ESCAPE LIBRARY

25 Mart, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

29 yorum:

Duman dedi ki...

günaydın
oynayan yok henüz sanırım.itemler galiba otomatik kullanılıyor.elimde
kağıt (üzerinde 9958 var ama şifre isteyen yerde işe yaramadı
boru görünümlü bir şey
kedi heykeli
bıçak
mavi kitap
renkli dairelerin ordan alınan siyah üçgen
ööle dolanıyorum.

bozo dedi ki...

sis birlikte dolanalım. tv gibi bişiyde renkleri gördünmü

bozo dedi ki...

tahtalı oda varya sağ tarafta ışık gibi bi iz var yerde oraya tıklayınca tvli odaya geçiyon

bozo dedi ki...

bazı yerlerde büyüteç bazı yerlerde el işarey çıkıyo galiba o şifre isteyen yere şifre girmezsek oyun tıkandı sis

Duman dedi ki...

okuyabilmek lazım bu japoncaları çinceleri.olmaycak böyle.

bozo dedi ki...

evet about a basıncada iki seçenek çıkıyo o nolcak . o mavi kitapda adam bişiler anlatıyo aşama aşama. 5/1 den başlamış 5/6 ya kadar. bi zarf falan var ahvaryum gibi bişi. sona sanki bi rasathane ama ne diyo neceyse tercüme lazım

Duman dedi ki...

bozo nordinhoya baktım.kapların olduğu yerden bir de tahta almışlar.ben de tahta yok.alamıyorum da.onlar kitabı tercüme ediyorlar.henüz bir şey yok.ben bırakıyorum

bozo dedi ki...

tamam eski sitede tiğit tercüme ediyo ama bende tahta bulamadım

bozo dedi ki...

tahta buldum çanakların altındaki dolapta alttan ikinci sırada yavaşça mausu gezdirin belli belirsiz büyüteç çıkıcak tahta orda

bozo dedi ki...

"Merhaba, eve bana yardıma geldiğiniz için teşekkür ederim. Ne olduğunu bilmiyorum ama kendimi eve hapsolmuş olarak buldum (ya da en azından öyle birşey). Birileri vakti zamanında bana dışarı çıkabilmem için yeşil kart ve bıçak bulmam gerektiğini söylemişti. 9958! Bulamıyorum. Belki de kayıp günlüğün tarih girişleri bu konudan bahsediyordur.
İyi şanslar dilerim"
bu birinci kağıdın tercümesi eski siteden yiğt arkadaştan kopyaladım

bozo dedi ki...

Televizyon'daki çeviri:
2. kanal: "mutlu" sözcüğüyle bitiyormuş.
3. kanal: "3 kardeş" yazıyormuş.
4. kanal: "biraz bekleyin, birşey bulacaksınız"
buda tv nin tercümesi

bozo dedi ki...

Günlükteki (mavi kitaptaki) çeviriler:

1. SAYFA:

1 Mayıs, perşembe
Eve bugün yeni taşındım, birileri bana burasının tehlikeli olduğundan bahsetti. Dikkate almadım.

2 mayıs, cuma
Yağmurlu hava açtı, birkaç da arkadaş edindim, bana hediye göndermişler, hediyeyi alınca doğru kullanmamı istemişler ama çocuk bayramından önce açmama izin vermiyorlar. Hediyeyi kasaya koydum, arkadaşım kasaya şifre koydu ve bana şifreyi ancak çocuk bayramında söyleyeceğini iletti.

3 mayıs, cumartesi
Hava yağmurlu. Bir an önce hediye paketini açacağım günün gelmesini bekliyorum ama bugün bana evden taşınmamı söyleyen korkunç bir mektup aldım.

4 mayıs, pazar
Hava bugün güneşli ama hala endişeliyim. O mektupta göndericinin adı veya adresi belirtilmemiş. Kapıdaki güvenlik kamerasının görüntü bantlarını inceledim. Paketin bırakıldığı sıralarda sadece bir gölge görünüyordu.
buda mavi kitabın tercümesi.
gıyabında yiğit 2005 arkadaşa teşekkür ederim. zahmet edip tercümeleri yaptığı için

bozo dedi ki...

Günlükteki çeviriler

2. SAYFA:

5 mayıs, pazartesi
Hava güneşli ama ağır ve kasvetli. Evi hala terkedip etmemek konusunda kararsızım. Ama bugün tanıdık gelen bir yabancıyı evin arkasında gördüm.

6 mayıs, salı
Hava güneşli. Bugün çok sıkıcıydı. Eve biraz çeki düzen verdim.... (3. sayfaya devam ediyor)

bozo dedi ki...

Günlükteki çeviriler

3. SAYFA:

Tam olarak şöyle yazıyormuş: "Bu güvenlik sisteminin nesi var gerçekten merak ediyorum doğrusu..."

Nağme dedi ki...

merhaba bozo ve sis bende geldim sanırım sizinkilerden hariç birde duvarda asılı olan afişin altından çubuk gibi birşey aldım:))

Nağme dedi ki...

o aldığım şeyi büyütünce yazı varmış ordada ehh tabikii japonca ya:((

bozo dedi ki...

aldık o şeyi sis boru gibi demiş ya o işte . günlüğe göre bu yazılar çinceymiş çocuk bayramıda 1 haziranmış çin de

Nağme dedi ki...

anaaa galiba şifreyi beklicez başka bişey bulamadım,sonra bakarım artık şifreyi bulunca yaz bozocum:))

bozo dedi ki...

one june bişiye yaramadı şifre başka sanırım bide o tahta yarım acaba diğer yarısıda ni bulunucak

bozo dedi ki...

Çekmecenin şifresi :

@A¡òÀÖ

şifre buymuş . iyide ben bunu klavyede bile yazamam ya

bozo dedi ki...

yazmaya uğraşmayın şifre kopyalanabiliyo. yeşil kartıda bulduk

Nağme dedi ki...

anamm artıkın şifrelerin şeklide değişmiş ya iyice sapıttı bu caponlar