Hostel Room Escape

16 Ekim, 2008


Yeni


Oynamak için tıklayınız

57 yorum:

Sis dedi ki...

kanapeden anahtar.
paspaslardan birinden zarf.
çöpten çikolata kağıdı.
anahtarla çekmeceden hediye pakat kağıdı.

Sis dedi ki...

üstünde çi,çek olan solunda tuhaf sarı şey olan etejerden yapışkan bantmış

Sis dedi ki...

duvardaki süslerden birinden push pin diye bir şey.bir de nerden anlamadım sticker.

Adsız dedi ki...

mrhb panodaki çiçeklerden düğme gibi bişi aldım

Sis dedi ki...

toplananları aynaya koyduk.sadece kullandığım anahtar kaldı elimde.

Adsız dedi ki...

eee tıklamadığım yer kalmadı kaldıkmı böle şimdi yaneee

Sis dedi ki...

ebru saatten sarı anahtar o anahtarla çekmeceden kağıt ağırlığı.onla da saati kırıp iğne.

Unknown dedi ki...

bu itemler anaya koyuluyormu yoksa oyun yine arızalımı diğer 123bee dekiler gibi:)

Unknown dedi ki...

2 tane düğme gibi cismim oldu biri de koltuğun solundaki asılı çiçekte

Adsız dedi ki...

ben saatten aldığımızı ve anahtarları koyamadım aynaya

Sis dedi ki...

ben aynaya koydum ve kayboldular.ebru son düğme ne yaw?

Unknown dedi ki...

pushing pin almıştık ya 2. si var çiçekte. koltuğun solundakinde.

burada önce düğme adlandırıldığı için düğme dedim.

Sis dedi ki...

bug belki ebru.nordinhoda da yazdım ya sana.ben ikisini de almış ve aynaya eklemiştim.tekrar başlıyorum şimdi

yasemin dedi ki...

aynayı yandan görerken siyah bişey buldum arkadaşlar

yasemin dedi ki...

bide kapının göz deliğinden bakılıyor bi kapı var anahtar var üstünde

Adsız dedi ki...

arkadaşlar aldıklarımızı aynaya yapıştırmıyacakmıyız yeniden başlıyayım o zaman

Sis dedi ki...

allaam yanlışlıkla yine koydum iğneyi aynaya.yani pinleri:(

Unknown dedi ki...

bencede yapışmayacak oyun bozuk sanırım baştan başlayalım

yasemin dedi ki...

kapının göz deliğinden bakınca sanki aynada bakıyormuş gibi dikkat edin aynanın kenar süsleri var görüntüde

Sis dedi ki...

aynadan 2 sarı bant alıyormuşuz ben bir almışım.onu da ekleyince tamamlanıp inventoryye geliyor kolaj.kapı altına koyup iğneyle anahtarı itip çıkıyoruz

yasemin dedi ki...

sonunda çıktık saol sis kopya çeken gözlerin gözlük görmesin

Sis dedi ki...

kopya çekmiyorum yasemin.sadece hem burada hem nordinhoda oynayıp yazıyorum.

Unknown dedi ki...

koltuktaki yastıktan anahtar alın.

kırmızı paspasın altından zarf alın.

çöpten çikolata kağıdı alın.

son çekmeceyi anahtarla açıp ambalaj kağıdı alın.

aynanın arkasından yapışkan alın.

kapının yanındaki asılı çiçekten raptiye alın.

saatten altın anahtar alın ve 1. çekmeceyi açın.

kağıt ağırlığını alın.

koltuğun solunda aılı çiçekten diğer raptiyeyi alın.

ağırlıkla saati kırıp ibre alın

yandan aynayı görürken dış çepherdeki 2 yapışkan bant parçasını alın.

aynanın önüne tüm itemleri koyun. anahtar, ibre ve ağırlık konmuyor.

inventory de bir kolleksiyon gibi birşey çıkacak.

üstünde gözetleme deliği olan kapının altından yaptığınız koleksiyonu sürüp anahtar deliğğne ibre ile tıklayın.

anahtarı alıp çıkın

Unknown dedi ki...

yasemin sis nordinhoda hintçi başıdır. hatta bu oyunu bile sis yükledi nordinhoya:D

yasemin dedi ki...

aslında biliyorum orda arada rastlıyordum ona unutmuşum

yasemin dedi ki...

bir yandan şu pokeri çözmeye çalışıyom sinir olurum yarım oyunlara

Unknown dedi ki...

valla ben beceremedim poker oyununu. bulaşmadım hiç o yüzden

yuziar dedi ki...

ebru
Kısa sürede hiçbir özelliği olmayan oyunu bitirmemize yardımcı olduğun için teşekkürler.

Sis dedi ki...

ayyy dayanamıyciimmm.ebru gel biras chat yapalım biz senle.

Sis dedi ki...

hatta diyeyim şimdiden.
sen devam et bidenem (özelliği olmayan!!!) oyunları bizlere ve herkese bitirtmeye.ellerine sağlık yazdığın için.muckk canım.

Unknown dedi ki...

sis burdamısın 1 saatten beri meginin doğum günü. polonyadada sanırım şu anlarda:)) sayfa açabilirmisin ben nordinhoya açtım