WHITE ZONE

29 Mart, 2008


yeni oyun biraz gec yukleniyoo



Oynamak için tıklayınız

55 yorum:

su dedi ki...

sandalye 360 derece dönüyor.arkasında bir yer var.tvde dolu düğme var.ama sonuç:sıfır:)))

gökce-kuki dedi ki...

anamne cabuk acıldı sende su annee bisi bekleee:D:D

bu arada bioyun daha yükledim bunu bitirek onu da oynıakkk

bozo dedi ki...

anam bu ne tel beni yuttu. odada eşyaların arkasınada bakılıyo

gökce-kuki dedi ki...

ortqadaki koltugun ayak tarafında sayı ayarlama butonu gibin bişe var

bozo dedi ki...

bi sandalyenin yanındabasılacak yonca gibi bi şekil var

fleur de lys dedi ki...

ups oyundaki televizyonun düğmesini kopardım yerinden bozuldu mu acep???

gökce-kuki dedi ki...

komidinin yanında koltugun yan tarafında bi baklava dilimi gibi yer var. onun tuslarına televizyonun sag tarafında bulunan oklara göre basıyoruz ve ne oldugunu anlamadıgım bişe alıyoruz

fleur de lys dedi ki...

sandalyelerden birinin bacağında sayıların değiştiği bir mekanizma var

gökce-kuki dedi ki...

televizyondan aldıgımız tuşla biraz once anlattıgım sekilde aldıgımız beyaz şeyi televizyonun arkasına takıyoruz

bozo dedi ki...

tv nin düğmesini aldım. iki koltuta da baklava dilimi var

gökce-kuki dedi ki...

televizyonda unlocking 2 ve bi şekil olustu. ayrıca tv nin en üstteki düğmesii de alınıyo

bozo dedi ki...

aaa baklava dilimi gibi şey tek koltuta var mış
ben karıştırdım

fleur de lys dedi ki...

tv'nin en üstteki düğmesi koltuklardan birine takılıyo

gökce-kuki dedi ki...

tv nin bi ilk baştaki düğmesi de koltugun arkasına takılıoo

fleur de lys dedi ki...

koltuğa takılan düğme çevirilince tv'deki yazı da değişiyo

fleur de lys dedi ki...

televizyonun son düğmesi de alınıyo sonra. o da koltuğa takılıyo

fleur de lys dedi ki...

bu 2 düğmeyi yakıp takmadan önceki şeklin konumuna getirince tv'de şifre çıkıyo

gökce-kuki dedi ki...

saatin altındaki cekmeceyi acıpilerisine cdoru tıklayınca düştü ve ünlem işaretiyle beraber 1 yazıoo

bozo dedi ki...

o 1 2 3 yazan yerlerdeki şekiller de tv nin düğmesine benziuo

bozo dedi ki...

koltuktaki ilk taktığımız düğme sökülüyo. 2 nci yi sökemedim

fleur de lys dedi ki...

saatin yanında ksl yazıyo ya S ve L koltukların bacaklarında da K nerde yaw???

fleur de lys dedi ki...

teessüüff ederim bozo cal değil ben gördüm. saatin yanına tıklayınca dönüyo :(

bozo dedi ki...

ceren özür dilerim cal da demin oyundayım diyo duda bian cal yazdım

bozo dedi ki...

ceren kimsenis sesi çıkmıyo saati çevirdim sağolasın ben çıkmak zorundayım. görüşürüz

ays dedi ki...

ben 3.dugmeyı bulamadım, 2.dugmeyı takınca da tv'dekı yazılar degısmedı :(

yüksel dedi ki...

ays dugmelerı alabılmek ıcın tv den koltukların arkasındakı sekıllerde gosterıldıgı konuma getır ondan sonra al

su dedi ki...

bilin bakiym ben kimim:))))bilsenizde yazmayın haa......

yüksel dedi ki...

nerden bilelim kimsin? sımdı de senı mı tanımaya calısacagız?

minnci dedi ki...

http://www.odaoyunlari24.com/linkinin yorumlarından takıldığınız yeri bulabilirsiniz.

yüksel dedi ki...

tei. nu cevaplayıp bır odaya gelın

oncelıkle her 2 koltugun arkasındakı sekıllerın konumunu ınceleyın ve aklınızda tutun

tv nın dugmelerını bu konumlara getırıp alttakı dugmeye basın. dugmenın altından siyah makara gıbı bırsey alın

dugmelerı bıraz kurcalayınca usttekı dugmeyı de alacaksınız. bu dugmeyı koltugun arkasına takıp oncekı sekıldekı gıbı konumuna getırın

tv ye donun ortadakı dugmeyıde alın. onu da koltugun arkasına koyup konumuna getırın


tv nın solundakı ok ısaretlerını not edın asagı-yukarı-saga-sola-yukarı

sag taraftakı koltugun dayanma yerıne bu ok ısaretlerını uygulayınca beyaz tup gıbı bırsey alacaksınız

tvnın arkasına sıyah aletı ve beyaz aletı takın. tv de yazılar degısecek

saattekı akrep ve yelkovanın ısaret ettıgı sekıllerden pc nızın klavyesınde denk gelen sayıları bulun mesela 13:25
$=4
%=5

soldakı koltugun 2 ayagındakı yere

soldakıne 4
sagdakıne 5 yazın
ekrandan cıkarken vıyk sesı duyacaksınız:))

koltugun kolcagına tıklayıp anahtar alın

anahtarla saatın altındakı dolabı acın

3 dugmeyı de takınca tvde 5 hanelı sayı cıkacak 72605

dolabın ıcındekı tel.dan bu numarayı arayıp cıkın

yüksel dedi ki...

kurabıye hadı syle kımsın.?

bırgun bende kılık degıstırıp gelıp soracagım bılın bakalım ben kımım dıye:))

Nağme dedi ki...

tv'den ilk düğmeyi alınca koltupun sağ tarafındaki baklava desenli yere aşağı,yukarı,sağ,sol,yukarı basınca ve tüpleri tv'nin arkasına takınca tv'nin 2.ve3.düğmeleri ancak öyle alınıyor:))