The meeting Tsuga

23 Mart, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

20 yorum:

Nağme dedi ki...

şişe,sonrada şinenin kapağını aldım,Kitabın içinden yeşil bir kart,kartı duvardaki yere taktım ben oynuyom sağol banu oyun için:))

Nağme dedi ki...

hg bozomm kız yazılarım karıştı galiba sildim yeniden yazıyom
Duvardaki kağıdın sağ alt kısmında 1234 yazıyo onu şifre yerine yazdım kağıt verdi,kapağıda kutunun içine attım

Nağme dedi ki...

yerdeki uzun küllah gibi şeylerin ikisi kırmızı olmuş

bozo dedi ki...

ya ben 1234 bi buldum sona kaybettim şimdi onu arıyom

Nağme dedi ki...

eneee bittim galiba kısaymış,külahların ordaki kırmızı düğmeye bastım ve kapıdan çıktım yanlış bitmemişsem:))

bozo dedi ki...

nağme ben iki külahı yaktım öbürü nası yanacak

h@m@lı merwe dedi ki...

tamam şimdi açıldı ağlamama dayanamadı heralde hehe..

h@m@lı merwe dedi ki...

bozo 3.külahın arkada bi düğme var kırmızı ona bas yanar sonra kapıya dön ve çıkk...

bozo dedi ki...

şöyle bitiyoİ külahların arkasında duvarda bi kırmızı düğme var ona basınca 3. külahda kırmızı oluyo ve kapıdan çıkılıyo ama saçma o ip ve makinadan aldığımız kağıt bişeye yaramadı.

Nağme dedi ki...

3 lü küllah olan ekranda sol tarafı tıklayın onun arkasında kırmızı düğme var ona basınca kapının rengi beyaz oluyo kapıya tıkla ve çık:))

yüksel dedi ki...

siseyı alın kapagını acın

kırmızı kıtaptan kart alın


kartı duvardakı yesıl yere takın

ılk ısık yandı

kapagı kahverengı yere atın

mor makınanın dugmesıne basın

yesıl panelın ustundekı yaıznın sag alt kosesınde 1234 yazıyor

mor makınaya 1234 yazın

kagıdı alın

2. ısık yanacak

ısıkların ortadakı kutunun soluna tıklayın duvardakı dugmeye basın

3. ısık yandı

ıpı cekın kapıya tıklayın