Bad Reception - Escape

26 Mart, 2008


Yeni bir kaçış oyunu...


Oynamak için tıklayınız

29 yorum:

Duman dedi ki...

sarı anahtar telef.bataryası telefon bir şey ucu sivri ipli belki bağlantı kablosu çöpten tıklanınca düzelen kağıt

Duman dedi ki...

batarya telefona takıldı unlock kod istiyor.ve anahtarın açabileceği bi yer göremiyorum

deniz dedi ki...

Kağıdı düzleştirip faksa tıklayınca kod numarası verdi. Telefonun pin kodu oluyor o da.

Duman dedi ki...

anahtar beyaz dolabı açtı peas yazan bir şey aldım

Duman dedi ki...

anahtar ya kahve dolapta tişirtün cebinde ya lavabo içinde ya beyaz dolabın yanında

deniz dedi ki...

Buldum yatağı ya da lavaboyu tıklarken itemlerin arasına geldi. Beyaz dolap açıldı onunla da.

deniz dedi ki...

Dolaptan aldığımız parça ile (?) dolabın sağ köşesindeki yere iliştirdim ve pervanenin durmasını sağladım

Duman dedi ki...

peas yazan şey dolabın sağına tıklayınca 8beyaz 9bi düğme var ona takıldı o da dolabın üstündeki fanı durdurdu o kablolu dediğim şey fana takıldı.

bi de anlam verebilsem yapılanlara:))

deniz dedi ki...

Daha sonra telefon şarjına benzeyen parçayı pervaneye monte ettim.

Duman dedi ki...

o pervane ekranındayken telefonu tıklayınca no net work dememeye başladı

deniz dedi ki...

pervaneye takmış olduğum şarj cihazına(!) telefonu takıp tekrar şifreyi girdim BLUE yazısı belirdi ekranda.

deniz dedi ki...

Yeni bir şifre istiyor sanırım. Patroooon yardım...

ljubak dedi ki...

yaa kızlar ben telefonu takamıyorum o priz gibi şeye..üzerine teklayınca ekrana gelip gidiyo tel görüntüsü ama takamıyorum.

Duman dedi ki...

ama önce bendeniz salak gibi türkçesini düşünmeyin bile 155i:))

Duman dedi ki...

tülin takılmayacak zaten.o pervane ekranındayken kod girecen space e basınca geri alacan telefonu

ljubak dedi ki...

tamam şimdi oldu..önce kağıda tıklamam lazımmış sanırım :P

ljubak dedi ki...

yaaa deminki sorduğum tel ekrana gelmiyodu,onu hallettim deee:: bişii sorcam bu batarya nerde yaaaa :))))

ljubak dedi ki...

telefonun bataryası faxın solunda..benim gibi bulamayan bakar körler arkadaşların haberi olsun :))
bitti şükür

Nağme dedi ki...

bitti kısaymış,bu serini oyunları kısa oluyo zaten,anam ne kapı açılıp kapatma sesi vardı ya oynarken güm güm sinir oldum