Snow White Escape

29 Mayıs, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

19 yorum:

b@nu dedi ki...

günaydınnnnnnnnnnn..... bir oyun beni kendime getirir sanırımm ...

b@nu dedi ki...

4 farklı renkte harf buldum

komidin üstünden parfüm yanından bir harf
alt çekmeceden kitap kitabın sonundan bir harf daha
üst katta yatak üstünden bir harf bir çorap çorap içinden anahtar yatak yanından levye yatak üstündeki yastık altından çorba tarif kağıdı:)
anahtarla üst çekmece açıldı makas aldım onla çiçeği estim
leyve ile pencereyi açtım

b@nu dedi ki...

masanın altından kepçe taburelerin arasından bir harf daha

kepçe ile kapınınordan küpten su aldım onu masanın üstündeki tabağa boşattım üstüne çiçeği koydum gül suyu yapmış olduk heralde onuda parfüm şişesine koydum

parfüm şişesini aynaya püstrttüm ancak japaonce yazılar yazdı next dedim ama hala oyundayım ......devam

b@nu dedi ki...

saksının yanından bir harf daha anammm cadı geldii cama elma verdii yimedimm tabii çıbıklıı sana saklıyorumm canemm

b@nu dedi ki...

kepçeyle tekrar su aldım küptem bu sefer bir harf daha verdii

esrasel dedi ki...

bende aynı yerdeyim senin hızına yetişilmiyo bu sabah :)) sakla canemmm ben sonunda sana yedircem o elmayı bayıltçam onla seni :)))

b@nu dedi ki...

aynada şifre yeri çıktıı anlamlı bir kelime bulunması gerenkk...bir kaç tane son var bence ama ben tüm itemleri aldımm bu durumda şifreyi bulursam perfect end olmalı

b@nu dedi ki...

buldumm

gökkuşağındaki renk sıralamasına göre harflerii yazın kırmızıdan başayıp veeeeeee perfeck end...:)))

WHİSTLE çıktı bende.......

esrasel dedi ki...

panuuuu bak elmayı yidirdim sana bayılttım sonada ayılttım seni :))

b@nu dedi ki...

çıbıklıı gülü tabağa koydukya anacımm ondan orasıı boş duruyoduu allahımm heç uyumadann yarebbimm.....

benim için akşam dua eden tüm dostalarıma teşkürlerrr hala ayaktayımm dimdikk...:))))

Nağme dedi ki...

kendi yükleyip kendi oynarmış bu ne hız kız:))
sonunda pamuk prensesi sevgilisiyle buluşturduk:))

calculus dedi ki...

Ben elmayı getiren cadıya hasta oldum.
Sağolun hanımlar bitirdim ben de.

ays dedi ki...

BU OYUNDA DA 2 FARKLI SON OLMALI, BEN FARKLI OLARAK GÜL YERINE CORABI KOYDUM KASEYE, SONRA KURBAGA ALDIM VE BENIM CAMDAKI CADI BENI GORUNCE CIGLIK ATARAK KACTI :)
1 HARFI HENUZ BULAMADIGIM ICIN BITIREMEDIM...

ays dedi ki...

buldum :))
2 kez oynadım ve perfect sonu buldum :) eger gul ıle spreye su alınırsa cadı elma verıyor ve oyunun sonunda kız oluyor sanırım, yerde yuz ustu yatıyor :D ama corap ıle yapılırsa kurbaga alınıyor ve cadı cıglık atıp zehırlı elması ıle kacıyor, sonra kız kurbag kermıt'ı opup presn yapıyor mutlu son :))