MOTAS 20. LEVEL

28 Mayıs, 2008


SERİNİN DEVAMI NEW***



Oynamak için tıklayınız

35 yorum:

kırmızı dedi ki...

yani bu oyuna başlamak akıl işi deel ama ne edelim başlayalım :)

esrasel dedi ki...

slm lar oynuyorum ama yeni level e gelene kadar bişey yazmıyorum çünkü eskilerini daha önce oynamıştık
http://odaoyunlari724.blogspot.com/2008/01/motas-new-levels.html
bu linkten yardım alabilirsiniz takılan olursa yardımcı olmaya çalışırım hatırladığım kadarıyla

bozo dedi ki...

ya millet benim kasa falan değiştiğinden save yaptığım halde eskiden şimdi çalışmıyo. baştan başladı 20 nin şifresi falan var mı

kırmızı dedi ki...

arkadaşlar oyun bende ağaçlı yerden başladı hani tohum alıp büyütüyoduk ya
ama onu bitirdiğimizi hatırlıyorum eski oyunlardan.

kırmızı dedi ki...

http://www.youtube.com/view_play_list?p=898BE2B5F94CF94C
Bu linkte eski bi arkadaşın görüntülü çözümleri mevcuttur.Ancak ben banunun kastettiği 20 level şifresini bulamadım.

bozo dedi ki...

http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/262f6bee619eb6dc65bc4b2ab64a6516244c73e372c4217a25f1297016184?search_query=mota%C5%9F+19&search_type=

b@nu dedi ki...

ÜSTÜN YETENEK AZ BULUNUR ZEKAYA SAHİP NİCE ŞAHSİYET ULU İNSAN 19 LEVEL ŞİFRESİ VERECEK



AZ SONRAAAAAAAAAAA................

b@nu dedi ki...

az daha sonra...............




lütfen beklemeye devam ediniz........

b@nu dedi ki...

calculus beyy üstün şahsiyet şu ana itibariyle 19 level şifresi için çalışmalara başladı




lütfen beklemeye devam ediniz.......

kırmızı dedi ki...

ARKADAŞLAR
BİZZAT KENDİMMMMMMMMMM
NASIL OLDU BİLMİYORUM AMA YAPTIM
BEN CODE OLARAK 4631 İ GİRİNCE 20 LEVELDEN BAŞLADIM
AY KODU BULUŞ ESNASINI SAKIN SORMAYIN.TEKNİK DESTEKTE BULUNAN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER
ŞU AN İTİBARİYLE DİĞER LEVELLERİ OYNAMADAN 20 YE GEÇİŞ YAPABİLİRİYORUM.

kırmızı dedi ki...

o fanı pc nin ordaki hole yazan yere taktık fan çalışmaya başladı

kırmızı dedi ki...

evet şimdi pc yi açtım kapatım ve değişik bi ekran geldi.

kırmızı dedi ki...

pc nin ekranındaki küççük windovsları kapatım en altta BBRCRY yazan pencere kaldı

kırmızı dedi ki...

şimdi bu fani aldığım odaya kutular var yanıp sönüyo bu şifreyi oraya uyguluycam ama ingilizce renkleri bsilmiyorum:)

kırmızı dedi ki...

sanırım o ilk odadaki kutuları mavi mavi kırmızı turkuaz kırmızı ve sarı yapcaz pc deki sıralamaya göre

kırmızı dedi ki...

yaptım ama bişe olmadı camın önünde bi anahtar var ama alınmıyor dışarda

kırmızı dedi ki...

hah tamam o kutuların yanında sürgülü kapı açıldı yukarı kalktı

kırmızı dedi ki...

usb yi takınca şifre verdi
44312 ama nerenin bilmiyorum bu şifre

kırmızı dedi ki...

bu orjinal odada sol duvardaki nesneye tıklayıp sayacı bi şekilde şifreye denk getirmeye çalışıyorum ama nasıl olcak bilmiyorum

kırmızı dedi ki...

OH ALLAHIM DUVARDAKİ ŞİFREYİ ÇÖZDÜM
ARKADAŞLAR
DUVARDA 4 SATIR 5 SUTUN Bİ KUTU VAR
VE ONUN ÖN YÜZÜNDE SDOKUNUNCA EKRANDA SAYAŞ BELİRİYO
ŞİMDİ MANTIK YAKALAMAK İSTEDİĞİNİZ RAKAM 5 HANE YA SONA GÖRE EKRANA EĞİK BAKIN :) YANİ 5 Lİ YER SANARIM SATIR REKEMLERİ TERSTEN ALARAK SUTUNDA HER RAKIM KENDİSİNE DENK GELCEK ŞEKİLDE 44312 GİRDİM ORA AÇILDI VE MIKTAIS ALDIM:)

kırmızı dedi ki...

o mıknatısla delikteki camdaki delike tuttum ve anahtarı aldım

kırmızı dedi ki...

bu son anahtarı o ilk odadaki duvardaki garip şeklin ortasına taktım

kırmızı dedi ki...

şimdi duvardaki yollarrı yaptım ve sanırım level bitti

ege dedi ki...

arkadaşlar,20. levele nasıl geçiş yaptınız.baştan oynamak istemiyorum.level code girecek yer göremedim:(

Sis dedi ki...

ege deniz.motaş oyunu açtığın zaman pencerenin sağ üstünde silik bir menü harfi var M.ona tıkla menü açılsın en alttaki kilit işaretine tıkla input code açılacak oraya kodu yaz.
ama bu numara ancak ilk 19 leveli daha önce o ip numarasından oynamışsan işe yarıyor.

ege dedi ki...

sağol sis,olmadı.format yedi bilg.o arada ondan herhalde.