The Same Rooms

26 Mayıs, 2008

Yeni bir kaçış oyunu daha...



Oynamak için tıklayınız

52 yorum:

ωαριтι dedi ki...

oyun için teşekkürler zencefilim..hade bakalım başlıyoz..

ωαριтι dedi ki...

dolaptan olabilir emin değilim ama cup noodle aldım.dolbın sol yanından anahtar alıp kapıyı açtım.yeni bir odadayım

ωαριтι dedi ki...

kaldım böyle yaaa.insan yardıma gelir...yokmu allahın bi kulu.

deniz dedi ki...

Wapiticim oynuyorum ama bilinçsiz, sağı solu tıklıyorum ama :))
Anladığım kadarıyla anahtarla geldiğimiz yeni odada duvarda panel var. O panelde rakamlari değiştirip ilk odaya dönünce odada değişiklikler oluyor.

deniz dedi ki...

Kırmızı mavi şişe inci ve o bardağa sıvı doldurunca termos gibi şeyden altı görünüyor 2li renk şeklinde...

ωαριтι dedi ki...

başım ağrıyodu zten hiç oynayacak halim kalmadı sana iyi oyunlar sona gelirim

minnci dedi ki...

bardağı termosun önüne koyup doldurdum.About item yaptım boşalttım,altını çevirdim mor ve sarı oldu.

Sis dedi ki...

ben de başladım serapyy noodle bardağı yeşil anahtar.anahtarla açılan kapıdaki dolaptan mavi şişe dolabın sol yanından bir kağıt aldım

Sis dedi ki...

sonra ilk odaya döndüm yeşil anahtar orda başka bir kapıyı açtı kırmızı şişe aldım o dolapta 2 harf yazılacak bi şifre şeysi var.

minnci dedi ki...

sis ben mavi şişe bulamadım benimki kırmızı.Kağıdı da bulamadım arayacağım şimdi.

Sis dedi ki...

aynı odadaki safe de de tek hane rakam girilecek bir şey var.1-2-3 ve off oluyor orayı off dan 1 e getirip çıktım bir odadaki safeden beyaz top aldım

Sis dedi ki...

yeşil anahtar bir kaç kapı açıyor serapy.bende kırmızı başka yerde çıktı.dolan bence bi kapıları

minnci dedi ki...

sis 2 haneli şifreyi aldığımız yeşil karttan çıkartcaz galiba

minnci dedi ki...

duvardaki rakamları değiştirince açılan kapılar değişiyor sanıyorum.

Sis dedi ki...

o harfli şeyden sarı anahtar aldım.ama hangi harflerle bilmiom.kağıttakileri deniyordum

minnci dedi ki...

termosun altında kırmızı-mor,bardağın altında mor-sarı renkleri var.Başka termosta da sadece mavi tengi var.

Sis dedi ki...

J ve M ile almışım tekrar geldiimde harfler duruyordu.
serapy benim başım döndü ama hangi odaya girdik çıktık belli olmuyor ya:(

Sis dedi ki...

yok serapy odalardan birindeki yeşil dolabı açınca içinde 2 digitli harf girebildiğin bir kutu car.j ve m girip sarı anahtar aldım.şimdi o kağıttaki diğer harfleri deniyorum.ama hangi oda diye sorma:))

minnci dedi ki...

Sarı anahtarla bir kapıdan girdim dolaptan sarı top aldım ve topları koyacağımız bir kutu var.Toplar konulup alınıyor.

minnci dedi ki...

Bence o kutunun işi bitti boşa uğraşma.Anahtarımızı aldık.

esrasel dedi ki...

harfli kutudan aldığımız sarı anahtarla açılmayan bazı yerlerde açıldı. elimde sarı, kırmızı, yeşil ve beyaz top, kırmızı mavi şişe, ve yeşil sarı kart var. hangi oda olduğunu sormassanız odanın birindeki dolapta topları koyacağımız yer var topların sıralamasını bulmamız lazım

minnci dedi ki...

Aynı odanın termosunun altından da kırmızı top aldım.Bir topumuz eksik.

minnci dedi ki...

Mavi sıvıyı kırmızı top aldığım termosun altına döktüm orada mavi top oluştu.

minnci dedi ki...

Üstüne de kırmızı sıvıyı döktüm mora dönüştü.

esrasel dedi ki...

deme bence serapyy :) bilmiyorum desem kızar mısın ? bi odada gri panel var ordaki sayıları 1-2-3 olarak değiştirince diğer odalardaki gri paneller açılıyo sanırım o panellerden birinden aldım

minnci dedi ki...

Aynı odanın duvarındaki gri kasadan sarı yeşil kare şekil aldım.

Sis dedi ki...

oyun herkeste farklı mı yaw.topları koyduğumuz şeyin olduğu odadaki dolaba ben kırmızı ve mavi sıvıları döktüm termosa ama top vermedi.yeşil topum yok hala

esrasel dedi ki...

serapyy sağol :) kırmızı mavi karışıma beyaz topu tıklayınca mor oluyo toplarıda kırmızı-mor-sarı-yeşil olarak yerleştiriyoruz anahtar aldık

esrasel dedi ki...

çıkış kapısını bulursam çıkıcam :))
sis, top vermiyo karışım o karışıma elindeki beyaz topu tıkla mor olsun

Sis dedi ki...

hüff saolunus :))

esraaa yeşil top aranıyorum.sonra anahtarım olacak inşallah:))

esrasel dedi ki...

buldum çıkış kapısını sormayın nerde diye :)) teşekkürler yardımlar için yeryam sanada teşekkür oyun için

esrasel dedi ki...

sis çookk üzgünüm ama yardım edemiyom çok karışık odalar labirentten beter bu oyun :))

Sis dedi ki...

ayy buldum yeşili.el yordamıyla oynamak bu mu oluyor:))

Sis dedi ki...

evettt çıktım.döne döne tüm kapıları denedim birinden çıktım valla.
imkansız yaw yazmak bu oyunu.
esra serapyy saolun.

minnci dedi ki...

sis yeşil topu buldum.Termosun altı mavi olan odayı bul duvardaki gri kasadan al.sarı anahtarı kullanarak girdiğin bir oda olacak.

Sis dedi ki...

çıkmak için ne yöntem şeettiğimi yazayım.her odada önce mavi yani çıkış anahtarını denedim.sonra sarı sonra yeşil.sarının 2 kapıyı da açmadığı bir odadan yeşille tek kapı açtım.yeni girdiğim yerden de maviyle oyundan çıktım.
serapy inşallah yardımcı olur bu da seni geride bırakmayız:))

minnci dedi ki...

topları nasıl sıraladınız,sarı yeşil kare şekli nerede kullandınız.

esrasel dedi ki...

sarı yeşil kare renk sıralaması içindi kullanmadık bi yerde.
termosta kırmızı-mor vardı bardakta mor-sarı ve kağıt sarı-yeşil buna görede renkleri aldım kırmızı-mor-sarı-yeşil

Sis dedi ki...

serapy topların renk sıralamasını esra yazmıştı ben ondan kopya çektim

kırmızı-mor-sarı-yeşil

o kağıdı da kullanmadım valla topları koyup push basınca anahtar verdi mavi

esrasel dedi ki...

serapyy topları yazdığım sırayla diz ordan alıyosun mavi anahtarı

minnci dedi ki...

Tamam deneyerek buldum görmemişim yazını hepinize teşekkürler.

Sis dedi ki...

bir oyun daha var yeni.ana sayfaya bakın.second room:)

ege dedi ki...

sağolun bitti... amma karışıkmış:)
yarısı kırmızı yarısı mor olan topun olduğu odada mavi ve yeşilin açmadığı bir kapı var.çıkış kapısı o.
1-2-3 yazan panelde 1 yapınca bir beyaz topu,3 yapınca sarı-yeşil kartı buldum diğer panellerden.bu kadar hatırladıklarım...

bozo dedi ki...

paneli 2 yapıncada yeşil top başka odadaki gri panelden alınıyo. bulamıyan olursa diye yazdım.