ESCAPE FROM ORIGINAL ROOM

23 Mart, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

36 yorum:

Nağme dedi ki...

diğer oyun açılmadı bundayım ben,yastığın altından ucu kıvrık demir aldım görüntü berbat ya:((

Nağme dedi ki...

yatağın ordaki yeşil kutunu içinden makas,birde ip aldım ama nerden bilmiyom makasla aldım heryeri tıklayın

bozo dedi ki...

nağme nası çıktın ilk oyundan ya deminden beri soruyom

bozo dedi ki...

tamam buldum nağme ama o ip ne işe yaradı anlamadım

Nağme dedi ki...

ayy bozom görmedim bakıyom ilk oyuna işim var çıkcam evden ondan hızlı oynuyom sorry:))

Nağme dedi ki...

hg bozom,mervecim ve öykücüm:)) sopa demir ip birleşti:))

bozo dedi ki...

ip yatak karşımıxda iken yatağın sol tarafında yerdeymiş ve makas seçiliyken alınıyo

Nağme dedi ki...

evet öykünün dediği gibi kalemi bulunca masadaki kağıda yazdım iki kere yazı yazılcak sonra yeşil kutudan demirli sopayla anahtar çıkıyo kapıya tak ve çık:))

bozo dedi ki...

ip sopa ve demir birleşti. sopa dolabın arkasındaydı. sona bu üçüyle yatağı tıkladım yeşil kalem aldım

bozo dedi ki...

ya delirtmeyin adamı doğru yazın şunu iki kere yazı yı nası yazdınız

öykü dedi ki...

bozo şimdi yeşil kutuya bida bak sonra masada tekrar yazı yaz oluyo

h@m@lı merwe dedi ki...

ben kalemi üçülü aletle yerden aldımyatağın altından ama 2 yazo yazmıyo hala tıklıyrm bakalım yazcak mı? :)

bozo dedi ki...

yok napsam ikinci kere yazamadım tamam ben çıkıyom

h@m@lı merwe dedi ki...

sağol öykücüm kutunun altına tıklıyıp bakınca oldu :)

bozo dedi ki...

merve yeşil kutunun altına tıkla kutu yan yatıyo. sonra tekrar yazı yaz. kutuya bu sfsr birleştirdiğimiz çubukla demirli yani tıkla anahtar fırlatıyo kapı açılıyı ve bitiyo

h@m@lı merwe dedi ki...

bozocum bak anlatyrm:
ilk yazıyı yazdıktan sonra yeşil kutuya yakınlaş ve altını tıkla,kutunun altına bak.
sonra masadaki kağıda dön ve tıkla ikinci yazıyı gör sonra yeşil kutuya dön anahtarı al.. bu kadar :)

yüksel dedi ki...

yastıgın altından levye alın

copten makas alın

bılgısayar masası soldayken arkasından sopa alın

yataga makasla tıklayıp ıp alın

sopa secılıyken levyeye tıklayın bırlesecekler ve ıple baglayın

yatagın altına yaptıgımız cubukla tıklayın yesıl kalem alın

masa ustundekı kagıda kalemle tıklayın karalayacak ve japonca yazılar yazacak

uzun demırle cope tıklayıp kaldırın

masaya donup kagıdı tekrar kalemle tıklayın

cope donun uzun sopayla tıklayın pembe anahtar alın

anahtarla kapıdan cıkın