriktir.
Ama 3 değildir.
Üçgen simetriktir.
Buna göre bakıyoruz,

kahh dedi ki...

hemen ne çabuk anladınız hiyeroglif olduğnuda googleden araştırdınız... hemde saniyeler içinde.... tebrikler vallaa

calculus dedi ki...

Hayır araştırmayıp kitaplıktaki defterden baksam olurmuş:D Salaklık işte. Heyecan:)

kahh dedi ki...

peki dikey simetri yapılacağını nerden öğrendiniz... benim ing. yok acaba o yüzden mi böle verilen ipuçlırını kaçırıyorum.. acaba bu bilgi nerede yazıyordu..

Sis dedi ki...

kahdi ben o simetriyi escapeden kopya çektim.cal de çözdü

kahh dedi ki...

hee tamam. aklımda sorular varken illa onları cevaplamalıyım... :))

calculus dedi ki...

Yatay simetriye göre çözün denmiş kah escapegames24de, biz de önce burada ne demek istediğini çözdük sonra da şekli. Meğer dikeymiş falan filan.

bozo dedi ki...

sölemeden edemiycem. bardaklara su doldurup notaları çalamıyosanız eğer meğer notalara yani sehbadaki bardaklara kibritle tıklamak gerekiyomuş. ben biraz zor buldum da!

Nağme dedi ki...

teşekkürler şifreci arkadaşlar,şifreleri sizden kopya çektim elinize sağlık:))

kırmızı dedi ki...

BOZOCUM EN İNCE AYRINTIYI SÖYLEYİP BENİ BU İŞKENCEDEN KURTARDIĞIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)ÇÜNKÜ KAÇ ZAMANDIR ÇALAMIYODUM MEĞER KEREMET KİBRİT ÇÖPÜNDEYMİŞ