Sweet Escape

28 Mart, 2008


yeni oyunn




Oynamak için tıklayınız

61 yorum:

su dedi ki...

mavi kavanoz-yağ-un-sobanın içinden kibrit-sobanın arkasından kürek....devam....

su dedi ki...

mavi kavanozu kitaba yıklayınca şifreler çıktı.

su dedi ki...

kapının hemen önünde paspas var ve üzerinde kitaptaki şifrelerden var

su dedi ki...

kitapdaki şifreye göre paspasa tıkladım(yıldız-yıldız-güneş-ay-güneş-yıldız-ay)bir anahtar aldım

su dedi ki...

eneee.....tek başımamı oynuyorum?ama hiç zevkli olmuyo:((((

su dedi ki...

sobaya odunları attım.kibritle yaktım.soba yanıo.

ljubak dedi ki...

masayla soba arasındaki duvar varya,şeker aldığımız. camın önünde odun yığınları var..rastgele tıkladım sağ üst tarafları olabilir belki..bi de camdan bakınca tavuk var dışarda.yanına gidip yumurta almak lazım:))

Duman dedi ki...

ben sobanın solundaki kitaba göre bazılarını un hariç tasın içine koydum

kırmızı dedi ki...

yaüğ şeker un mavi kavanoz,kürek kibrit ve sobanın içinden bisküvei aldım,odana tıklayınca ytavuk gözüküyo ama nasıl yumurta alcaz altından.

su dedi ki...

bu arada masadaki tabağa yağı ve beyaz kavanozdan koydum.

ljubak dedi ki...

yağ ve şekeri masadaki mavi kaba koydum :)) galiba anahtar şeklinde kurabiye yapcaz...

kırmızı dedi ki...

arkadaşlar ilk kitapta bende sayfalar boş şifreyi nasıl gördünüz

ljubak dedi ki...

rast gele tıkla sis.ben çok kolay ldım.tam bilemiyorum nereye tıkladım.

Duman dedi ki...

hahha yazınca aldım:)sol üstten alınıyor ama tam en uç deil

ljubak dedi ki...

amma kasıntı tavuk yaaa,kurabiye veriyorum.yine de dönüp bakmıyo bile:)))

su dedi ki...

odun soldaki 2.parmaklığın hemen altından alınıyor.

kırmızı dedi ki...

kürekle falan da dürttüm tavuğu oralı olmuyo,alt tarafı yumurta vercen tavuk ver işte yorma beni bakkala kadar:)

su dedi ki...

tarif yazan kitabın sağ üstüne yıklayın.bir sayfa daha açılıyor ve pembe kavanoz alınıyor.

Duman dedi ki...

tarif olan kitabın sağ üstüne tıklayıp diğer sayfayı açtım.sonra pembe kavanoz aldım

Duman dedi ki...

tavuğa kurabiye ile tıkladım kalkınca da kürekle yumurtayı aldım

Duman dedi ki...

yumurta un anahtar pembe kavanoz hepsini tasa tıkladım.item olarak bi karışım aldım

su dedi ki...

tabağa hepsini koydum.bir karışım oldu ve itemlerin arasına geldi.

kırmızı dedi ki...

benim kurabiye sayat sanırım tavuk beğenmiyip almıyo bi türlü :)

ljubak dedi ki...

hamuru yaptım,kalıbı çıkardım.anahtarı pişirdim,

ljubak dedi ki...

hülya kurabiyeyi.ağacın sol altındaki koyu yeşil yere koy.tavuğun kafsının üstünde bi yer. kalkıp gidiyo yemeye:D

kırmızı dedi ki...

ben bu tavuktan keşkeş yapcam kaykımoya ya bi türlü arada bişemi altıyom acaba

Duman dedi ki...

karışımı tasın yanındaki kesme tahtası herhalde ona koydum anahtar aslında kalıpmış onu da tıkladım anahtar şeklinde kurabiyemi fırına koydum

kırmızı dedi ki...

hahah kurabiyeden anahtarım oldu çıktım.çok sevimliydi oyun.

su dedi ki...

sarı kavanozda el işareti çıkıyor.almamız gerekecekmi acaba?

ljubak dedi ki...

kıslar sakın çıkmayın anahtar aldık diye haaa..bad end diyo..çünkü daha pembe kavanoz kalmıştı elimde:((( daha bitmwediyani

kırmızı dedi ki...

tülin ben pempe kavanozu hamura katmıştım bende tebrik ederim yazdı oyunun sonunda :)

su dedi ki...

pembe kavanozu bende hamura kattım ama bad end oldum:((başka şeyler yapmak lazım...

kırmızı dedi ki...

alah alah bende bad end yazmadı congurlation mu ne var ya ingilizce tebsrik ederim o yazdı.

ljubak dedi ki...

evet kızlar hülya halkı.ben de baştan oynadım.pembeyi de koyunca congratulation dedi:)))

yüksel dedi ki...

raftan mavı kavanozu alın

masadan un ve yag alın

odunların en ust ortasından odun alın

odunların solundan beyaz kavanozda seker alın

sobanın sagından kıbrıt arkasından kurek ıcınden kurabıye alın

odunları sobaya atın kıbrıtle yakın

kapagı kapayın

sobanın arkasındakı kıtapta yapacagımız kurabıyenın tarıfı var.

kıtabın sag ust kosesıne tıklayıp sayfayı cevırın

raftakı pembe kavanozu alın

dısardakı tavugun basının ustundekı koyu yesıl bolgeye kurabıyeyle tıklayıp tavugu yerınden kaldırın. kurekle yumurtayı alın

masadakı tasa yagı sekerı pembe kavanozu bosaltın

sarı hamuru alın

sagdakı ekmek tahtasının ustune koyun

kapının sagındakı 1. kıtaba tıklayıp bos sayfayı acınca mavı kavanozla tıklayın sıfreler cıkacak

bu sıraya gore kapının altındakı paspastakı sekıllere sırayla tıklayın

yıldız-yıldız-gunes-ay-gunes-yıldız-ay

tıklayıp alttakı anahtar seklındekı kalıbı alın

kalıpla hamuru kesın. anahtar kurabıyeyı alıp fırına koyun

kapagı kapatıp odada tur atın

gerı donup kurabıyeyı alın

anahtarla kapıya tıklayıp acın (happy end)

Nağme dedi ki...

çok şeker bi oyun ya bi hamurdan anahtar yapmadığımız kalmıştı onuda yaptık ya ne diyeyim:))

kahh dedi ki...

oynarken canım kurabiye istedii............hımmmmm ne güzel oldu bu yaaaw