SUSHI SHOP ESCAPE

23 Mart, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

35 yorum:

Nağme dedi ki...

ya sadece açık defterin altından kırmızı anahtar aldım kimse yokmu yalnızmıyım

Nağme dedi ki...

bu ne şimdi ya kırmızı anahtarla dolabı açtım end dedi:((

esrasel dedi ki...

ben 2 tanede suşi aldım biri anahtarın olduğu su dolu kabın üstünden diğeri nerdeydi unuttum :)

Nağme dedi ki...

tekrar başladım kırmızı anahtarım ve suşim var şimdide

Nağme dedi ki...

sarı bişey daha aldım dolabın orlardan sanırım ama ne anlamadım

Nağme dedi ki...

ayy o mavi şey akvaryummuş içinde mavi anahtar var alınmıyor birde ordan yine suşi gibi yuvarlaklar aldım

Duman dedi ki...

ilk ekrandan kırmızı anahtar ve suşi bir sağ yapınca akvaryumun sağ üst taraflarında n yine suşi 2 sol yapınca bi dolap var ama açmaya korkuyom end yazcak diye:))

Nağme dedi ki...

açma sis dolabı kırmızı anahtarla açtığın an end diyo denedim ben

Nağme dedi ki...

ayyy inanmıyorummm şifreyi kendim buldumm valla 2580 yazın kutuya açıldı mavi birşey aldım ordan

Nağme dedi ki...

Nerden buldunuz derseniz kitaptaki rakamları denedim tek tek:))

Nağme dedi ki...

o mavi şeyle akvaryumdaki anahtarı alıp dolabı açın bir daha end bitti:))

Duman dedi ki...

şifrenin mantığı şu:iki ayrı menü ver bir menüde diğerinde olmayan bir rakam var o da 2580

3 ayrı son var
1-kırmızı anahtarla kapıyı açmak
2-6 suşi bulup hesabı ödeyerek çıkmak
3-6 suşi bulup hesabı ödemeden tüymek:))

öykü dedi ki...

akvaryumun orda direk gibi şeye tıklayınca dolaplar çıkıyo içinde yiycek var

Nağme dedi ki...

tekrar başladım 3 suşim,bır kırmızı birde sarı tahta gibi birşey var elimde şimdide

Duman dedi ki...

kırmızı anahtarla o akvarymun ordan direğe tıklayınca görülen dolabı açtım.elimde mavi anahtar 3 parça yiyecek var.

Nağme dedi ki...

direk'e basınca dolaplar çıkıyo ya onunda yanındaki direğe sol taraflara tıklayınca başka yere geçiyo orda kırmızı şey öykü,bende 4.suşiyi bulamadım

Duman dedi ki...

şifre girdiğimiz yerin solunda ki şey hani mavi anahtarla tılarsak end diyor onun soltarafının altlarından sarı bir şey aldım

Nağme dedi ki...

öykücümm grii dolapların ordayken soll altlara tıkla başka yere geçiyo masa gibi birşey var kırmızı şeyi ordan aldım

Duman dedi ki...

ay mavi anahtar ve 4 parçayla çıkıyom ben .sıkıldım

Duman dedi ki...

5 parça oldu.ip ucu 20 dolar mı yen mi ne para bulmak gerekiomuş.ama ben sıkıldım valla bırakıyom:)