ESCAPE THE FUTURE

29 Mayıs, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

65 yorum:

calculus dedi ki...

Şimdiii.
Taş aldım ortada bir yerden. Masanın yanındaki raflardan kablo aldım.
Sol yukarıdaki camı taşla kırdım cam aldım. Bir de saksının dibinden üserinde w yazan bir anahtar.

calculus dedi ki...

Camla koliyi açtım içinden tel aldım. (tel derken telefon değil bildiğimiz tel)

calculus dedi ki...

Kitaplığın en üst rafından kutunun üstünden bir anahtar daha aldım.

calculus dedi ki...

Bu arada kutu gene kapandı, cam gene yerine geldi, taş gene yerinde.
Oyun mu bozuk her şey yerine geri geliyor

Sis dedi ki...

kablo aldığın raflarda da bir anahtar daha var yazmamışsın

bozo dedi ki...

bu gerzek te bi türlü nerde olduğunu bilmez her seferinde aynı.

kırmızı dedi ki...

bi taş aldım sadece:) o da lastiklimidir nedir alıyom alıyom yerine geri gidiyo:9

calculus dedi ki...

Onu da bilgisayarın klavyesini soktum patladı. Bir anahtar daha.
Yalnız ben itemlara tıklayınca onlar sol alt köşeye birikiyorlar hoşuma gitmedi bu olay.

kırmızı dedi ki...

ya o kitaplık değil de masanın çekmece gibi olan kolarraından aldım anahtarla teli ben değiniz gibi kitaplıkta kutu falan yıok

Sis dedi ki...

kablo büyük aynanın önündeki konik alete takıldı

Sis dedi ki...

4 anahtarım var,taş tel kart ve ucu fişli kablo kullanıldı

Sis dedi ki...

anahtarlar:saksıdan masanın sağ rafından en üstte kitapların arasındaki açık renk kutudan ve klavyeyi kartla dağıtınca

bozo dedi ki...

tab tuşunu kullanın 4 anahtar var. kabloyu masadaki mavi düğmeli alete takınca alttaki çekmece açılacak ordan kart alınıp klavyeye takılıp patlatılacak 4. anahtar orda

Sis dedi ki...

4 anahtar K-O-W-Y yazan ve de 4 de kullanılmış item bir item yeri boş ve zaman makinasına anahtar gerekeceğini sanmam .bir item var bulamadığımız

bozo dedi ki...

sinan anahtarın biride masanın altında iki raf var ayrı ayrı bakılıyo bi raftan tel. birinden anahtar al
etti 3. 4. de rafta sarı kutu var tab yap görünüyo o kutunun üstünde

kırmızı dedi ki...

ya benim bu kiteplığın üst rafı yaklaşmıyoki anahtarı alım.

bozo dedi ki...

kapının yanına anahtarla sırayla takılıyo ama anoldu bilmem

Sis dedi ki...

anahtarları kapının yanına takın panel açıldı light humidity vs ayarlarv çıktı.masadaki konik alete bir şey daha gerekiyor

sinan dedi ki...

SAKSI,ÇEKMECEDEN ALINAN KARTLA KLAVYE PATLATILINCA,KAYAN RAF,VEDE ÜSTTEKİ KİTAPLARIN AÇIK KAHVE RENKLİ OLANIN ÜSTÜNDE EL ÇIKIYO ONUN ÜSTÜNDE CAL

kırmızı dedi ki...

anahtarlar
1. saksı
2kitaplığın üst rafı kutu üstünden
3klavye patyalınca
4.klavyenin altınca ki yerler çekiliyo oradan alınıyo

calculus dedi ki...

Anahtarların üzerindeki harfleri birisi söyleyebilir mi bana
Benimkiler hepsi solda toplandı:(

bozo dedi ki...

anahtarları takınca kontrol paneli var ama şu an enerji yok

calculus dedi ki...

Sis ben 4 anahtarı bulalı saatler oldu.
Üzerlerinde ne yazıyor diyorum. Benimkiler item yerinde değil, hepsi üstüste sol köşede duruyor diyorum

Sis dedi ki...

işığı off yapın aynanın önündeki ekrana gidecek mouse ile duvarı tarayın adres çıkacak.
www.arelle-design.com/code.html

Sis dedi ki...

calculusssssssssss o harfleri de yazdım.sen okumuyorsan biz ne yapalım yaa

bozo dedi ki...

cal sen ilk teli aldığın raftaki yerin odaki anahtarı almadın öbür rafta açılıyo

sinan dedi ki...

herşey tekrar alınıyo anlamadım gitti taşı tekrar aldım camı kırdım falan ilginç

Sis dedi ki...

o adreste ip ucu veriyor herf harf bir rakama karşılık geliyor

kırmızı dedi ki...

sis ışığı kapattım ekran geldi ama tarama yapmak nasıl bişedir :) adresi göremedim

bozo dedi ki...

sis ben harf harf bi rakamı bulamadım. ordaki metinden mi okuyosun

Sis dedi ki...

şimdi:alfabede
k:11ci
o:15ci
w:23cü
y:25ci

iki digit şifre ise 4 digit toplam alayım dedim ortaya çıkan 2657 uymadı.
cep tlf numarası dedim ortaya çıkan 5699 uymadı.sanırım harflere de bi sıralama bulmak gerek

calculus dedi ki...

Tamam şimdi gelebildim
Her harf bir rakam imiş ama bizi ilgilendiren o rakamlardan bazıları imiş.

Sis dedi ki...

hülya:tarama yapmak mouse ile seçmek hani copy yapar gibi.
sinan :ışığı kapatınca gittiğin ekranı mouse ile tarayınca gelen adres
bozo:sorunu anlamadım:))

kırmızı dedi ki...

anahtarlar kowy şeklinde girmişti acaba rakamsal karşılık bölemi

Sis dedi ki...

anahtarları ne sırayla bulduk hatırlayan var mı.harf sırasına göre rakam girmek lazım

sinan dedi ki...

ya ama kaç sayı lazım nasıl bulunck şifre.4 sayı var elimizde 5-6-9-9

bozo dedi ki...

ben o adreste o harflerin karşılığında numara bulcaz sandım ama şimdi anladım alfabetik sıralarına göre numaralar kullanılacakmış ama sıra sorunu var. acaba kapıya taktığımız harf sırasınımı yapıcaz. eğer öyle ise ben sıralamaya dikkat etmedim anahratları gelişigüzel taktım

kırmızı dedi ki...

anahtarlar gelişi güzel takılmıyo
kowy sıralaması alıyo ikinci kenz oynarken dikkat ettim

bozo dedi ki...

sıralama KOWY değil o item yerindeki sıra kutuya takarken bayağı karıştı sıralama. biri baştan girip sıralamaya dikkat etse keşke

calculus dedi ki...

Tamam geldim.
Odada 4 tane olan herhangi bir şey gördünüz mü

calculus dedi ki...

Ohhh bea.
Şifre çözmeyeli baya olmuştu:)
11-15-23-25
Bu sayılardan bazıları bizim için daha öncelikli.
Öncelikli kelimesini anlatırken primary kelimesini kullanmış gittiğimiz adreste. Primary numbers da asal sayılar olur,
Kelime oyunu yapacaklarını düşünememişim uzun sürdü kusura bakmayın:)