Room of Lion

27 Mayıs, 2008


yeni sanırsamsa



Oynamak için tıklayınız

49 yorum:

kırmızı dedi ki...

Slm alemin en hızlı sitesiiiiiiiii
elimde pil fener kağıt falcata ve mavi bu kase var :)

Adlı dedi ki...

ortada duran kaplana benzeyip de koyunu andıran, bilgisayarlı masanın oldugu ekranda-bi de altta dvd var işte o aslanımsı koyunu tıklayınca pil verdi:D:D

yeterünce acık mı:D

sebnem dedi ki...

anahtarla konsolun ilk cekmecesi açılıyo içinde disket var ama alınmıyor

kırmızı dedi ki...

ahantarla ilk çekmeceyi açtım pili ordaki şeye taktım on off oldu artık itemleri gbüyütebiliyom

sebnem dedi ki...

haydaaa buzdolabından aldığım bişi tıktıklayınca yok oldu kırmızı bişi
hlla falçata nerde annem net yaz :)))

kırmızı dedi ki...

kız neyi nerden aldım bilmiyom ki
ama falçata sanırım kitaplığın yada koltuğun yanında

Adlı dedi ki...

masanın yanındaki o gri seyin yanına mavi tabaı koyunca mavi tabak anaktar veriyooooooo

sebnem dedi ki...

navi anahtarla 2. çekmece açıldı içindekinin adın ısiz koyun :d

sebnem dedi ki...

navi anahtarla 2. çekmece açıldı içindekinin adın ısiz koyun :d

su dedi ki...

buzdolabından aldığım ve içinden kağıt çıkan şeyi büyütece koydum.dolu japonca yazı çıktı.

kırmızı dedi ki...

her yer japonca
masanın bacağındada japonca var mikroskopdada

sebnem dedi ki...

işte o adı herneyseyi pcnin altındaki dvd ye tıkladım bi kağıdım oldu

Adlı dedi ki...

2. cekmeden aldımız kasedi dvd ye takın koyunumsu aynın sağ üstünde yırtılan bi yeri gösteriyoooo

Adlı dedi ki...

evet koyunumsu aslanın tam sağ üstü acıldıııııı bişilerr varrrr

kırmızı dedi ki...

ya ben im bu itemleri koyduğum yerin altında kırmızı ve yeşil çerceveli iki yazı var yeni belirdi bu diski tv ye takınca ama japonca bunlar

Adlı dedi ki...

benim japonca yazılı kaıttan baska itemim kalmadı:(:(:(:(

kırmızı dedi ki...

alah alah görühntüyü izledim ama bende itemler var hala kablo falcata cd

sebnem dedi ki...

hülya kabloyla önce tv ekranına tıkla sonra dvd yle tıkla en son falçatayla gösterilen yeri tıkla hepsi yokolacak bende yapamamıştım tek tek denedim oldu

kırmızı dedi ki...

aha ekrandaki görüntünün olduğu yere falcata ile tıkladık kutu açıldı:)duvarda

sebnem dedi ki...

yetiştin de nolduuu heee nolduuuu :P
kaldık elimizde japonca kağıtla

bozo dedi ki...

şişşt millet falçata kitaplığın yanından el feneri ile alınıyomuş. niye demiyonuz be canım çıktı deminden beri

sebnem dedi ki...

oooff pc dede şifre var kesinbi japonu üye yapmak gerek bu siteye

minnci dedi ki...

Arkadaşlar bende bu oyunu yeni zannettim ama değilmiş.diğer siteye baktım çözülmüş.Bende çözdüm isterseniz faydalanın yada isterseniz yazarım.

minnci dedi ki...

Önce kopya olduğunu söyleyim kızan olmasın.p.c nin şifresi 1329
Koyunun arkasındaki kutuya sırasıyla gece,ateş,ağaç ve parayı tıklayıp anahtar alıp kapıdan çıkıyoruz.Şifreler takvimle ilgiliymiş.

bozo dedi ki...

niye kızalım serapy. bak efendi efendi diğer siteden kopye demişsin. yani blgspot 24 den. işte biz böle copy diyoruz. nerden ve kimden alındığı yazılsın o emek verende emeğinin karşılığını alsın istiyoruz.

Nağme dedi ki...

yaw tabii kopya çekcez ya oyunlar kolayda şifreler kazıkki napalım ama dimi:))