ARIES

24 Mart, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

13 yorum:

b@nu dedi ki...

7 tane boynuz gibi simge buldum
2 tanede aynı simgenin mavilisinden

esrasel dedi ki...

ben 6 kırmızı 2 mavide kaldım
odadan çıkınca yıldızlardan şekil oldu aynı şekil içerdeki kutulardan ışığı kapatınca çıktı

esrasel dedi ki...

ışığı kapatınca çıkan yıldızların 2sine mavi kartlarla tıkladım birinden kırmızı kart çıktı ve harfler var

esrasel dedi ki...

dış soldaki kapı açıldı ordanda 2 kırmızı aldım. dolaptan bir mavi kart daha

esrasel dedi ki...

dolaptan aldığım mavi kartla yıldıza tıkladım yine o da kapının yanındaki kutuyu açtı. kutudan da bir mavi kart daha. sanırım oda diğer kapıyı açıcak dışardaki kapıyı

esrasel dedi ki...

kapıyı açmıyomuş :)) şifre isteyen yere de yıldızlardan çıkan yerlerdeki harfleri girdim bide sonunda rakam var :) şifreyi yazmıyorum. şifreyi o kutuya girince kapıya tıkladım bitti oyun

esrasel dedi ki...

bu da pis banuya kapak olsun kopyaymış al sana kopya banucum :)))

Nağme dedi ki...

hahahaha bakıyom esramm erkencisin hemen oynayıp bitirmişin kız:))

b@nu dedi ki...

aldım saol çıbıklııı kedi olalı bir fare tutmuşsun brawo sana


biri kapak mı dedi:))))

yüksel dedi ki...

esra sıfreyı de yaz gazoz kapagı olsun. bende harfler gozukmuyor. kutular var

yüksel dedi ki...

yorganın altından kagıt alın

dolabın arkasından jkagıt alın

resmı dusurunce mavı kagıt alın

yatagın altından kagıt alın

copun altından kagıt alın

sag camı acın kagıt alın

karelerın oldugu ekranda en soldakıne basın. dugmeye basın karanlık olacak.

cıkan yıldızlardan en usttekıne 2 kere basın kagıt alın

lambayı acın.

merdıven yanından kagıt alın

soldakı kapıya mavı kagıtla tıklayın

masanın altından kagıt alın

ust cekmeceden kagıt alın

dolapta mavı elbısenın arkasından mavı kagıt alın

aldıgımız mavı kagıtla sehpa uzerındekı kutuya tıklayıp ıcınden 3. mavı kagıdı alın

karelerden ısık dugmesının sag ust caprazındakı mavı kagıdı alın

karelerınden bırınde kagıt ustundekı sayınız kacsa
orn:9
wool9 yazıp son mavı kartla kapıoya tıklayıp cıkın

yüksel dedi ki...

nagme yazmıssın cok sagol tekrar acınca oyunu harflerı gordum bu sefer. nordınhodada yazıslar sıfreyı