Second Room

26 Mayıs, 2008


Yeni oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

44 yorum:

Sis dedi ki...

başladım.tornavidayla başlanıyor.resimde soldaki kapıya tıkladım işığı kapattım tekrar açınca oda değişmişti

Sis dedi ki...

kitaplardan birinde pass:pi işareti öbüründe yazılar

Sis dedi ki...

hadi yetiş su:))
iyi de bu klavyede pi işareti nasıl yazılır yaa.3.14 ü kabul etmedi

su dedi ki...

ya kasayı açmamız lazımki oyun devam etsin.başka hiç bişey yok çünki...

esrasel dedi ki...

yazı yazan kitabın sağ sayfasını mousle işaretleyince pass:7 yazıyo

su dedi ki...

orada mouse gezdirince bir dolu çaponça yazı çıkıyor.

Sis dedi ki...

esra:pi işareti olan değil de öbür kitabın sağ sayfasındaki yazı şu:
何もなさそうで何かある。

anlamı da
What being improbable, there is something.

bir şey var ama geliştirilebilir gibi bi şey

Sis dedi ki...

haa evt alt satırda pass 7 yazıyormuş
ama kasada işe yaramadı

su dedi ki...

7 ve 3.14 sayılarını değişik kombinasyonlar yaptım ama kasa açılmadı:(

su dedi ki...

oyuna yeniden başladım.1.odada tek olan kapının sol dibinde mouse gezdirince 222 sayısı çıkıyor.

Sis dedi ki...

su:kopya çektim.sanırım japonca şartmış.kasanın şifresi
5273910

mouse alıp laptopa git.orda da pi yazacaksın ama uzun haliyle virgülsüz

Sis dedi ki...

yani şu şekilde yazcan laptopa o zaman açılıyor
3141592

su dedi ki...

hımm ben dahada uzun yazmıştım.evet açtık pcyi....ama şifrenin mantığı hiç yok!

Sis dedi ki...

şu kasa şifresi için şöyle bir şey yazmıştı biri escapede.yeniden başlatın ve ışıkları kapatıp tornavidaya bakın.ama ben bi şey göremedim tornavida da.orda mı yazıyordu şifre bilemem.yoksa kitaptaki japonca yazılar mı ?

laptopta bir şey yapamıyorum.
ne kılçık oyun be

su dedi ki...

laptop 2 ayrı sayfa açtı.reklam gibi...ve dolu sayılar var...imdaaakkkkkkkk.....

minnci dedi ki...

ben laptopta 2 yer açtım dosya yükleme gibi birşey yaptı.Bir yerde o19964 okudum.Onu da pass yerine girdim.Kendimi bişey yaptım zannettim ama birşey olmadı şimdi laptopa bile yaklaşamıyorum.

Sis dedi ki...

ay yok ben bırakıyorum.bu sadece japoncayla çözülenler beni aşar da sıkar da

Sis dedi ki...

restart serapy:))
veya daha iyisi sağ üst kırmızı çarpı oyunu japonca bilenler çözsün:))

su dedi ki...

aynen serappy..bende giremiyorum artık.valla bende bırakıyorum.gerçekten japonca gerekiyor.....

Sis dedi ki...

serapyy sadece bizim dışımızda escape24.de oynanıyor ve onlar da takıldılar.keşke okulda japonca öğrenseydik geyiğindeler:))
ben bıraktım valla

su dedi ki...

şimdi laptopta şu bilgiler var:
knowledge(bilgi)
technique(teknik)
opposite page(diğer sayfa)

minnci dedi ki...

su ve sis ben size buradan bakıyorum siz gitmiş başka sitelerde bir şeyler yapıyorsunuz.Birlikte oynuyorduk ben görmedim o yazıları başkaları ne zaman gördü ne zaman kopyaladı hayret...

Sis dedi ki...

valla serapyy sürekli birebir copypaste yaptığı için yorumlarımızı bir yerde sıkıldık bi son vermek istedik.burda yazılı kalan doğru.ötesi şakaydı.ama sonrasında biz de tıkandık escape de

minnci dedi ki...

ben başka oyunda tüm yazıların birebir kendi yazıyormuş gibi kopyalandığını da gördüm.İsmi lazım değil iyi akşamlar..

Sis dedi ki...

sevgili filiz:
biz seni filiz ve merdün kimliklerinle tanıyoruz.eğer muhatap kişi de değilsen bu şekilde konuya kendini sokman bence çok yersiz olmuş.biz kopya çekilmesin demiyoruz.biz de çekiyoruz ama hangi sitede kimden alıntı olduğunu belirterek.bu sadece akla saygıdır.

Sis dedi ki...

filiz hanımcım sen ve merdün kimliğinle hiç bir sorunum yok.bu sitede sorunu olan da yoktur sanırım.rahatsız edici bir şey de görmedim emin ol.her zaman oyunlara bekleriz.senin gibi bir zekanın eminim çok yardımı oluyor oyunlara.yanlış anlaşmayalım lütfen.amacımız eğlenmek bu sitede