House

13 Ekim, 2008


Yeni



Oynamak için tıklayınız

86 yorum:

Sis dedi ki...

hüfff öncekini yükledim ama en son ben oynadım.bunun da başına aynı şey gelebilir:(

Sis dedi ki...

yine o odada masada üstü karalanmış alınamayan bir kağıt var.
anahtar üst kata çıkınca ilk görülen odayı açtı.yatak odası.
yatak başında solda biri yeşil diğerleri kırmızı 3 halka olan bir kağıt.
yatağın altından bıçak.
tablolar ve zırhlar hepsi şifre anacım sanırsam

b@nu dedi ki...

esra naptında sildin kızzz sis bende başladım cnm

Sis dedi ki...

yatak odasında sehpadaki kutuda safe kodu yazıyormuş.mutfaktakinin ama üstü karalı yine.

başla esracım ben her an çıkabilirim.ve bu da uzun bir şeye benziyor

Sis dedi ki...

koridordaki sehpanın çekmecesinde de ilk ikisi kırmızı sonuncu yeşil olan 3 halka

esrasel dedi ki...

e ama bu oyunda nerden ne bulduğunu anlatmak çok zor :S

Sis dedi ki...

heykel yatak odasındaki kırmızı kutuya ve içinden bir anahtar.

ZUZU dedi ki...

zlmmmm beklin bizi su cumdaa geliioo bi cay icinn yakalios siziii

ZUZU dedi ki...

anaktarla ciktim yukari sisicumun dedki gibim bicak aldim ordann

Adsız dedi ki...

çamaşırcı geldi hanımlarrr..bekleyin beni:)))

esrasel dedi ki...

heykelle kırmızı kutudan aldığımız anahtar üst kattaki kanlı el olan kapıyı açtı

esrasel dedi ki...

ay bu oda korkunç yaa :( girdiğim odada şömineden anahtar aldım ama ekrana bakmadan alın anahtarı :D korkunç bişi var şöminede :)) bide duvarda kelebekli tablo vardı onun ortasındaki şeye tıkladım yok oldu en baştaki kelebekte hareket ediyo. aynı kelebek sanırım odada uçuyo :S

b@nu dedi ki...

yatak odasında kelebekle ne yapın yazıyodu yahuu bi baksenizee:) kebelek benim olmadan koltukdaki kutuyu aktif edemiyom

esrasel dedi ki...

kelebekli tablonun ortasındaki şey itemlere gelmiş prd :)

ZUZU dedi ki...

o anakatarla asadki salondaki odayi acios heykelin yenindaki delde otekii

esrasel dedi ki...

alt kata inip mavi şövalyenin olduğu ekrandaki odaya girdim. ordaki kapıyı açtım anahtarla.
ben kelebeği almamıştım yukarı çıkar alırım şimdi :D

Adsız dedi ki...

şimdi ben mutmak gibi bi yere geldiydim ordan temislik maddesi aldım o maddeyle de kırmızı kütüphaneli ve yesil koltuklu olan odadaki bi not vardı üstü karalanmıs ona doktum karaltı gecti sunlar yazıyor.

sıx knights hold your fate

red for nourishment
blue for midnight sky
green for dreams
vıolet for angel
yellow for the sun you wıll never see again
whitwe for the eternal snıw

casus

b@nu dedi ki...

baksen casusa :)



uçan kelebek nasıl alınıyorrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

banu ucan kelebek alınmıyo kıss tablodaki kelebekin ortasındaki yuvarlak kelebek sekli alınıyo

bu arada bu oyun bana hakaret ediyo. yanlıs bi yere yanlıs ıtem koyunca ne kadar salak bi düşünceydi diyo:D

b@nu dedi ki...

birisi bana uçan kelebeği nasıl tuttuğunu anlatablirmi acepp..........????????????????????????????????????????????????????????

ZUZU dedi ki...

annee eeeeeeeeeee
yatak odasinda dulapin saginda mask la va yanio bunlar kedi gozu

ZUZU dedi ki...

yatak odasinda kutu mor olan yane acilio soluna tiklayince bi not var igliscem yok benimm plss bakin

b@nu dedi ki...

mutfakda diyoo şifre için temizlik yap diyoo diyoda yapan vamıı

Adsız dedi ki...

temüzlük yaptım yukarsaki yazılar cıktı işte de sifre yeri nerde sifreyi nere gitrces onu bulamadım ki:D

Adsız dedi ki...

iğğğğ mutfaktaki böcek ilacındaki resim......

Adsız dedi ki...

iğrençç yani..yoksa bişey bulduğum yok:)))

b@nu dedi ki...

sirkeylede yazı sileneceği hiç aklıma gelmesdii walla

Adsız dedi ki...

duvardaki mantarda dolu yazı ve numara var ama...

Sis dedi ki...

bıurakmışsınızzzzzzz:D
neysem tekrar başladım.mutfaktaki kitapta yazan asparagus ve artichokes harfli kelebekli kutuya yaramadı.ama üst kattaki notda mutfakta diyordu ve a ile başlıyor.ben de kopya çektim .apocalypse yazınca sarı anahtar aldık.
onu kırmızı koltujklu alt kattaki oturma odasında sarı kutuda kullanıp rozet gibi bir şey aldsım.
o da üst katta yatak odasında yatağın oraya takıldı ve şövalyelerin üstündeki simgeler çıktı.

Sis dedi ki...

ha bu arada sözcük mutfaktaki kitabın her cümlesinin ilk harfiymiş.hani illa bu üzümün bağı neresi diyenlere bu:D

Sis dedi ki...

şövalye işaretlerini de yukarda yazılmış olan şiirdeki renklerin sırasıyla tıklayıp açıyoruz.
bir anahtar daha alıyoruz.

**esra** dedi ki...

wallaha bende buraya kadar yorumsuz geldim di ama durdu kafam sanırsam yatağın başında ki şövalye armalarına sıra ile tıklayacas :) ne zakiyim yafff kimse de tahmin edememiştir demi :D:D

Sis dedi ki...

banyonun karşısındaki kapıya girdik onunla da.
notda BAD yazıyor sehpada.ve piyano çalcaz sanırım.
nan en sevmediğim şey piyanolu oyunlar.concertalinodan beri ısınamadım:(

Sis dedi ki...

ordaki yumaklardan iğne aldım.ve piyanoda takıldım.BAD ile alakası olması gerek ama.abcdii diye sırayla tuşlara basmak işe yaramadı

Sis dedi ki...

ooppss kanlı tuşlara basınca bir şey kırıldı ya da düştü.
tablo düşmüş.arkasındaki safe.e o bulduğumuz halkaları uyguluyoruz.
K Y K
Y K K
K K Y

Sis dedi ki...

ordan aldığınız anahtarla james rooma girilecek.sakın boş bulunmayın.girdiğiniz anda üzerinize biri yürüyor:(

Sis dedi ki...

yataktaki bebeğe bakın:D

ayıyı bıçakla kesip bir anahtar daha aldık.
o anahtar da oradan çıkınca tam karşıdaki kapıyı açtı.merdivenlere dikkat edin:)
sağdaki çekmeceden bir kağıt alın.ve monalisadaki kedinin ağzına tıklayın yine şifre yeri:(
mona lisanın solunda da predator var.
oyun dalga geçiyor saırsam.

Sis dedi ki...

yeşil olanlara basacaksın sadece esra.
bulduğumuz halkalı notlar vardı ya.
yani ilk sıra orta
ikinci sıra sol
üçüncü sıra sağ

Sis dedi ki...

mona lisanın arkasında takıldım.hiç bir fikrim yok sanırsam şifreyle ilgili.biraz ara veriyorum ben

Sis dedi ki...

hmssss.ara veremedim tabi.mutfağa gidip o iğneyi radyoya takınca attic diye mona lisanın şifresini veriyor 8466 bir anahtar daha.

**esra** dedi ki...

Girdiğimiz oda da eşyaları çekince 3. ekranda ki, kelebekli sandıkı açıyosss anaktar ama kanlı sandıkı açamadım bi dolişiim bakıım evde nersi kapalı kalmış eneee mutmakın ordaki kapı var idi :)

**esra** dedi ki...

eneeeeem şektannn var kaçın bodrumda :/ walla ki korktummm çok, kitabın birinde gördüküm şifre var hava ile ilgili sanırsam, sen kimsin deyi bana mendebur >:/

Sis dedi ki...

esra son mona lisadan alınan anahtarla nereyi açtın?deli gibi dolanıyorum ben.bulamadım

**esra** dedi ki...

aşağıda mutfakın orda inilen bi kapı var Sis orası açılıyo tikkat et şektan var :D

**esra** dedi ki...

eee pardon ewt o kapı o odadan aldığımızla bodrumda ki açılıyor ;)

Sis dedi ki...

o kanlı sandığı çocuk odasında sallanan attan aldığın kurukafalı düğmeyle açıyorsun

**esra** dedi ki...

yukardaki banyoda kitaptaki eart-red essence yazılı işaret var altında kase ve mum ama ne yapcas bilimioom, elimdede sadece bez gibin bişii var hayalet mi olces acaba :D

Sis dedi ki...

bodrumda delikten girince duvarda sembol var.bezim bezse tabi oraya tıklayınca kayboldu.kaseye de yukardan sandıktan aldığım mavi şişeyi döktüm.
basma çığlığı sakın:D

Sis dedi ki...

peee bayağı bi dolandım oralarda ama çıktıum.
saolunuz yorumlara.

**esra** dedi ki...

bak Siis'cum korkutma beni yafff :( walla şimdik basarım :D

**esra** dedi ki...

:D ewt saolunuz başta Sis olmak üzre :D:D çıktım biletimi de aldım :D:D

**esra** dedi ki...

öle tık tık bastık ebru az bi ses geliyor tık deyi ama sırasını şaşırmadan bas bastığını belli etmiyor taşlar yani öle renk menk olmuyo bastıklarında sıra iiile

red
blue
green
vıolet
yellow
whitwe basınca anaktar vercek :D

Unknown dedi ki...

ee o zaman yukarda niye halkalara tıklayacak yazıyor. 2 saatti çekmecedeki kağıtlardaki yeşil halkalara tıklıyorum. hahahaha. sağol esra

Unknown dedi ki...

yani yatak ucundaki sembollere 3-2-4-1-5-6- sırasıyla basın.

Sis dedi ki...

halkalar daha sonraki bir şifre yerinde kullanılıyor.52 numaralı yorumda yazmışım ben yatak başındakini.

Unknown dedi ki...

buldum en üst katta çekmeceeymiş. beynim sulandı valla.

esrasel dedi ki...

dün yarım bırakmak zorunda kalmıştım bitti sonunda :) sağolunuz yorumlara