THE RING

26 Mart, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

55 yorum:

esrasel dedi ki...

hg hüllamm
kitaplıktaki çerçeveden resim aldım. kitabın altında 6 rakamı var, pc nin mouse aldım

ωαριтι dedi ki...

banuşşş teşkürlerr...oyun bombardımanına tutulduk:))merhaba kızlarr...

kırmızı dedi ki...

çerceveden resim aldım su bardağı aldım yerde 6 yazan kağıdım var

esrasel dedi ki...

tencerenin yanından bardak alıp su doldurdum napcam bilmiyom :))

kırmızı dedi ki...

mause aldım ama oyun bi garip itemler büyümüyo kamyonun kasını küçük bi yeri siyah oldu,musluğun altı açıldı içinde bişe yok,çöptete yok

b@nu dedi ki...

hoşgeldinizzzz aynn bende kaldım mause dolu bardak kağıt bide itemlerin orda sağda kenerdan mavi taşlı yüzük gibi bişi aldımm

esrasel dedi ki...

yatağın altı ve havalandırma için tornavida lazım sanırım
kızlar ve call hg

kırmızı dedi ki...

demin ekranda pc nin bişe yoktu şimdi bağlantılı bi link açıldı

b@nu dedi ki...

tornavida şarttt
cal hg cnm
elimizde 1 ve 6 var

pc masasının altında mutfak dolabının sağ yanında da japoncee bişiler var

kırmızı dedi ki...

iki yazıyo kağıtta yerdekinde 6 calın dediği de 1 se şifre bumu

kırmızı dedi ki...

çerceveden aldığımız resimde ufo yazıyo bi sürü yerde bu yazıdan var

b@nu dedi ki...

yataktaki yastıktan bir kağıt aldım w x y li şifre gibi bişi çııktı

kırmızı dedi ki...

e ben türkçe formül çözemezken ahan bu japonca förmülü nasıl çözcem:)

kırmızı dedi ki...

sayın site ahalisinin hayal gücüne hayranım valla ben o mutfaktaki kağıtta sadece 2 görüyom :)

b@nu dedi ki...

arkadaşlar tab tuşu size yol gösteriyoo

yahu şu japaonlar herbişeyi düşünüyorda bi şifre çözücü koymuyorlar deli olacam off:)

esrasel dedi ki...

hayal gücünü kullan hülla hepsini görücen o zaman :))
bu işin şakası ama söylenenlerin hepsi var o kağıtta. bu şifre bizi aşmaz inşallah

Duman dedi ki...

japonca bilmezsek nah çözülür o denklem gibi şey kağıttaki:(

calculus dedi ki...

Hayır o yastığın tıklamadık yerini bırakmadım, yukarıdakini okuyunca tıkladığım anda çıktı kağıt.
Bu da bizim oyunun bittiğinin resmidir. Japonca belası.
Twenty yazmayı biliyor ama allan mikropları.

Duman dedi ki...

benim su dolu bardağım artık aktif değil ama ne yaptım fikrim yok

calculus dedi ki...

Oyun başladığında beri hiç bir icraatımız olmadı yalnız. Devamlı bir tıklama ve şaşırma halleri.

kırmızı dedi ki...

hahah cal bey sen en iyisi 15 kupona japonca sözlüğü dağıtmaya başla:)sitenin hediyesi olsun müdavimlerine:)

esrasel dedi ki...

o bardağa su koyduktan sonra aktifliği bitti sanırım bnimde öle çünkü.
ama oyun zor biter capon bulmak lazım bu oyuna :(

b@nu dedi ki...

ama bi dakka arkadaşlar bizim tornavidaya nolduuu olmassa wall çözmem şifreyiii önce tornavida sonra şifree ufff hala öğrenemedi bu japonslar

Duman dedi ki...

masanın altında da japonca bi çıkarma işlemi var sanırım

b@nu dedi ki...

bardakın iyice tıklaması gerekiyooo ben öyle yapınca aktif oluyooo ya ni arkadaşlar kendinizi kandırmayın takıldıkkk

esrasel dedi ki...

sayın pis banu bana kopyacı diyen pis banu :)) çekme bakalım şimdi kopyayı da göreyim seni :)))

esrasel dedi ki...

allan caponu :)) çözdü oyunu :) ellerine sağlık cal

cal gitme bişey sorcam sana

calculus dedi ki...

Şaka yaptım ya bir şeyi çözdüğüm yok. Elinizde bardakla laptopu tıkladığınızı görmek isterdim ama.:)

kırmızı dedi ki...

patronnnnnnnnnnnnnnn
kaçtın hemen ama detaya girmedin ya dökemiyoruz ki suyu

kırmızı dedi ki...

püh allah seni ne yapsın emi patron bende elimde bardak dökülmüyo diye söyleniyom alahım ya :)

esrasel dedi ki...

hain baba dicem ama demiycemm.
cal sabah oynadığın oyunla ilgili bişey sorcam ama oraya yazayım burda karışmasın

ωαριтι dedi ki...

ne kadar kötüsün 2 saattir tıklıom barnaam acıdı..kötü calllll.

b@nu dedi ki...

cal kopyacılar için pek ii bir yorum değil gelen bir daha gelmezz yalancı bunlar diyeeeeee

kırmızı dedi ki...

allahım halan dönüyom elimde bardak formül resim mause dörtlüsü ve kitli kalan ben:)

calculus dedi ki...

Ben derim ki en iyi kopyacının en güçlü adayı esra hanım çıksın bi baksın piyasaya ne yapabiliriz şifre konusunda.

sebnem dedi ki...

ooo patron kayıp ilanı verdimdi ben senin için hoşgeldin

Nağme dedi ki...

kolaygelsin millet bakıyom yine tıkanmışınız ya noluyo bu siteye nazarmı değdi yoksa:))))

esrasel dedi ki...

gelen itiraf sonucu gördünüz ki benden daha ii kopyacılar varmış :))
bakınız sitti hüllaç :)) oylarımızı buna göre kullanalım lütfen...

su dedi ki...

bende oynayım dedim,yorumlarıda okumamışım.salak gibin uğraştım:((kapının şifresi 1292...yazıp çıkılıyor...şifre kopya tabikii:))))