memory

30 Mayıs, 2008


yeni sanırsama......





Oynamak için tıklayınız

38 yorum:

su dedi ki...

amanda nasılda çalışırmış...bize oyunlar bulurmuşş:))))))

su dedi ki...

yav döne dolaşa bi hal oldum.mutfaktan bir fener ve duvarından bir tablo aldım..

su dedi ki...

mutfakta yeşil pereler var.onun hemen altından kutu aldım.bu arada about item yapmak için objeyisürüklemek gerekiyor.

Unknown dedi ki...

mutfak olan odadan çıkınca tam karşıda saksı var onu kenara ittim anahtar aldım.

su ben perdelerin altından kutu bulamadım tam olarak nasıl aldın sen?

su dedi ki...

şifo hem mutfak hem oda olan yerde 2 yeşil perde var.ve orada bir çalışma masası var.hemen solunda yerde....

b@nu dedi ki...

arkadaşlar aranıza katılamıyorumm çünkü...

şifo aramıza hoşgeldinn kolay gelsin..

su dedi ki...

sanırım o anahtar sayesinde koridordaki mavi kapıyı açtım.çalışma odası gibi bir yer....

Unknown dedi ki...

hoş bulduk banu saol ben sizle oynuyodum ama yorum yapmıyodum yeni yeni işte :)
kafam karıştı ya nesneleri nerde kullanıcaz hiç bi fikrim yok!

su dedi ki...

çalışma masasının yanındaki çöp kutusundan bir şema aldım.daha önce aldığım kutu gibi şeyin şeması

su dedi ki...

aynı odada bazı yerlere yaklaşılıyor ama alınmıyor.sanırım aldığımız itemlerde kendiliğinden aktif oluyor şifo.....

su dedi ki...

aynı odada perde açılıyor,duvardaki tabloya yaklaşılıyor ama bi numara yok:(

su dedi ki...

anahtarla kitaba tıklayınca anahtarım yok oldu ama başkada bişey olmadı...

su dedi ki...

yav ne şapşalım.anahtarla mavi odatya girdim demişim.oyun zaten o odada başlıyomuş......

Sis dedi ki...

o kitaba tıkladıkça bir şeyler yazıyor sanırım altta ama bende sadece çizgiler gözüküyor

Sis dedi ki...

yatak odasında o aldığım kutu açıldı su.
üstündeki renkleri yaptım .içinden mavi bi şey aldım

su dedi ki...

yav ordaki renkleri nasıl yaptın?hiç biyeri açılmıyoki...

Sis dedi ki...

bilgisayar açılıyormuş ya.
iki simge var biri tahminim japonca yazılar ama bende kutucuklar onlar öbürüde frp oyun simgesi gibi bi şey müzik çalan ve sanırım şifre istiyor

su dedi ki...

kutuyu yatağın üzerinde açabiliyoruz sadece..renkleri tersten girerek(sağol bozocum vede siscim)

Sis dedi ki...

şimdiii burası kopyadır.kapı var ya digital şifreli .o şifre laptoptaki okuyamadığımız şeyde yazıyormuş ve 233 müş

Sis dedi ki...

o girilen odada cam sehpadan bi cd aldım.camın önünden de video kaset

su dedi ki...

kasetle tvye tıklayınca 2441322 sayıları çıktı.

bozo dedi ki...

yeni odada büyük kahverenği kapıdan başka yere gidiliyo

bozo dedi ki...

duvarda mavi delikler var bişi yapamadım geri çıktım

su dedi ki...

bozonun dediği odaya girince duvardaki mavi deliklere posteri yapıştırın.

Sis dedi ki...

koltuğun altından pil aldım kayboldu sanırım fenere takıldı.
boş odaya girip yaklaşılan yere poster astım.
o odada ışık kapanıp fener açılıyor ama ne işe yaradı bilmem

Sis dedi ki...

tercümedir.

tv den kodu aldıktan sonta yatak odasına gidip kahverengi sandalyeden yeni bir not alın.laptopta üst simgeye tıklayın ve şifre girin:3ef5e5yi
bir kod verecek:39039
sandalyeli odada müzik setine o kodu girin şimdi odayı o kodu kullanarak geçmek lazım ama tersten yazılmış
önce soldan ikinciye tıklayın,tekrar ikinciye,3cüye ve 1ciye
şimdi karşıdasınız
odaya girin
bitti final sahnesini seyredin

su dedi ki...

eee...boşamı perdeleri açıp kapadık,heykele yaklaşıp tıkladı...saçma yaaa.....