NORMAL ROOM

23 Mart, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

40 yorum:

öykü dedi ki...

falçata ,lambadan yay,koltuktan anahtar aldım ve falçatayla kotuğu kesip şifreli kutu aldım bide yeşil bişey var ama anlayamadım:)

öykü dedi ki...

çekmeceli dolabın arkasında renk sıralaması var
kitaptada benzer bişey vardı

Nağme dedi ki...

Öyküü snana yetiştim anahtarı ikiye böldüm ben iki çeşit anahtarmış galiba o

Nağme dedi ki...

anahtar kasayı açıyo içinden şişe çıktı x var üstüne

Nağme dedi ki...

birleşen yayla duvardaki gizli bölme açıldı içinden mavi birşey çıktı

öykü dedi ki...

ben iki saattir uğraşıyorum birleştirmeye kız şimdi oldu sağol:)

Nağme dedi ki...

anaaa balonmuş o şişirdim a b c çıktı balonda,parayla şişenin ağzını açıp şişeyle şişirdim balonu

Nağme dedi ki...

yaw ne bulmacasası bende bulmaca filan yok kırmızı kutuyumyu açtın cal şifre ne yaa,offf bak kopya çekcem şifre için haa

calculus dedi ki...

Parayı nereden buldunuz?
Bulmaca kitaptaki bulmaca işte.

calculus dedi ki...

Kitaba bakarsanız bir bulmaca var.
Arka sayfasını çevirirseniz de soldan sağa ve yukarıdan aşağıya soruları var ama japonca. Belki çözmek gerekmiyecek durun bakayım.

Nağme dedi ki...

amannn ne körüm yaa boşuna aramayın balon duruyomuş şişede:))))

Nağme dedi ki...

hahahahahha yaaa salaklığım tuttu ayyy koptumm kendime gülüyom yaa:)))

Nağme dedi ki...

Öyküü birşey yapabildinmi,call kırmızı kutunun şifresi ne ve oyun dediğin şeyi çözdünmü?

calculus dedi ki...

Öykü kitaplıktaki bulmacadaki rakamlara bak. Renkli karelerin içinde. Sonra da çekmecenin arkasındaki renkli kutulara bak.

calculus dedi ki...

Gidin bi kopya falan çekin bari. Olacak bir şey olsa yaptıydık şimdiye. Japonca gerek, ne yapacağımı anladım ama.

öykü dedi ki...

kimseden ses çıkmadığına göre epey zor olmalı diğer sitede aynı şifreyi bulan yok

Nağme dedi ki...

Kırmızı kutunun şifresi MAİDENWORK muş,yazınca anahtar çıkıyo sonrada oyun bitiyo zaten:(((

yüksel dedi ki...

ust cekmeceden maket bıcagı alın

lambanın sapından mavı yay alın

koltugun orta sagından anahtar alın

koltugun arkasından yesıl kırık bır cısım alın

koltugun sol ortasını maket bıcagıyla kesıp kırmızı sıfrelı kutu alın

anahtarı yakınlastırıp bolun

sımdı kıtaplıktakı kasayı acabılırsınız. ıcınde yesıl sıse var

yay secılıyken kırık yesıl seyle altlara dogru tıklayın yay duzlesecek

duz telle duvardakı dolabı acın. ıcınden mavı balonu alın

kapının sag altından para alın

parayla yesıl sısenın kapoagını acın

yesıl sıse secılıyken balona tıklayın sıssın

kırmızı kutuya maidenwork yazıp (??) anahtar alın

anahtarla cıkın