E-scape game

26 Mart, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

21 yorum:

ljubak dedi ki...

masadaki (maus herhalde bu) şeyin altından anahtar.anahtarla sol üst çekmecen kartuş aldım sanırım.onu da printere taktım

deniz dedi ki...

Tülinn günaydın canım, Ben telefonlar çalmaya başlayana kadar eşlik ederim sana:))

ljubak dedi ki...

ayyyyy biri bacaklarımı sandalyeye bağlamış,kilitlemiş.kıpırdayamıyorum :(((( anahtar bulma lazıııımmm :'(

ljubak dedi ki...

günaydın deryacım.ben de deli gibi kendi kendime konuşuyom sandım :))

deniz dedi ki...

Onunla klavyedeki harfi sökünce sanırım şifre yazan bir kağıt verdi..

deniz dedi ki...

Masanın sol üst tarafına doğru tıklayınca kitaplık göründü ama henüz birşey bulamadım

deniz dedi ki...

Bilgisayarın karşıdan görün, üst kısmına iki kere tıklayınca kasanın üst kısmı açıldı DAVID yazıyor

ljubak dedi ki...

deryacım sağ taraftaki dimi..solda da var mı yoksa :S kitaplık... bacaklar sandalyeye bağlı ya uzanamıyoruz sanırım

deniz dedi ki...

Evet Tülincim, bilgisayarı açtım users David şifreyi de klavyeden verilen kağıttakini yazdım ama birşey olmadı :(

ljubak dedi ki...

ben de deminden beri uğraşıyorum nie açılmıyo bu pc diye.üstünü açmayınca açılmıyomuş..

Duman dedi ki...

günaydın ben de kartuşu printerea taktım tornavda buldum bi de hangi harfi sökeceğimi bulursam size yetişeceğim:)

deniz dedi ki...

Klavyede belli oluyor Sis'cim kenarında beyaz kağıt görünüyor.

Duman dedi ki...

sadece biz deil herkes tıkandı.sanırım oyunda hata varmış escape24 de öyle yazdılar.ben bırakıyorum şimdilik

deniz dedi ki...

:) Tülincim biz birşey yapmadık kendi bozuldu değil mi?

b@nu dedi ki...

MAUSE NİN altından yeşil anahtar aldım tornavidayla