Banana Room Escape

16 Ekim, 2008


Yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

67 yorum:

yasemin dedi ki...

pense, kepçe, sivri uçlu bişey,iki renk sayıbide muz buldum

**esra** dedi ki...

meleba yasemin :) ebrunun oraya yazı yazdım demişin diğer pyunların birinde sakıncası yoksa nerde bu yazı ;)

ZUZU dedi ki...

ZLMMM KOLTUKUN ALTINDAN BANANA ILK EKRENDA SONRAKI EKRANDA KOLTUKUN USTUNDE MUZ ALTINDA MUZ FARCATA ALDIM

ZUZU dedi ki...

KOLTUKUN GENE AYNI CIBIK ALDIM TELI KOLRTUKUN YASTIKIN A LDIM 6 NOLU TOP VE FALACALAN ALDIM BIDE MUZ

**esra** dedi ki...

ewt geri aldım bende de açılmadı hala domuzcuk var ekranda yükleme yapınca oyun açılıyo sandım

**esra** dedi ki...

naaaannnn iilk seferde açılmış idi sayfa şimdik açılmıooo :(

yasemin dedi ki...

kırmızı üçlü koltuğun yanında yeşil kutu ve masanın altına yaklaşıyo ama bişey yok

ZUZU dedi ki...

SEKBANIN ALDTINDAN KEPCE VAZODAN BI TOP 6213 VAR DAHA TOP LASIM

Adsız dedi ki...

8 numarayı bardakta yıkadım 3 oldu..

zuzu anlıyamıyorum şifreli kelimelerini biraz daha açık yazabilir mizin.yorgunum zihnim çalışmıyor.

bahariko dedi ki...

iğğğğğ çok yavaş yüklenio bu ya yetişemicem ben sizeeeee

Adsız dedi ki...

yasemin 8 numara topu patlatıp aldığımız

ZUZU dedi ki...

TAM BILMIOM BIRI TEKLI KOLTUKUN YASTGINI CEKINCE KESTIM SANSIRIM OYDU

Adsız dedi ki...

tekli koltuk ve saksıyı gördüğünüz ekranda sol yukarda asılı anahtar var onu penseyle alın yeşil kutuyu açın.8 muzum.
kırmızı 6
sarı 2
mor 1
mavi 8 var.
yeşil 8 kutudan çıktı.***Sis

ZUZU dedi ki...

BENDE TEK YESIL YOK BI ANAKTAR BENDE FALCETE CIKTII BIDE SAKSIYA BISI EDEMEDIM DAHA

ZUZU dedi ki...

TAVANDA ANAKTAR VAR YESIL NASI ALICETIMM TUHH FALCATALAMIKII TAFF

ZUZU dedi ki...

YA BEN CICEKLI OAN SAKSIE BSI EDEMEDIM PENSEMDE YOK UFFFFFFFFFFFF

yasemin dedi ki...

girdim sayıları ama oldumu bilmiyom çıksammı acaba kapıdan

**esra** dedi ki...

zuzu :
tekli koltuk ve saksıyı gördüğünüz ekranda sol yukarda asılı anahtar var onu penseyle alın yeşil kutuyu açın.8 muzum.

yeşil 8 kutudan çıktı.***Sis
16 Ekim 2008 Perşembe 19:18

Adsız dedi ki...

mavi 8 yıkanınca 3 oluyor
ama ben hiç yastık çekemişyorum.
kırmızı 6 yı bulamıyorum.

**esra** dedi ki...

kapının oradaki tekli koltuktan 8. muz ve falçata ile açık kırmızı yeri kesin kırmızı top ama ben kapıyı açamadım???

ZUZU dedi ki...

esracum anakaati buldum tafandadaaa pensem yok sekbanin ayanda kepce buldum tek nisemm

yasemin dedi ki...

lambadan
tekli koltuğu kesince
vazodan
bi koltuğun yanıdan
toptan
yeşil kutudan
sanırım

Adsız dedi ki...

mersi maviyi yıkadım sayenizde.
sayılarımızı girince 36281 oluyor ve kapı açılmıyor.altlarındaki siyah çubuk sayılarını üstüne eklersek 48592 oluyor.
perfect end.

saolun yorumlara
***Sis

Adsız dedi ki...

pensenin yerini tam olarak yazana bende bi çekiç verecem..teşekkür mahiyetinde.

Adsız dedi ki...

çekiç buldum ama tööbe yazmıycam yerini:))))
zuzum al cnm bu çekiç senin:D

Unknown dedi ki...

teşekkürler yorumlar için. sayenizde bitti.


tekli koltuğun altından muz alın.

koltuğun üstündeki muzları alın.

koltuğun altından maket bıçağı ve muzu alın.

lambadan sarı "2" yazan topu alın.

yeşil sehpanın altından kepçe alın.

kapıyı görürken gözüken koltuğun üstünden muz alın.

koltuktaki farklı renkli yeri maket bıçağıyla kesin ve kırmızı "6" yazan topu alın.

kepçeyle vazodaki topu alın. mor "1"

kapıyı gören koltuğun yastığına tıklayın. penseyi alın.

saksının yanındaki koltuğun üst tarafında asılı anahtarı penseyle kesin. anahtarı alın.

büyük koltuğun sağındaki kutuyu anahtarla açın.

yeşil "8" yazan topu alın.

büyük koltuğun solundan iğne alın.

iğneyle yerdeki topu patlatın.

mavi "8" topu alın.

mavi topu suda yıkayın mavi "3" olacak.

36281 sayısını duvardaki panele yazıp alttaki çizgileri sayıya ekleyin.

yani kod değişecek ve "48592" olacak.

düğmeye basın ve kapıdan çıkın.