ESCAPE JAIL

25 Mart, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

8 yorum:

bozo dedi ki...

kapıyı doğru numaraları tıklıyarak açtım. daha baştan yazmıyım zevki kaçmasın. 3 le başlıyo

bozo dedi ki...

bişekilde bişiler yaptım kapıdan girdim bi help bidebi yazı daha çıktı tıkladım çöp adamlar çıktı bişiler oldu escape yazdı başa döndü anlamadım falla.

bozo dedi ki...

helpi tıkladım adamlar çıktı continyu dedikçe iki çöp adam vuruldu sarı sopa gibi bişiler fırlattılar.

bozo dedi ki...

galiba son bölüm yazıyo ve iki seçenek var run ve do battle hangisini seçiyim bilemedim

bozo dedi ki...

run ı seçtim retry dedi. ne diyo bu oyun ya anlamadım çok zevksiz

bozo dedi ki...

anladım seçenekleri doğru bulmalıyız yanlış seçenekte tekrar yeniliyo. ha bide kapının şifresini yazsanız bile yataktaki gri şeyi almadan kapıdan girilmiyo

bozo dedi ki...

sıkıldım ya kız banu bana bunu işkence olsun diyemi koydun gittin ya yazık bana hüngür