shipwrecked

13 Ekim, 2008


Yeni



Oynamak için tıklayınız

41 yorum:

Nağme dedi ki...

ayy bu nasıl anlatır bilmemki adaya düştüm orangutanlar papganlar var magara buldum iskelet kafası var

Nağme dedi ki...

ayyy kobra çıktı derinlerde aniden ödüm başım koptu yaa
iskelet var günlüğü var amelia earthart mış kendileri

Adsız dedi ki...

kendimi indiana jons gibim hissettim bu ne bole ya her yer totem iki totemin kapağını açtım ama içindeki küpleri alamıyom

Nağme dedi ki...

ben 3 dolap açtım birde aslanlı var sonrada şekilli pramit gibi birşey var

Nağme dedi ki...

ayy çok karışık ya gittiğim yeri birdaha bulamıyorum

Adsız dedi ki...

yerlilerin köyüne geldim ama kimse benlen ilgilenmiyo

Adsız dedi ki...

sahilin sağına doğru gittim sonunda üstteki oka basınca ateşin üstünde kazanın kaynadığı mağaraya girdim duvarda totemlerin üstündeki simgeler ve volkan resmi var sol tarafta ise duvarda bir şema çizili

Adsız dedi ki...

şemada yapmamız gerekenler anlatılıyor diğer duvarda ise yuvarlaklar var

Adsız dedi ki...

mağara daki duvar resminden anladığım kadarıyla oradada 2 totem var onlarıda açmak gerekiyo

mehbup dedi ki...

dağın sağ üstündeki yaprakta el işareti çıkıyor

Adsız dedi ki...

ben sıkıldım çıkıyorum mehtap sana kolay gelsin