White Cat Room

28 Mart, 2008


eski oda oyunu
arşivde yok:)


Oynamak için tıklayınız

81 yorum:

su dedi ki...

sehpayı komple aldım,dolaptan çanta,süpürge,ve termos gibi birşey...

derya g dedi ki...

yaff sankı bız bu oyunu oynamıstık benmı yanlıs hatırlıyom

su dedi ki...

nası oldu bilmiorum ama lavabonun önünden 100 lira aldım.

derya g dedi ki...

canım belkı bu adla kayıt deıldır ama cook ıyı hatırlıom oynadık

su dedi ki...

deryacım sisde çok emin.ne yapalım?oynayalımmı?bırakalımmı?

derya g dedi ki...

yok canım oynayalım sorun deılde oynadık gıbıme gelmıstıde

h@m@lı merwe dedi ki...

basküle süpürgeyle dokundum 7 ve 2 rakamları çıktı. sonra süpürgeyle tekrar basınca 100 lira aldımm.

h@m@lı merwe dedi ki...

sehpa dediğin şey üzerinde lokum gibi şeyler olan serviz tabağı gibi bişimi?

su dedi ki...

merve salonda duran kırmızı sehpayı diyorum ben.tıklayınca aldım.

h@m@lı merwe dedi ki...

hah tamam şimdi oldu sağol lokumum benim :):):)
canım lokum çekmiş heralde :)

su dedi ki...

ama nordinhoda yeni başlamış oyuna..eski olsa neden oynasınlarki?

h@m@lı merwe dedi ki...

ben takıldım sıkıntıdan kapıları kedinin suratına çarpıp duruyorum :)
sbişi yapabilen varmı?

Özlem dedi ki...

lokum kabını terliklerin ordaki dolabın üstüne koyunca kapının ordan makas aldım

h@m@lı merwe dedi ki...

bu oyun gibi bi oyun daha oynamıştık aynı şeklde belki onu hatırlıyosunuzdur?

Özlem dedi ki...

makasla sehpadaki hediye paketini kestim ama ne cıktı bilmiyom paket yokoldu:))

Özlem dedi ki...

halteri alabildim şimdi baskülde rakamlar değişiyo hep

h@m@lı merwe dedi ki...

bu terlikler ne öle giyilmiş giyilmiş atılmış sanki hiç güzel durmuyolar :)

h@m@lı merwe dedi ki...

hahaha exotic ben su doldurdumda ne oldu sanki water yaziyo bitek bi işe yaradığı yokk :))

h@m@lı merwe dedi ki...

ne yani geçememişmiyiz nordinhoyu su? :)

exotic bişiler yaptınmı ben her yolu denedim hatta kanepenin arkasındaki kediyi ıslatıp şemsiyenin altına bile getirmeye çalıştım ama nafile..

su dedi ki...

bu lokumlar her yere gidiyor.şimdide kapının ordaki yere koydum.

su dedi ki...

ya acaba hangi isimle oynadık bu oyunu?hiç hatırlayamadım..alalalaa....

Özlem dedi ki...

kedilerin altında item galiba ama nasıl kaldırcaz birini lokumla kandırdıkda

derya g dedi ki...

canım yanılmıyosam derya yuklemıstı gece oynamıstık öle hatırlıyom
dıger oyunuda ben yuklemıstımde baktım bı oynamısız sıldım sonra

derya g dedi ki...

eger yanlıs hatırlamıyosam terazıdekı agırlıgı 77 yapcaz a*b olarak yanı

su dedi ki...

been bırakmak zorundayım:(size kolay gelsin arkadaşlar.....

derya g dedi ki...

su en son dedıgın oyun sıtede mause room escape olarak var ve cal yuklemıs

h@m@lı merwe dedi ki...

su dur gitmeee!
süpürgeyi lavobonun yanına koy
basküle bas 77 yi gösteriye ve kapıya tıkla.

h@m@lı merwe dedi ki...

evet doğru :))
ama saçmaymış biraz yani hiç mantıklı diil bide devamı varmışş

bozo dedi ki...

bitti de kızlar ya bu arşivdeki oyunlara nası bakıyoz. isim yazılıyomu bende sırf tarihler çıkıyo

Nağme dedi ki...

bitti ama termosa su doldurmak ne işe yaradı anlamadım,ağırlığımı dengeledik acaba?

yüksel dedi ki...

dolap ustundekı sekerlıgı alın

copten grı termos alın

supurgeyı alın

supurgeye tıklayın .baskule tıklayın.supurge pembe cercevedeyken yıne tıklayın . para alın


en sag dolaptan sırt cantası alın

baskule yakınlasınca musluktan termosa su doldurun

sekerlıgı elektrıklı soba ustune koyun. sag a tıklayıp yerden makas alın

makasla masadakı hedıye paketını kesın. kaybolacak peket

elektrıklı supurgeyle agırlık aletıne tıklayıp alın

supurgeyı yerıne koyup. paketı makasla kesıp. termosu doldurup, agırlık aleti ve canta ıtemlerdeyken, sekerlık yerındeykken baskuldekı agırlıgı 77 yapıp kapıya tıklayıp cıkıyoruz

derya g dedi ki...

ARKADASLAR BU OYUN ARSIVDE ''ESCAPE 29''OLARAK YUKLENMIS ZENCEFIL DERYA TARAFINDAN