The Four Season of Castle

26 Mart, 2008


serinin devamı new***



Oynamak için tıklayınız

34 yorum:

Duman dedi ki...

en sağ pencerede kardan adamın arkasından kelebek ağı gibi bir şey aldım.güneşin oltasından solucan alıp kuşa verdim kuşu aldım

Duman dedi ki...

kuşu ayının arkasında dağdaki çiçeğe yolladım çiçeği aldı ama itemler arasında deil

Duman dedi ki...

ağacın orda 2 çiçeğin arasına ektim kelebek geldi kelebek ağıyla yakaldım

saol nağmecim.sana da...

Duman dedi ki...

kelebeği soldaki çiçeğe kondurdum.sonra ağaca uçunca ağ ile tıkladım yere düşen dalı aldım

Duman dedi ki...

dal ile en son ekranda soldaki deliğe tıklayınca yılan çıkıp uyuyan ayıyı kaldırdı o da kardan adam mı ne ona dalaştı altından yaprak aldım

Duman dedi ki...

yaprak da dağların önündeki ayıya verilince plaj şortu giydi haspa

Nağme dedi ki...

kelebeği ilk çiçeğe koyunca uçtu ağaca dalı aldım

Duman dedi ki...

onu denize götürüp tıklayınca gökkuşağı ile buluttaki anahtar alındı

Nağme dedi ki...

dalı kardan adamın olduğu yerdeki deliğe tıklayınca yılan çıktı ayıyı kaçırdı ayıda kardan adamı kaçırdı yaprak aldım altından

Duman dedi ki...

kızın olduu yerde hediye paketi belirdi aldım kapıyı anahtarla açtım .ama siz açmayın bu yanlış son.hediye paketini açmamışsın dedi.tekrardan başlaycam

Nağme dedi ki...

hahaha yaa yaprağı ayıya verince kıyafeti deeşti,denizde sörf yapıyo şimdi

Nağme dedi ki...

eneee uyarın için saol sis ama bende tıkladım bittim yeniden başladım yaw

Nağme dedi ki...

bukez kapıyı açtım ama içeri girmedim ama dönüp dolaşınca kapı kapnmış anahtarda itemler arasındaydı

Nağme dedi ki...

aaa nasıl aldın sis benim kuşun ağzında çiçek filan yok

Duman dedi ki...

about yap tekrar kuşu nağme.ağzında çiçek vardı yine.ama yerde ağacın orda 3 çiçek var hala.
ve tıkandım.başka bir son olması lazım ama bulamıyorum.

bu böyle olmuyor kardeşim.2 kişi oyun zor çözülüyor haliyle

bozo dedi ki...

burdaymışınız ben de geldim bakalım yetişebilcekmiyim

Duman dedi ki...

nağme ben bir şey bulamadım.belki de tek son vardır.ben çıktım şeker.

Nağme dedi ki...

ok sis cimm işim vardı sorry yeni bakıyom ama 3.başlatışım kuşun ağzında çiçek yok ya tekrardan:((

bozo dedi ki...

ben de kapıdan çıktım ya şimdi yeniden başlatıyım bari

Nağme dedi ki...

kuşla çiçeklere tıklayınca ağzına geldi tekrar çiçek ama birşey olmuyo ya

bozo dedi ki...

tekrardan kuşta çiçek yok nağme bikere var okadar. o çiçeğide 2 çiçeğin arasına koy

Nağme dedi ki...

Bozom hg din ama bişey yapılmıyo ya tekrar başlama:((

bozo dedi ki...

sona kelebek seçiyken çiçeğe tıkla üstüne konuyo bidaha tıkla ağaca konuyu dl düşüyo dalı al zaten sis yazmış

Nağme dedi ki...

yok bozom kuşla çiçeklere tıklayınca birkez daha alıyor kuş yani 3 yerde 1 tanede ağzından alıp itemlerin arasına koyuyoz 4 tane oluyo

Nağme dedi ki...

oyunda bozukluk var sanırım bence yeni çiçeği kıza vercez oda başındaki makası vercek paketi açcaz diye düşünüyorum ama çiçeği almıyo kız

bozo dedi ki...

bakıyım ben öyle yapmadım hediye paketinide aldık ama bişi yapamadım daha kapıyı açmıyom şimdilik

bozo dedi ki...

evet bende 4 çiçek var 3 yerde biri itemlerin arasında bişiye yaramadı 4. çiçek

bozo dedi ki...

kızı sopayla dövelim ya nalet paketi açacak bi o kaldı açmıyo ama

Duman dedi ki...

bakın çok sinir bozacağım belki ama bir şey yazmak istiyorum.

bir sitede oyun şu saatte oynanmaya başlamış:
26/3/08 18:02
ve şu saatte bitmiş (online kişi sayısı 124 mü neydi)
26/3/08 18:10

ben şu saate başlamışım
26 Mart 2008 Çarşamba 18:13
şu saatte başka bir son yoksa eğer bitirmişim
26 Mart 2008 Çarşamba 18:22
online sayısı 4 idi oynayan 2 kişiydik bozo eklendi 3 kişi olduk.

bu aa biz ne dahiyiz anlamında deil arkadaşlar.nerde çokluk orda oyunda hız ve bereket anlamında.

ve blog yetkilileri.kendimi tutamayıp bunu yazıyorum.inşallah silersiniz de site dışından gelen birileri okumaz.
eğer birilerini kırdıysam da kusuruma bakmasın lütfen.dost acı söylüyor