ŞANSA BAK 2

12 Ekim, 2008


istek üzerine yine yeni yeniden...



213 yorum:

«En Eski ‹Eski 1 – 200 / 213 Yeni› En yeni»
b@nu dedi ki...

selmalar netimde sorun vardı dün gece size katılamadım ama süper bi gelişme ile devam etmişsiniz çok güldüm yorumlara...
eh dema edelim dedim nasılsa oyunda yok keyfe devam yani....
yahu ben ne yazsam hep bana denk geliyodu kendimi dün maskara ettim şimdiden çevreye verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim:)
çamaşır muhabbetini çok tuttum yerini bulmuş..:))) hahahah

esrasel dedi ki...

banuşş senin nokta atışlarına bende çok güldüm gece gece keyfimiz yerindeydi yanee süpersiniz canemm :))

çamaşırr demeee kopmaya yer arıyom zate :D

Adsız dedi ki...

bu muhabbetin adı nokta atışı olsunmu?olsunn......

b@nu dedi ki...

kop kop kop çıbıklı kopp zaten sen çamaşırını kazanda yıkıyon biliyom ben çıbıkınla karıştırarak demii:) eski takdikler iidir mi acaba:)
biz teknolojik takılıyozda noluyoo:)))))
ay 5 yorum sahibini dün muhasebede çamaşır yıkarken görülmüş:)

b@nu dedi ki...

su slm cnmm şansa bak kondu zat enokta ayışı bana özel bişi benim için denişmeye gerenk yok derim ben

b@nu dedi ki...

al işte bak yorum sayılarını takip etmessen olcağına bak senn kendimi ele verdimm tövbe yaa:)))))))))999

Adsız dedi ki...

banuşum aleni bi şekilde çamaşır yıkadığını cümle aleme açıklamana gerek yok cnm..herkezin çamaşırı kendine.

Adsız dedi ki...

başım ağrıyooo..onun dışında süperim sanırsamki:))

b@nu dedi ki...

bende birazdan dışarı çıkacam alışverişe bakınıyorum ama hala oyun yok ne yazıkkii...

Adsız dedi ki...

bende çıkacağım..işim çok bugün.off çok içmişim ben galiba dün yaa:((

b@nu dedi ki...

suuu anacım sen pek dellenmesdinn içerek hayırdır:( kötü bişi yok dimi

Adsız dedi ki...

yokkk..herbişey yolundaa...keyif içmesiydi:))hadi artıkın su gider sana da iyi günler diler.

b@nu dedi ki...

tamma cnm beys bende kaçtım buraya bizden sonra gelen çürük elma:)))

Nağme dedi ki...

off gece süpermiş ya koptum çamaşır muhabbetini nasıl kaçırdım yaaa

calculus dedi ki...

kimsecikler yok galibaaa.
Hemen altımda yorum yazan kişi gözlemlemeyi çoook seviyor amaaa.

calculus dedi ki...

cal her şeyi bilir ama duymadın sanırım daha önce:)

Unknown dedi ki...

19-16-14-12-10-8-6-5-4-1 nolu yorumcular birbirinden gıcık

calculus dedi ki...

:D
Oooo , ebru damping yapmış, toplu alana indirim var demek:)
Emekli albayınız konuştu:)

Sis dedi ki...

kendini bilene bak sen:)))

yaw banu eskisini sil bari.millete iyice resil olmayalım.baksana gece içen içeneymiş:D

b@nu dedi ki...

calculus beyy eskilere bakıp neyinlen duygulanıyon az fişlenmedin dün:) benden san tavsiye bu 44 den uzak dur

b@nu dedi ki...

hepinize ii geler bol şanslarr ii eğlenceler ben yatar ......ebruş emrullahı sen yaz ben yarın okurumm :)

fazla içmeyiniz yarın iş başı:))))

b@nu dedi ki...

benden sonra yorum yazan herkezin günü güzel geçsin :)
not: ben dahil:)inşşalah

b@nu dedi ki...

olma zate 43 gibi olmaktansa çalışmayı yeğersinn eminim:)

Sis dedi ki...

haklısın valla.ben de pek acıyom bu 43e.ne canım bu böyle.ona da yazık ama.

b@nu dedi ki...

günaydınn ebruşum seni hınzır sen ne melem şeysin yahuu sis cnm sen bağma buna çalış annemm:))

Unknown dedi ki...

ne kötülüğümü gördün yaw tavuğuna kışt mı dedim de bana böyle diyon. ühühühüh

b@nu dedi ki...

önceliklenn benim tavuğum yok hororzum var bunda anlaşalımm hahahha:)
wall ben bilmem şanşına küsecen:)))

b@nu dedi ki...

milettt 43 e biri atlasın sonra yzarım demiş heralde hahahahahahaha

Adsız dedi ki...

ey ahali bu banu herkeze çok aciyip mailler atıyor.duyurulur.sakın açmayınnnn:))))

Unknown dedi ki...

günaydın su gel de beni şu banudan kurtar ya 2 gündür benle uğraşıyor:)

b@nu dedi ki...

günaydınnn suuu cum cum cumm..:)

ebruşkamm keyifler nasıll gidiyoo.....

Nağme dedi ki...

günaydın ne güzel nostalji yapıyonuz hep kaçırıyorum
chat açıkmı ben giremedim özlemişim sizi ya:((

Unknown dedi ki...

ya keyfim pek yerinde değil ama burada kendimi iyi hisssediyorum.

Adsız dedi ki...

ebru valla banudan kurtuluş zor.anca voltranı oluşturmak lazım:)

b@nu dedi ki...

nameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nassın gel gell kurtar benii bu kızlardan hep benle uğraşıyolarr yaaaa hele şuu ebruu illlahhh dedimm walla bu ne yahuu :))))))))

b@nu dedi ki...

ebruuu sen benii gereksiz bulduğundan sebepmi msn e almıyon bakem he söyle walla bak kıpraştırmıycam:D:D:D hiç huyum deildir dimi su:)

Adsız dedi ki...

sayın okuyucular:program akışımı veriyorum:)
-tükkana çekidüzen verilecek.
-bankaya gidilecek.
-muhasebeye gidilecek(ama gerçekine)
-toktora gidilecek(önemli bişey diil)
-5.mad.buraya yazılamıyacak:)
_gitmeden herkeze esen kalın denecek.

b@nu dedi ki...

msn e tabiiki ebruşkam


hımmmm bende yazimmii suu
hahahahh doktorunumu özledin su:)))
bide 5. madde yi neden yazmıyon çok mu ayıpp:)

Nağme dedi ki...

kızz suu eminmisin gerçek muhasebe olduğuna ve hala bankamı yaa kız yeteri kadar zengin oldun bırak artıkın:))

Nağme dedi ki...

5.maddeyi bende merak ettim bak şimdi:))
yettim banuşum geldim ama yadaq gelmesemmiki diyom bulaşmasammıki sana neme lazım:)))

b@nu dedi ki...

ni demk şimdi bu ebruu .......şumcumcum


su ankacıyla ortak çalışmaya başladı ya nameeee normaldir banka para verse ii yasıkk hep su veriyoo banka zengin oldu:)

Nağme dedi ki...

ayy bi tanede ben yaziim 70 deki çoookk beceriksizmiş duyduğa göre:))

b@nu dedi ki...

bak şidi bu olmadı namee sen deilmiydin ben 68 i sevmem diyen..:)

MeDiKaL dedi ki...

nağme ayağını kaldır. yam üstüne bastın. :):) 73 teki çok uyuzmuş. kaşınıp durumuş :)

b@nu dedi ki...

hahaha medikal hgg gelirayak beceriksizlik damgası vuruldu sana:)

b@nu dedi ki...

kaşındığım doğru ama uyuzluktan deill hahhahha:)

MeDiKaL dedi ki...

hb tşkler. ama ben 75 e gıcık oldum. kedi düşmanıymış o. kuşlar haber getirdi.

MeDiKaL dedi ki...

tüh bee :) kendimi kedi düşmanı ilan ettim. bu işte bir aksilik var. 76 diyecektim. :):)

Nağme dedi ki...

hahahah med hoşgeldinn amanin yazık oldu hayvancıklara:)))
80 dekide pek sevimliymiş meğerse

b@nu dedi ki...

med wall yemin etsen bu kadar olurduu ha:)

ama hep bende olacak deilya bu kendini vurmalar
sen biliyonmu ben kendi kendime dilimi burun deliklerime soktuğumu itiraf etmiş oldumm:)))))

Nağme dedi ki...

geçen gün banuş şimdide med takıyo kendine çelme hahahahah alemsizin ya

MeDiKaL dedi ki...

ben mi çok hızlıyım siz mi yavaşsınız . mesaj yazarken başkası nasıl olsa mesaj yazmıştır diye 76 dedim yine kendimi gıcık yaptım. 78 msn den 79 hakkında yazdıklarını burayada yazsana :) arkasından değil yüzüne konuş. :)

b@nu dedi ki...

ben ben nolurrr ben olimm ii bişi olmaya ihtiyacım var:))))

Nağme dedi ki...

oyy bir farkla kaçırdım sevimliliği
90 dakide aslında cinsiyeti farklıymış yalan söylüyomuş bize:)9

b@nu dedi ki...

eet namme yazsana tüüüü sana senide arkadaş bildikk :)

MeDiKaL dedi ki...

88 daki inatçı keçi her şeye muhalafetlik yapar. herşeyi ben bilirim der.

Unknown dedi ki...

ben pek bir sevimliymişim de haberim yokmuş:)) puhahah

b@nu dedi ki...

yakında ebruu çok yakında yiğitliğe .... sürdürtmm benn denemelere başladım.... puhahahha:))) çekip göndercem

Nağme dedi ki...

82 de çok oertalık karıştırıcı çıktı valla :)))

MeDiKaL dedi ki...

94 teki sitenin prensesidir. onsuz bir site düşünülemez. :) yalakalığıda iyi yaparım :)

Nağme dedi ki...

ayy ben yavaş değilimde pc her seferinde yüklüyo anlamadım medikal
98 dekide gündüz gündüz içenlerdenmiş:))
deryamm hoşgeldin:))

deniz dedi ki...

ay bismillah nereye düştüm ben :D ya ben inatçı değilimmmm :D

Nağme dedi ki...

hahahah kaqçırdım 94 lüğü ama olsun deryam zatii prenses mucksss

MeDiKaL dedi ki...

94 teki inatçı değilim derken bile inat ediyor. gördünüz işte ne kadar inatçı olduğunu. 100 deki 100 numaradan (yani wc den) 1 saattte çıkmazmış.

Unknown dedi ki...

98 de benden duymayın ama en sevdiği şey aynaya bakıp kendi kendine konşmakmış

deniz dedi ki...

hah medikal başka türlü affetiremezdin inatçııı muhalefet dedin :D

Ayrıca 92 de ki arkadaşın da "medikal park" hastaneler zincirinin sahibi olduğu söyleniyor :D

Nağme dedi ki...

anna ekmekleri yaktım bozo duymasın yine geldim buraya vwe yine yakmaya başladım herşeyi
100 dekide titizmiş çok

deniz dedi ki...

ya medikal bi batırıp bi çıkarıyorsun hahaha :D

NAĞMEM nasılsın canım görüşemedik hiç muckk :))

MeDiKaL dedi ki...

sayıları karıştırdım. :) 88 deki inatçı keçiden bahsedecektim. :) arada 94 dün günahını aldım. 94 inatçı keçi değildir. düzeltiyorum. tembel kedidir. 105 teki sarışındır ve çok güzeldir. bekarlara duyurulur. :)

Nağme dedi ki...

aha 98 med hem içkici hemide kendi kendine konuşan çıktın:))

Nağme dedi ki...

ayy ben bu oyunu çok güzel oynarım daha hiçbirşey isabet etmedi
iyiyim deryam tatil bitti geldik yine buraya:))

MeDiKaL dedi ki...

101 deki ekmekleri yakan göründüğünden dahada beceriksizdir. ama yinede 112 dekinin eline su dökemez beceriksizlikte. :):) 112 deki ekmeğin yanında evide yakardı. :)

Nağme dedi ki...

114 daki çookk gösterişliymiş bakan birdaha bakıyomuş meğerse

Unknown dedi ki...

ay ben yakıyordum bir keresinde evi gerçekten hatırladım bak şimdi. allah korudu valla

Nağme dedi ki...

ben sarısın kumralım asma bekar değilim kalsın istemem ebrucum:)))
evide yakarım valla

b@nu dedi ki...

ebruşkam önümde bu resim var bide ayna ama olmuyoo yaaaaaaaa puhahahah prenses hoşgelidn
http://img93.imageshack.us/img93/7939/dilnt7.jpg

Nağme dedi ki...

aaa geçmiş olsun ebrucum bende sakar ve unutkanımdır azcık:))
120 deki ama bizdende sakarmış

Sis dedi ki...

hahaah sevdiniz oyunu siz yaw:D
oyunun mucidi de katılmış.

Unknown dedi ki...

haha banu ama o erkek. ben gerçekten senin resmini görmek istiyoum

MeDiKaL dedi ki...

115 teki sevdiniz siz bu oyunu diyor ama kendisi geceyarılarına kadar oynuyor bu oyunu. bende 121 in yalancısıyım. o görmüş söyledi. daha neler neler söyledi ama neyseeeee :):)

b@nu dedi ki...

hoşgeldin sis bu 119 sen yokkenn bana msdenn senin için delii iyiki gelmedi dediydii haberin olsun

Unknown dedi ki...

az yokum kızımı okula hazırlamam lazım. sonra gelirim

b@nu dedi ki...

tabii ebruşkam git foyan ortaya çıktı diye hahahha:))

MeDiKaL dedi ki...

113 teki arkadaş neden gizli gizli resmimi çekip yayınlıyorsun sitede. :):) ayıp ayıp. madem öyle bende 129 dakinin resmini yayınlıyorum. alın bakın. http://www.resimhayattir.com/data/media/144/distinctive-decor_1931_7304.jpg

Sis dedi ki...

bilirim 119 u hep öyle der.

117 şekercim bu hanımlar sana çamaşır yıkatmaya kalkarlarsa kaç hemen emi:DD

ben oynarken gece yarısı 121 nerdeydi acaaba da gördü:))

Nağme dedi ki...

114 bana 117 med'e 120 de bizden daha sakar banuşa vurdu:)))

b@nu dedi ki...

elalemin resmini görmek için siteye üye olamam med:))))

Nağme dedi ki...

sis cim hoşgeldin 117 zatii yalancı çıktı erkek değil kadınmış meğersem o:))

MeDiKaL dedi ki...

123 çamaşır yıkamayı ben çok severim. evde de hep ben yıkarım. benim adıma endişelenme. :) ben dokuz köyün delisi ile başederim. bu delilerle mi başedemiyeceğim. 132 deki delilerin başıdır. bir tek ondan çekinirim :):)

Nağme dedi ki...

eee resim çıkmadı med sadece yazı çıktı üye olun diyo

b@nu dedi ki...

kadın adam hahahahahah:) niseee fazla kurcalamamak lazımm derin mevzuuu:)

sen şimdi 129 çamaşır yıkayamaz mı diyorsun sis

Sis dedi ki...

puhahahhaha evde de mi sen yıkıyorsun med:D
makineyle mi elde mi.eldeyse yazık sana.

Sis dedi ki...

aynen öyle dedim banuş.129 beceriksiz çamaşırda:D

Nağme dedi ki...

tüh resmi göremedim merak etmiştim 129 bana vurdu bak
nasıı yani banuş çamaşır yıkamıyom artık protesto ediyom:))

Adsız dedi ki...

yinemi çamaşırr...yuh diom sizede başka bişey demiom:))

Sis dedi ki...

hahaha kakaladınız bana 132yi.
korkun benden deli başı benim:D

135 de az çatlak değildir ama

b@nu dedi ki...

ay hakket ya ama sis bu çamaşır işi ulu orta yıkanmazkii evde olması çok normal önemli olan yıkadıktan sonra ipe asıp asmadığı:)

Nağme dedi ki...

138 dekide hep elde yıkarmış yazıkk bi makinemi alsakki ona

b@nu dedi ki...

ay bazen sana hak vermemek için direniyorum sis yani o denlii şaşırtıyon benii dimi 138

Nağme dedi ki...

ipe nasıl asılıyo kızz hahahaha koptum valla anlamadım tekniği

MeDiKaL dedi ki...

resimde bir hata olmuş. yanlış yerden çalmışım. :):) sarhoşluğuma verin.
http://www.spothaber.com/haber_resim/obezbayan.jpg

Nağme dedi ki...

anaaa sis cime denk geldi med'e gelir belkim dedim ama olmadı hahahah

b@nu dedi ki...

el yıkamak doğru deil arkadaşlar baştan diyim size daha fazla su tüketiyorsunuz yasıkk küresell ısınma var...........:) bugün sana çalışıyom gibi sis hadi hayırlısı:)

Adsız dedi ki...

program akışımda hafif bi aksama oldu sayın okuyucular...ööleden sonaya kaldım ama direkt olarak 5.madde üzerinden başlayacağım.))$$$

Nağme dedi ki...

suyummm canımm yazdım sana ama görmedinn bende özledim bankacı seni:))

b@nu dedi ki...

açma beni istersen nameeee:)
ayy 148 bişi diycem sana sen eldiven kulanırmısın çamaşır yıkarken fln.:)

Nağme dedi ki...

5.maddeyi açıkla kızz ortalık yerde söyledin madem merak ettim valla
150 de çoookk meraklıymış

Adsız dedi ki...

ya namiş nası açıklasamki?hafif bi çamaşır yıkama olayı gibin ama tam çamaşırda diil...yani :)))

b@nu dedi ki...

allahım ne zaman kurtulcam bu şanstan hep gözüme geliyoo yahu:):):)ppuhahahha

eet eet açıklama yap su gerçi demin 153 yapmıştı ama

Sis dedi ki...

puhahahha banu?
bilemyiz biz kullanıyomusun sana sormalı:)

MeDiKaL dedi ki...

bu yorumun 1 altındaki yorumu yazanla bir sütündeki yorumu yazan sürekli birbirleri ile didişir. neyseki 154 teki kadar pasaklı değiller. tek kusurları bu didişmeleri. :)

b@nu dedi ki...

bak gene gözüme kaçtıı allahım yaaaaaaaaaa bu böle olmıyacakk şu varya 200 . kişi allahım bi gudubet geçen gördümmm böğğğ derssiniz allah özene bözene yratmışş:)

Nağme dedi ki...

yok öyle değilim ama habire yiyom olmama az kaldı:))

Adsız dedi ki...

155 ve 157 arasındaki çok sanşlıııı:)))

Nağme dedi ki...

haklısın med banuşla biz tatlı didişiriz ama :))
165 dekide çokk bilmiş canımm gerçi kendini öyle sanıyor:))

b@nu dedi ki...

hahhha nameeee azcık fazlan var sorun deil dertlenme

b@nu dedi ki...

benim altımdaki zat varya ne dalevericidir....köftohor:)

Nağme dedi ki...

ayy biri su çamaşır asma olayını anlatırmı nasıl asılır teknek nedir ?

MeDiKaL dedi ki...

nağme 155 teki tamda o resim gibi. :):) sen birde 174 tekini gör. o dahada beter. onunda resmini çektim ama kızmayacağına söz verirse resminin linkini göndereyim . :)

Adsız dedi ki...

namem ben denedim pek pratik bişey diil:)deneme denemeye kalkanlarıda uyar:)))))

Nağme dedi ki...

hahahah kız ne dalavereciliğimi gördün asıl benim altındaki çookk yalakaa,sever insara iltifatı:))

Nağme dedi ki...

piki suyum sen deneme diyosan doğrudur
gider 174 de bana isabet eder şimdi bak

Sis dedi ki...

şu 176 daki arkadaş da gelene geçene küfrediyomuş oyunllarda diye duydum ben

MeDiKaL dedi ki...

http://img473.imageshack.us/img473/7391/cirkin3dy.jpg söz veren banu ama 174 kim bilmiyorum. ben resmini koydum bile

b@nu dedi ki...

hahahah suuuuuuu uyarmı hakkett:))))))))

eevt severim yalakalığıı bnada yapsanız hiç fena olmaz yanii

169 fikri neyse aynı 175

Nağme dedi ki...

ayy çokk yavaş ya zor gönderiyom yorum sizdede öylemiki

b@nu dedi ki...

ben öyle olmadık şeye söz vermem med hemde başkası için:)))))

MeDiKaL dedi ki...

hahahhahhahha banu söz vermiştin kızmayacağına. :) msn den ne diye hakaret ve küfür ediyorsun şimdi. 184 teki arkadaş zaten senin çok mızmız olduğunu söylemişti ama ben laf taşımayı sevmediğim için sana "inek" dediğini söylemiyorum. :)

Adsız dedi ki...

gitmeden şu ipe asma meselesini yaziimde gidiim.
uygun bi ip alınır.tercihen biraz kalın olsun.zaten elinizde var olan kullanma kılavuzu itinayla açılır.kılavuzun hemen yanına eldiven-soda-yumuşatıcı artık elinizde ne varsa konur.eldeki verilere bakılır.kılavuzun...
ay yazamıycam valla:D devamını siz getirin.ben çıktım:)))

b@nu dedi ki...

sis bişi diycem sana sen dün muhasebedeyken bi ses duydum gürültü falan diyodun yaa işte o ses 180 den gelmiş yıkadığı çamaşırı beğenmemişş tekrar ön yıkamalı olarak yıkamaya karar vermiş hemde yumuşatıcılı:)

Nağme dedi ki...

hahahaha banuşşş kopardınn benii bir insan bukadar mı kendine noktalar kızz:)))

Nağme dedi ki...

suyumm ben birşey anlamadım ya neyse bilhare chatte asma olayını ayrıntılı isterim bak ona göre hadi bak işine sen:))

b@nu dedi ki...

name sen bana inekmi dedinnn ne ayıppp wallla yakıştıramadımm....:)

Nağme dedi ki...

bende mola veriyorum ve 190 daki aslında oyunlarda hep kopyacıymış haberiniz olsun:))

b@nu dedi ki...

tabi ver molanı kaç cvp veremiyon bakıyorum bana utandın demi:)

MeDiKaL dedi ki...

şu çamaşır işini ben en baştan anlatayımda kimsede soru işareti kalmasın. akşamdan renklilerle beyazları ayırıyorum. renklileri bir leğene beyazları bir leğene ıslatıyorum. sabah önce suyu kaynatıyorum. beyazları yıkıyorum. elde iki kez çitiliyorum. önce tursil matikle sonra yumoşla yıkıyorum. sağ elimi saat yönünde sol elimi saat yönüne ters yönde çevirerek çamaşırları teker teker sıkıyorum. sonra çamaşlırı elimde hızlı hızlı 2-3 kez sallıyorum ve düzeltip balkondaki çamaşır ipine seriyorum. iki ucundan birer mandalla tutturuyorum. :) :):):) nasıl? baya güzel yıkıyorum dimi.

Nağme dedi ki...

hahahah utandım evet ama sende dedikodumumu yapıyon bakemm med'e msn den ha:DDD

b@nu dedi ki...

puhahaha son nokata budur tebrikler artık bilmeyenler kesin öğrendii :)

Nağme dedi ki...

banuşş öldürcem senii kız 190 nı kendime getirttim sana cvp vereyim derkene :))

Nağme dedi ki...

hahahaha med teşekkürler ama asma kısmını hala anlamadığım için su'ya sorcam bilhare ben:))

esrasel dedi ki...

ayyy yine mi çamaşır :D
bakın balık muhabbetine başlarım hee ona göre :D

b@nu dedi ki...

hahahaha köpenk balığının konumuzla alakası yokk o başka bişii..:)))

**esra** dedi ki...

Kim çamaşır yıkıyo :D:D ben değil bu sefer wallaha ben zaten soğuk almışım :D

esrasel dedi ki...

e banuş bizde lapistes derük :D illa köpekbalıkı mı olcek alla alla :)))