The Nymph's House

16 Ekim, 2008


Yeni



Oynamak için tıklayınız

41 yorum:

Sis dedi ki...

üç ayak masadaki her şeyi kaldırınca bir puzzle parçası.
üstteki dolaptan soda

Unknown dedi ki...

çekmeceden bir kahverengi kutu içinden kaşık aldım

Unknown dedi ki...

kitaplık üstünde pense var ve kırmızı yuvarlak=4 yazıyor

Unknown dedi ki...

eeeee bu adam iplerden gene kurtulmuş ve elinde başka anahtar var

Unknown dedi ki...

anahtar kafesi açtı ve kuş çıktı.

kuşun gittiği kareleri açtım bit puzzle daha aldım

Unknown dedi ki...

ve adam gne bağlanmış şekilde duruyor:) acaba uykummu geldi benmi yanlış görüyorum

Unknown dedi ki...

sanırım süt şişeside şifrede kullanılacak. yeşil üçgen=3

Unknown dedi ki...

haha tesadüfende olsa şekilleri buldum. fırına sırayla
mor ay
mavi kare
sarı beşgen
kırmızı daire
yeşil üçgen girdim düğmeye bastım kapak açıldı. 2 mumum var

Unknown dedi ki...

kırmızı mum ocakta yakılıyor ve şöminedeki sağ daki mumluğa konuyor. taşlarda 2531 sayısı çıktı

Unknown dedi ki...

az evvel dolapta kepçe görmüştüm şifreyle uğraşırken şimdi bulamıyorum.

Unknown dedi ki...

buldum kepçeyi. yeşil dolabı karşıdan görürken soluna tıklayınca kepçe

Unknown dedi ki...

diğer mumda ocakta yanıyor. az evvel denemişim aslında yanmamıştı.
onuda şömineye koydum 587 sayısını verdi ve çekmece açıldı bozuk para aldım

Unknown dedi ki...

şifre olarak 5872531 girince tabloda puzzle parçalarını koyacağımız yer çıktı

Unknown dedi ki...

kalıp olmuş yaptığımız karışım ve anahtar verdi.
anahtarla pembe dolabı açtım başka puzzle aldım.
onuda tabloya koydum.
son puzzle ı arıyorum

Unknown dedi ki...

bu oyun bir garip. yüzlerce kez denememe rağmen masa örtüsü kalkmamıştı şimdi altından 5. puzzle ı aldım.

Unknown dedi ki...

onuda yerine koyunca tablodan anahtar aldım ve çıktım. ama happy end.

perfect için uğraşamayacağım.

Nağme dedi ki...

not:
--kuşun durduğu yerleri not edip,kuşu kafesine gönderdikden sonra kırmızı oluyor kutucuklar en son yere tıklayınca kutu açılıyor ve puzzle alınıyor
ve ben son puzzle bulamadım kapının ordaki paspasda demeyin yaklaşılıyor oraya ama tıklamadığım yer kalmadı orda bir halt yok:((

Nağme dedi ki...

buldum masanın ayağının altındaymış son puzzlede,üstündekini alınca altına bakmak aklıma gelmedi::))

Unknown dedi ki...

masanın ayağındaki puzzle ı alın.

masanın üstündekilei kaldırıp örtünün tam ortasına tıklayın ve 2. puzzle ı alın.

sallanan sandalyenin ayağına tıklayınca "kare mavi 2" var.

mutfak çekmecesinden kahverengi kutuyu alın.

makas alınmıyor.

kutunun içinden kaşığı alın.

yeşil dolaptan soda alın.

kapağı kapatın ve soldaki kapagın kenarına tıklayın.

kepçeyi alın. duvarda "yeşil üçgen 5" yazıyor.

raftaki biblolardan erkek olanının elinde "mor ay 1" var.

kırmızı kitabı inceleyin.

kaşığa soda koyun.

kitaplığın üstündeki penseyi alın.

duvarda da "kırmızı halka 4" yazıyor

penseyle yerde olan eşyayı kesip ip alın.

iple adamı bağlayın ve düşürdüğü anahtarı alın.

anahtarla kafesi açıp kuşa tıklayın.

3. sırada 2. kutu
1. sırada 6. kutu
3. sırada 5. kutu
4. sırada 3. kutu
1. sırada 3. kutu
2. sırada 4. kutu

ya tıklayın ve 3. puzzle ı alın.

sağdaki pembe dolaptan mum alın.

fırına sırasıyla:

mor ay
mavi kare
sarı beşgen
kırmızı daire
yeşil üçgen

girin ve pembe bir mum alın.

pembe mumu ocağı açıp yakın.

şöminedeki sağdaki mumluğa pembe yanan mumu koyun.

sağda "2531" sayıları çıkacak.

diğer mumu da ocakta yakın ve onuda soldakine koyun.

çekmeceden bozuk parayı alın.

solda "587" sayısı çıkacak.

tablonun sağındaki panele "5872531" girin .

tabloya elinizdeki puzzleları yerleştirin.

bozuk parayı kar küresine atın ve şeker alın.

şekeri kepçeye koyun.

şeker eridikten sonra kaşıkdaki sodayı tıklayın.

yaptığımız kalıptan anahtarı çıkartın.

anahtarla soldaki pembe dolabı açıp 5. puzzle ı alın.

onu da yerleştirin ve tablodan süslü anahtarı alıp çıkın.

yuziar dedi ki...

fırındaki 3. şeklin ipucu: süt kutusunda

fırındaki sarı şekil süt kutusu şeklinde ve kutunun üzerinde milk 3 yazıyor