ESRARLY SINAV 1

27 Mart, 2008


riddle SEVENLER new***



Oynamak için tıklayınız

107 yorum:

deniz dedi ki...

java kodu soran bölümde, kaynağı görünütleyince web adresi veriyor ama tersten. http://.javascpritword.com du sanırım. ordaki bölümce verlen kodu yazıp dönüştürünce sonuç çıkıyor 1456644

deniz dedi ki...

İLK BÖLÜMLERDE BENİM GİBİ ŞAŞIRANLAR OLURSA :) ENTER TUŞU AKTİF DEĞİL DEVAM TUŞUNA BASMAK GEREKİYOR MUTLAKA

Adlı dedi ki...

17 nin cevabı lost mus kopya cektim:D ama nasıl oldugunu yazmıo:D

Adlı dedi ki...

18 estetik ( seviyorum ama kimi
en tatlı birisini
nasıl anlatsam sana
ilk harflere baksana) :D:D

kırmızı dedi ki...

22 nini tüm işlemlerinin sonucu 5204698832 oluyo ama cevaba yazıyorum doğru demiyo

deniz dedi ki...

canım o işlemleri yaptım ben doğru çıkıyor. Dört köşede 4 tane işlem var . Hpesini yapıp birbiriyle topluyorduk galiba..

kırmızı dedi ki...

tamam işlemre yapıldı ama sanırım benim hesap makinesinde bi bozukluk var sonuç
29069411828

kırmızı dedi ki...

ok yeryam geçtim şükür ki amercan standart code lu sayfadayım:)

calculus dedi ki...

ALT tuşunu bir öğretemedim size, yapmadığım "hokkabaz" lık kalmadı:)

ays dedi ki...

hahahaaa yawlum hesap makınasınde bozukluk var dıye benı kullandın dı mı :P :DDDD
hem de acayıp kullandın falla, anaya yapılır mı buuu :DD

ays dedi ki...

sen nası yapıyosun bılmıyom amaalt tusu ıle bısey olmuyor patron...
bu arada sıfre "ishak paşa sarayı" :DD

kırmızı dedi ki...

ahan işin içine matematik girdi ve sanırım calculusa selam etmek gerekcek:)
27 de kaldım:)

calculus dedi ki...

level 30:
http://www.dafont.com/monsterparty.font
lvl31:
http://dev.feth.com/PHP/morsecode/index.php

kırmızı dedi ki...

31 cevap 480 ohn be eakran feci kilitleniyo ama azmedin geçiyosunuz sonucunda

kırmızı dedi ki...

32 e geçtim of gene kilitlendi
en büyük piremadın sahihibini soruyo
en büyükü keops sahibide emin olun ben değilim:)
ekleyin başına firavunu olsun bitsin
cevap firavun keops muş)

ays dedi ki...

patron :$
her sey mahlukat yuzunden oldu patron :((
butun cvpları bulunca ne gormemezlıkten gelebılırdım ne cvpları kendım bulmus gıbı yapamazdım :((
cok utanıyorum kendımden :$
ve oyunu bırakma cezası verıyom kendıme :((( :$$$

ays dedi ki...

bu arada cevapları ısteyen olursa hala bende var kih kih :$

calculus dedi ki...

Ays,
riddle oyunlarını çözmesidir zevkli olan.
Oyun da bırakılır mı ya:)

kırmızı dedi ki...

değilmiş be ama celali ayaklanmalarında oymuş paşa gugle öle diyo:)

kırmızı dedi ki...

34 deyim ve karşımda yine aritmetik var
hadi diğerinde deneme yanılma yaparak 2 yi buldum
e bunda ne etcem:)

kırmızı dedi ki...

yardım çığlıklarımı duyun bu kadar gelmişken kapatmak istemiyorum ne olurrrrrrrrrrrrrrr

kırmızı dedi ki...

ağırlıkların toplamı dediğine göre sayı gelcek deneme yanılmaya devam ediyorium

kırmızı dedi ki...

olmaz tabi bu bi sanat işiymiş
yani şifre ambigram:)
gugle sağolsun:)

kırmızı dedi ki...

hah 37 bu varya çok kolay
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=silent+hill
şire silent hill

kırmızı dedi ki...

38 yine dört işlem
bu benim bittiğimin resmidir calllllllll
nerdesin şifreci insan:)

kırmızı dedi ki...

ya yokmuydu bizim sitede öğretmen el atsın şuna daha cos30*sin 60 hadi ne bunun cevabı :)

kırmızı dedi ki...

570340374 müş cevap
yardımları için ceren çöçe ve yeryaya teşkürler

zaten cos ve sin in çarpımı 0,75 miş
geresi kolay zaten:)

kırmızı dedi ki...

evet sanırım tek başınada olsa artık bugün bu zımbırtıyı bitircem:)başlıyorum umarım gelen olur:)

kırmızı dedi ki...

42 gugleye ilk bilgisayarın adı yazın cevap hemen çıkıyo
eniac

kırmızı dedi ki...

su ,hava,toprak,dünya ve hatta para bile yazdım olmadı:)
en büyük kaynağımız diyo ip uçu h ve he var
ne bu şimdi:)

kırmızı dedi ki...

bana bu ridleler sayesinde
periyodik tabloyu,alt tuşunu,binary codelarını öğreten sevgili patron calculus beye hürmetlerimi yollarım.
h ve he periyodik cetvelde yer alıyormuş
helyum ve hidrojen ikilisi olarmış bunlar.
bide böle deneyelim:)

kırmızı dedi ki...

ok cevap ikiside değil ikisinin karışımı imiş:)
şu linkte yeterli açıklama var
meğer şifre GÜNEŞ miş:)
http://bloglar.drcetiner.com/adsense/dunyaya-en-yakin-yildizin-adi-nedir.html

kırmızı dedi ki...

Hangi Yıl 25. Yüzyılda 54 Yaş Daha Yaşlanmış Olacak ?
ahan bu soruda kaç dakikadır kaldım bekliyom çözen desin:)

kırmızı dedi ki...

2400 den 54 çıkarınca 2346 kalırmış şire buymuş
bunu çöçe ve derya sayesinde buldum:
ikisinde çok teşkür

kırmızı dedi ki...

bayrağında insan olan ülke yazın gugleyi
şire belize çıkıyor

calculus dedi ki...

Hülla bir şey demiyorum valla, buranın tek takıntılı delisi benim sanırdım.:)

kırmızı dedi ki...

46 cevap sepya imiş:) ays birazdan açıklamasını yazcak:)

kırmızı dedi ki...

47 aciliyet
48 e geçtim rakama var deneme yanılma yapcam
umarım çok basamaklı çıkmaz:)

kırmızı dedi ki...

49 kopya çektim :( 1600 şifre
e ama bunu deneme yanılma ile blmamı beklemiyorsunuz dimi:9

kırmızı dedi ki...

ve şükürrrrrrrrrrrrrrrrrrr ki bittttiiiiiii
oh be benim gibi delisi çıkarda sonua kadar bitirmeyi sabrederse
giriş kodunu saklasın çünkü ikincisi gelecekmiş:)
bittiiiiiiiiiii yaaaaaaaaa

deniz dedi ki...

Pıtırcıkk yılmadın tek başına sonuna kadar ilerledin. Tebrik ederim canım hüllacım ellerine sağlık...

Wild-Blood dedi ki...

pıtırcık 48 i deneme yanılmayla geçtiysen çok şanslısın :D ordaki sayılarla bir tablo çözümü var, kaynakta polybus square die ipucu vermiş:) ve sayıların decode u dortkerebes cıkıo, ki oda 20 edior :D

kırmızı dedi ki...

wild blood deneme yanılma ile geçtim 1 den başladım ama şanslıydım ki 20 de bitti:) dikkat edersen yukarıdada bazı aşamaları tabi sadece sayısal olanları deneme yanılma ile geçtiğimi yazmıştım.şanslıydım 20 bitti zaten daha uzasa kopi aramaya başlıycaktım:)

Wild-Blood dedi ki...

:) gerçekten şanslıymışsın iyi denk gelmiş :)
yeni sorular ne zaman gelicek acaba? oynadıgım ilk düzgün türkçe riddledı bu :D

kırmızı dedi ki...

hahah wild blod senin ilk düzgün türkçe ridlenin miş benim belkide ilk rıdlemdı yok ikinci ilkini patronla oynamıştık:)
oyun sonunda giriş kodunu saklayın diyo sakladım ikincisini bekliyom heyecanla:)
nett baktım ama ikinci henüz çıkmamış sanırım
eğer ridlelere meraklıysan god tower 2 nin ilk levelinin bi türlü gecememiştik bakar geçer yazarsan sevinirim:)