One Room of a Cottage

26 Mayıs, 2008


Yeni odadan çıkma oyunu.



Oynamak için tıklayınız

62 yorum:

sebnem dedi ki...

saksıdaki çiçekten bi kablo aldım bol miktarda caponca kağıt var

sebnem dedi ki...

kabloyu yerdeki telefona taktım sesi açmadan oynuyorum eğer sesde bi şi varsa yandım :P

sebnem dedi ki...

yatağın ayakucundan renkli boya kalemleri aldım sanırım boya kalemi onlar

calculus dedi ki...

dur bismillah ya,
ekler eklemez :D:D
Günaydın şeb. Ben de başlıcam.

sebnem dedi ki...

hobaaa sehpanın üzerindeki kağıdın üzerine tıklayınca bişi sordu ne yazıcaz :P

calculus dedi ki...

Bir sürü şifre girmek gereken yer var ama elimizde çocuk gibi boya kalemleriyle geziyoruz.
Bu ne iş?
Yerdeki parkelerin altında da bir kasa var.

sebnem dedi ki...

bu aradao kağıda ben kalemlerle tıkladım sanırım
hey allahım yaaa iş bastı yine calculus bitirmeee :D

sebnem dedi ki...

hahah bekle işi yavaşlatıp oyun oynama hainliğini yapıyorum :D

calculus dedi ki...

Tornavidaylan resmi tıkladım. Arkasından bir kağıt aldım. Oklar çıktı ben metronoma gidiyorum.

sebnem dedi ki...

bu sehpanın üzerindeki zımpırtıda var bi iş ne diye sağa sola oynuyo o ibresi

sebnem dedi ki...

eee okların kaçırdımben göremedim düzgünce ayrıntı reca edecem

calculus dedi ki...

Tahmin ettiğim gibi okları metronoma uygulayınca anahtar verdi.

sebnem dedi ki...

hahaha ölecem yaaa oyun arası iş yapmaya çalışırken kağıdın itemlere dahil olduğunu görmedim iyimi sanırım işime dönsem daha iyi olacak :(((

sebnem dedi ki...

heheh çakmaaaamm oldu sigarayı bıraktım ben napıcem bunu

Adlı dedi ki...

e ben oklara göre yapıpm ama bana bise vermiyo metroseksüel:D

sebnem dedi ki...

vallhi cal bundan sonrasında sen yapıp yazıcan bende arkandan takip edicem çok kalabalık oldu burası yetişemem :((

sebnem dedi ki...

o sehpa üzerindeki kağıda boya kalemleriyle tıkla bi kez cal gördünmü şifreli bi yerler çıkıyo çok gıcık

calculus dedi ki...

Bi kopya çekelim dedik onu da beceremedik.
Kaldım valla.

sebnem dedi ki...

bu kadar çabuk pes edemezsin cal :P sen bi oyunda yalnız lakınca ormanda on ninja gücünde olursun

sebnem dedi ki...

fazla kurcalıyamıyorum ben şu yatağın üzerindeki yastıkla battaniyenin sağını solunu bi tıkla var orda bişiler

bozo dedi ki...

şu caponlarında düzgün yataklarına gıcık oluyom. yatak dediğin dağınık olur. Dağınık yatak he hehe

calculus dedi ki...

Ben o yatağa yattım kestiriyorum şu anda.
Nordinhoya üye oldum sırf bu yüzden. Oradakilerle tartışıyorum şimdi. Adamın birisi duvardaki resmi yaktım anahtar aldım diyor.

bozo dedi ki...

o adam halt etmiş napıcamış 2. anahtarı. Biz bulduk o anahtarı.

kırmızı dedi ki...

şu komidinin üstündeki aletin adının metronom olduğunu bulan arkadaşı valla sabahın köründe kelime haznesi nedeniyle tebrik eder başarılarının devamını dilerim:)

kırmızı dedi ki...

o oklara göre yaptım ancak metronom denilen o aletten anahtarı alamadım acaba püf noktası varmıdır yoksam beni illet mi etmek ister bu oyun:

calculus dedi ki...

Hülla metronomu ortaya getirmek için oklara bastıklarını da say.
Anlatabildim mi.
Sol. (sola yatacak)
Sağ(ortaya gelecek)
Sağ(sağa yatacak)
Sol (ortaya gelecek)
Sol (sola yatacak)
En son da üstündeki beyazlığa tıklayacaksın.

sebnem dedi ki...

bi saatir uğraşıyorum ben onu yakmaya allaaan nordino lusu nası yakmış
üstelik şu an karşımda en az 10 dene bıyıklı göbekli amcam var ben hala oyunu tıktıklıyorum

kırmızı dedi ki...

şimdi elimde yanmayan çakmak bu dünya şfreli yer,boya kalemleri ve anahtar bide var.bKıvranıyorum.Ama böyük şifrecinin kıvranışını görünce hahahaha gayet güzel bi oyunmuş diyorum :)

bozo dedi ki...

bence metronom İzzet Öz'ün sekiden trt de olan meşhur müzik programı. Tabi normal calculusun evinde metronum olması adam müzisyen saksafon çalıyo.

calculus dedi ki...

Şebnem nordinho daki adamı ikna ettim yanlış yaptığına:)
Resmi indirmeden yani okları bulmadan metronomdaki anahtarı şans eseri aldığını söyledi.

bozo dedi ki...

şişşt sebnem amcaların göbeğine tıkla değişiklik olsun. çakmağı yakan var mı?

sebnem dedi ki...

hey allahım ya biriniz beni kovalasa ya işim var adamlar bekliyo
beni rahatltın biraz bak oyun çok zor bizde bişi yapamıyoruz sen git çalış falan deyin yaaa...

sebnem dedi ki...

şş cal eğer adam anlamıyosa sal hüllayı başına bak adam türk olduğunu bile kabul eder anında hahahahdövecek beni hülla

bozo dedi ki...

he he aferim calculus ben şimdi o çakmağı yaksam ilk işim narhindo daki o yakmak olacak. alçak bizi uğraştırdı.

sebnem dedi ki...

telefonu ve yatağı dürtükleme konusunda ısrarcıyım arkideşler ayrıcanaaaa ben gidiyorumbeni kovalamıyosunuz yoksa işimden oliciiiiimmm

sebnem dedi ki...

kısss bozo ben anca kutladım hepibörtdeyini gördünmü
tama be tamam gidiyom allaaa alaaah

sebnem dedi ki...

kısss bozo ben anca kutladım hepibörtdeyini gördünmü
tama be tamam gidiyom allaaa alaaah

bozo dedi ki...

bu çakmak zippo kapağını açıp yakmak lazım. taşlı çakmak

deniz dedi ki...

Kolay gelsin, resimdeki 2. anahtarı aldnız değil mi? Bir de şu yeşil anahtar ıslak ya ona takılmış durumdayım :D Çekmeceyi açtık işlevini yitirmesi lazım ama demek ki kullanacağız daha onu...

sebnem dedi ki...

haydaaa hepiniz aldınızda bi ben mi kaldım nerde o 2. anahtar be

bozo dedi ki...

o kyunlu resimde etin ortasında bi anahtar var ama nası alınıcak

bozo dedi ki...

evet yeniden başladım tabloyu düşürmeden çakmağı alınca koyunlu resimdeki et yakılıyo ve gri çakmak alınıyo.

kırmızı dedi ki...

resimdeki ikinci anahtarı nasıl aldın yerya,daha doğrusu nerde o ahnahtar ?

bozo dedi ki...

anam noluyo ya gri anahtarla çıktım ee o şifreler neydi

bozo dedi ki...

ya demo falan mı bu oyun ne telefonu ne şifreleri kullandık

calculus dedi ki...

Yaa o kadar basit değil siz oyunda hata yapıyorsunuz.
O renkli kağıda kalemlerle tıkladığımız.
きん Şifresi buymuş.:D

calculus dedi ki...

きん
Yukarıdakileri kalemle boyadığınız kağıda kopyalayınız.
Kasanın şifresini verecek 8393 oluyor.

calculus dedi ki...

Kasadan çıkan kağıdı da çakmakla yakın, telefon numarası verecek arayın.
Oyun bitiyor.

Nağme dedi ki...

kağıtta çıkan numara 011-20 tlf.da arayınca bir yeri arıyor ve bitiyor.
Cal sayende birşey daha öğrendim metronom demek...