Escape from Dream Room 3

18 Ekim, 2008


Yeni


Oynamak için tıklayınız

89 yorum:

Sis dedi ki...

ne güsellll bi sağ yapınca o nesnenin arkasında 4 haneli şifre yeri var bi de ilk ekranda sol çekmecede rakamlı kağıt.başka bi şey bulamadım

Sis dedi ki...

aha tornavida.yatağa ve etejere zoomlayınca.yatak başında

Adsız dedi ki...

anamm yatağın sol yanından tornavida buldumm..dakka bir gol bir:)))

Unknown dedi ki...

çekmecedeki kağıtların altından da kaşığa benzeyen ama kaşık olmayan bişey aldım

Sis dedi ki...

tornavidayla da saatin arkasından ince bi şey.çubuk mu desem kalem mi

Sis dedi ki...

şinci bu masaya 3 ayrı açıda yaklaşıyoruz.bi sol yanına bi altına bi de çekmecelere.ilk iki şekilden bi şey alan var mı?

Sis dedi ki...

o şifre yeri olan mobilya diyeyim artık onun sağ yanında da bi kod var

Adsız dedi ki...

o kaşıkımsı şeyle ilk alınan çıbık birleşiyor ama sonra item yerinde yine aynı şekline dönüyor.

Unknown dedi ki...

valla ilk oynadığımda gri bir dikdörtgen vardı nerden geldiği belli olmayan. sonra oyun süreli sanırım ekran soldu ve tekrar başlayınca bulamadım o dikdörtgeni

Unknown dedi ki...

mavi köşe sehpanın sağ ayağından da çubuk aldım şimdi

su dedi ki...

oyunda bi gariplik var sanırım.itemler birleşiyor ama birleşmiş haliyle oynanmıyor.

mehbup dedi ki...

dolapta üçgen 1 vardı pembe dolapın sağ tarafta şekiller var

Unknown dedi ki...

az evvel bajsettiğim mavi dolabın en alt rafının en sağ köşesi su

su dedi ki...

oki buldum.açıca içinde sağda en altlara tıklanıyor.

ZUZU dedi ki...

zaatin oldugu dulapim acilio sag kose kalemlen tiklakene

su dedi ki...

kaşık çıbık ve son alınan eğri teli birleştiriyoruz.daha sonra eski halinede geliyor.

ZUZU dedi ki...

o bir;lstirdimiz 3 parca seyi torna fidatii item yapip birlesio

su dedi ki...

zuzu oradan kaşık almıştıkya..üçünü birleştirdim ama hiç biryerde işe yaramadı yav.

ZUZU dedi ki...

bende ettim olmadi torna fida oluo ama birlesme olmuyo

su dedi ki...

evt tornavidaylada farklı bi kombinasyon oluyor.her iki şekillede bişeyler yapılacak.

Unknown dedi ki...

oyunun başında farketmeden aldığım gri dikdörtgeni bulan varmı arkadaşlar?

ZUZU dedi ki...

falla her yere tikladim gri bisi bulamdimm nerdedikii

Unknown dedi ki...

yatağın altındaki X=o yazısını görürken sola tıklayın kapak var

Unknown dedi ki...

haha buldum gri parçayı ama göbeğim çatladı:))

sağ çekmeceyi açınca sol çekmecenin köşesine tıklayın. oh bee

su dedi ki...

o gri şey yanı şifreli kutuyu kesti.içinden 2 item aldım.

Sis dedi ki...

ya ben o kaşık denen şeyi teli ve o çubuk gibi şeryi birleştirdim ve bozulmadan duruyolar bende.ara verdiydim de yeni döndüm geriye

su dedi ki...

oşifreli yerden çıkan itemler mavi bir kutu ve kapaklı bişey...ama bişey oldukları yok.

Unknown dedi ki...

yatağın altındaki kapağı açtım. şimdi:
önce o kaşık gibi şeyle düz çubuğu birleştirn.
sonra yaptığınız cisme tıklayın kaşık gibi şey ters dönecek sonra da telle sabitleyin. ve kapağa tıklayın

ZUZU dedi ki...

torna fidalann telii kalin olani koyy o sise yapsitircimisss

Unknown dedi ki...

sonra yaptığınız aleti bozun. kapak açıldıktan sonra kutudan aldığımız mavi şeyde delik oluşuyor ona da telle tıklayın ve 0=2 yazısı çıkacak.

Unknown dedi ki...

açtıktan sonra mavi kutuda delik çıkıyor sis:) başka birşey olmuyor.

Unknown dedi ki...

yani kutunun sağına göre:

021
100
002
ve
011

ama nolacak şimdi bilmiyorum

Unknown dedi ki...

yani kutunun sağına göre:

021
100
002
ve
011

ama nolacak şimdi bilmiyorum

Sis dedi ki...

zuzu ebrunun 47 nolu yorumunu yap aynen.ben yaptım açıldı

Sis dedi ki...

eee nedir peki bu rakam dizisi.binary falan değil.hiç bi anlam ifade etmedi bana

Unknown dedi ki...

7924 e nasıl ulaşıldığını anlamaya çalışıyorum bu sayılardan ama ııh

mehbup dedi ki...

ya ben yatağın altında li açılmadı kaşığı ters duruyor olmadı yapıştırıcıyı kullanacakmıyız

Unknown dedi ki...

hayır mehtap telle sabitlenecek sanırım bir nevi tornvida yapıyoruz bendemesede:)

su dedi ki...

yani bunca uğraşmaya şifreli yerden çıkana bakın:D:D

ZUZU dedi ki...

acilmi cok entsan yaf aynen ediom cuxx
kutumu bocukki:)

Sis dedi ki...

tamam anlamasak da şifreyi bulduk yarım bi anahtar aldık.iyi de o hiç bi şeyle birleşmiyor.
ayy sinir oluyorum bugünki oynayamaz halime ben:(

Unknown dedi ki...

mavi kutunun açılmış yerindeki kahverengi şey çamurmuş. mavi sehpadaki vazoda çamuru ıslatın.
sora kaşık cisimle parçayı alın ve şifreli yerden aldığımız anahtar yarısıyla birleştirin. yapıştırıcıyı kullanarak

Sis dedi ki...

aaa açılan mavi kutu o köşe sehpasındaki şişeye tıklandı

mehbup dedi ki...

tornavida çubuk birleştirdim telile sabitleşti kapak öyle açıldı

Unknown dedi ki...

ya ben telli çubuklu oyunlara sinir olmaya başladım. koysana oyuna adam gibi balta çekiç, bıçak vs. adam gibi anlatalım:))

Sis dedi ki...

sadece ekran soluklaşıp yazılar belirdi de mi sizde de.yani the end veya out veya bittiiii falan yok:D

Sis dedi ki...

katılıyorum esraya ve ebruya:)
ben brokoli salatamı yemeye gidiyorum.
teşekkürler yardımlara.hayatta çıkamazdım bu oyun gıcıklığı ve bugünki beceriksizliğimle

su dedi ki...

bendede çıkmadı sis.insan bi saol der perfect der..pat die bitti..

su dedi ki...

bu yıl verilecek oscarlarda beni en anlayamayan en bulamayan yapın lütfen:)

ege dedi ki...

*masanın sol çekmecesinde üzerinde ipucu olabilecek bir kağıt.altını tıklayınca kaşık tarzı bir nesne.

*sağ çekmecede kağıtlar.(alınmıyor)sağ çekmece açıkken sol çekmece yanına tıklayınca bir demir parçası.

*demir parçasıyla duvar önündeki kutu kesilince mavi kutu ve yapıştırıcı.

*köşe sehpanın sağ ayağından çubuk.

*(bu aşamada yatak yatay görünürken yatağa tıklayınca nedense oyun baştan alıyor.)yatak dikey görünürken yanındaki dolaba tıklayıp yaklaşsonra yatak başına tıkla tornavida.

*şimdi yatay görünümde yatak altına tıkla
x=o

*saatin sağ yanına tıkla tornavida ile aç içinden kalem.

*aynı dolabın alt rafının sağ altlarına tıklayınca tel.

*dolaba uzaktan bir tıkla yaklaşınca üst rafının sağ gölgeli kısmının yukarılarına tıklayınca:
üçgen=1

*duvar önündeki kutunun sağ yanında bir kod.

*yatak altında gördüğümüz x=o yazısının sol üst kısımlarına tıklayınca bir kapak.
kapağı açmak için:
kaşığı seç,çubuğu kaşığa tıkla,telle birleştir.(tekrar tıklama ki ayrılmasınlar)alt okla çık item ekranından onlar seçiliyken kapağa tıkla.
not:ilk oynadığımda tornavida-çubuk-tel birleşimiyle açmıştım.hangisi tutarsa artık:)

*kapağı açtık ne oldu demeyin:)iteminizde olan mavi kututa delik oluştu.az önce birleştirdiğin parçaları ayır ve telle kutuyu aç,kapağına tıkla:
o=2

*kutunun yanındaki kod şöyle oldu:

Sishyphos dedi ki... 57

021
100
002
011

böyle oldu kod.
o=2
üçgen=1
x=0
*açılmış mavi kutuyu köşe sehpa üzerindeki şişeye tıklayın.sonra itemden seçip kaşık ile tıklayın kutuya.bir anahtar parçası alınacak.

*duvar önündeki kutunun sol kısmına tıklayınca gelen şifre yerine *7924*yazın (nasıl bulunduğu şimdilik bilinmiyor)anahtarın diğer parçasını alın.

*itemlerden iki parçayı seçip birleştirin ve yapıştırıcıyı kullanın.

*anahtarınızla kapıya gidin...

ege dedi ki...

kaşık ve çubuk birleştiğinde telle bağlamadan önce sadece kaşığa tıklayıp ters çevirin.