WAREHOUSE ESCAPE

30 Mayıs, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

35 yorum:

b@nu dedi ki...

resimde görülen yerden mavi sopayı düşürdüm ve tavşan aldım tavşandan bi kağıt aldım saksının içinde tohum var ama alınmıyooo henüzzz
kapının ordan soldan cımbız
dolabın ordan üst kutudan çekiç
hediye paketi olna dolabın üstündedki mavi çantadan çekiçle tornavida

b@nu dedi ki...

tornavidayla kırmızı kutuyu açtım kürek kürekle saksının içini açtım kapsüll kapsülün içinden beyaz bi kağıt

b@nu dedi ki...

beyaz alınan kağıdı buyttum tıkladım
0216X18+2= dedi

kapıya bunu girdimm bitti heralde

kırmızı dedi ki...

kapının yanındaki dolabins arkasından cımbızla makas aldım

b@nu dedi ki...

3890 şifremiz kapıdaki yere giriyoz ve kapıyı açıyoruzz....

kırmızı dedi ki...

makasla ilk hediye pakateni kesince çeşitli rakamlar verdi ve japonca yazılar çıktı

b@nu dedi ki...

ay gene başladımm bir item eksiktii kapının ordayken dolabın arkasından makas alıp tavşanı kestim anahtar aldım böyleyken çıktım......bide:)

kırmızı dedi ki...

kürekle kapsülü aldım içinden kağıt çıktı içinde matemitk işle gibi bişe var (gözlüğüm yok tam okuyamadım) hediye paketinin gözterdiği rakamlar ve ilk kağıt ) banucum bence tam bitirmedin gibi

kırmızı dedi ki...

banu 3890 yazdım ama kapı açılmadı
bende sanırım şifre eksik tüm itemleri buldum oysaki

b@nu dedi ki...

bilmemki hülla ben aynen dediğim gibi yaptımm ve hemen çıktım hatta anahtar bulduktan sonrada çıkmıştım gene aynı şifreyle

calculus dedi ki...

Bende makasla tavşanın kafasını kestim. Anahtar verdi. Bu arada tavşanın poposunu mıncıklamaktan gına gelmişti, kıllandığım kadar varmış.

calculus dedi ki...

Sarı anahtarla dolabın yanından bişiy aldım ama bu ne bilmiyorum sarı yuvarlak bir şey.

calculus dedi ki...

Ben odanın içinde kilitli kaldım.
11 Adet item, 7 si kullanılmış.
Şifre de açmadı kapıyı.

Nağme dedi ki...

sarı anahtarla raftaki arabayı tıkladım bişey olmadı ama artık el işaretide çıkmıyo artık

calculus dedi ki...

Tavşanı saksıdaki deliğe sokmaya çalışıyorum sıkıntıdan, ne tavşanmış be..

calculus dedi ki...

Nağme seninle bu ufacık odadayız ve birbirimizi göremiyoruz, ne kadar ilginç. Ben elimde tavşanlan geziyorum bak gördün mü?:)

kırmızı dedi ki...

kesinlikle bozuk bir oyun
tam 4 kez baştan başladım
tüm itemleri aldım kullandım
ancak şifre her seferinde giriliyo ama kapı açılmıyo kitli kaldım sonsuza dek :(

b@nu dedi ki...

şifre aslında herkezde farklı çıkıyomuşş escapeteromm daki zatlar 0306 ve EG24 gibi şifreler bulmuş bide onları deneyiniz sayın sakinler:=))))

Nağme dedi ki...

görmemmi cal habire çarpıp duruyon ya:))=
Ya Banuşşş kız bu japonlara rüşvetmi verdin ne biz çıkamıyoz burdan

b@nu dedi ki...

nameee yaz bakem 0306 bn gene açtım bu sefer 0306 yazıp o daire şeklini taktım ve çıktım

bozo dedi ki...

elma resmi olan kıtuda da bişiler yapıcaktık. ayrıca üstteki kutuda tabaklar arasında falan da bişiler yapılması gerekiyorve sağındaki dosya gibi şeylerde

Nağme dedi ki...

0306 yazınca çıktım kapıdan iyide o rakamı nasıl bulmuşlarki bendeki kağıttaki işlemle tutmuyoduki

calculus dedi ki...

O aradaki işaret artı zaten, hiç çarpı yok.
Toplama yapınca o çıkıyor da. Banunun nasıl çıktı belli değil ama:)
Eeee ne demişler, sakla samanı gelir zamanıııı:P

bozo dedi ki...

0306 ile bende çıktım ama hesap nası yapılmış anlamadım.

calculus dedi ki...

0306 yazın kapıya, sonra o sarı şeyi takın, kapının rengi değişecek (bet beniz atacak kapının) . Çıkıyorsunuz.

b@nu dedi ki...

calculus beyy 3890 yazıp çıktım bi daha söylüyorum çıktım hatta çıkarken ilk seferinde anahtarım bile yoktu sarı daire şeklide makasda anlaşıldı heralde

sonrasında tekrar açtım makas buldum direk tavşanı doğradım anahtar aldım 3890 yazıp çıktımmm

tekrar açtım bu sefer sen ilaveten sarı daire bulduğunu söyledim onu aldımm ama bende kaldım sonra escape dekilere baktım onlar 0306 bulmuşş bakimm dedimm evet kapı açıldı aynı şekilde bi fark bu sefer o sarı daireyi takıp çıktım..

:(

calculus dedi ki...

Tamam banu çıkmadın demedik ki:(
Biz çıkamadık sadece

calculus dedi ki...

02-16 şubatın 16 sı olarak düşünün.
O günden +18+2 gün ileriye giderseniz 06 mart olur.
Yani 0306.
Çözen böyle çözmüş ben değil.