Mushroom Escape

12 Ekim, 2008


Strawberry'den yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

39 yorum:

Adsız dedi ki...

kapının önünden çekiç
mantarların solundan spatula
kasanın hemen altından sarı bir sopa
soldaki çiçeğin altından sarı top

Adsız dedi ki...

çekiçle kırmızı kapımsı yere tıklanınca hem vidalar hemde içindeki akvaryum.aynı zamanda da kırmızı kapıda alındı.
sarı top mantara takıldı.

Adsız dedi ki...

akvaryumla şömine söndü.içinden çıkan şifre ile kasa açıldı ve bir top daha..

Adsız dedi ki...

o sarı top kapının yanındaki mantara koyuluyo daha top bulmak gerek:D

Adsız dedi ki...

şöminenin hemen üzerinden bıçakımsı bişey aldım ve onuda bizim çıbıkla birleştirdim.süper bi testeremiz oldu.

derya g dedi ki...

şöminenin içinden yukarı dogru testere parcası aldım oda sopaya birleşti aldıgımız kırmızı kapı gibimm şeyi parcaladım

Adsız dedi ki...

testereylede kırmızı şeyi bi güzel doğradım.
sonada bu oyunu kapatıp eve dooruyollandım:D:D

Adsız dedi ki...

o parcalanaları da cekicle tıklayıp merdiven yaıyoruz pencerenin yanındaki anahtarı alyıoruz

Adsız dedi ki...

anahtarla daa cekmeceyi acıp bi top daha alıyoruz:D

Adsız dedi ki...

sonras pencereyi acıyoruzzz pencereden iceriye ısık giriyo yere yansıyo yansıdıgı yeri spatulayla kazıyoruz bi top daha

Sis dedi ki...

derya cama tıkla merdivenden sonra.yaklaşınca alınıyor anahtar

Adsız dedi ki...

anahtarı bende alamadım ya merdiveni dayadım ama nagme...

Sis dedi ki...

5c. top çekiçteki kodu uygulayıp alınan anahtarla raftaki kutudan.kapım açık ve çıkamıyorum:D

derya g dedi ki...

çekicin üstündeki işaretlere göre yoncalardaki acık renkli kaplere tıkladım kırmızı mavi kırmızı olcaka yane anahtar aldım

Sis dedi ki...

haa tamam merdivenle kapıdan aşağı iniyormuşuz.
happy end.
merci yorumlara

derya g dedi ki...

merdiveni kullan sis cıkmak için pencerenin önünden al kapıya tıkla

Adsız dedi ki...

cekicteki kodla da ilk cekmecedeki kutuyu acıyoruz bir anahtar ve anahtarla kasayı acıp son topu alıyoruz kapı acılıyor ama ben hala cıkamadım:D

Adsız dedi ki...

çekicin arkasındaki işareti çekmecede yapınca açıldı anahtar aldım onunlada kutuyu açıp son top alındı yerlerine yerleşince kapı açıldı
nağme..

Adsız dedi ki...

mantar evdeymişiz meğer çıktım sağolun yorumlara:))
nağme

Sis dedi ki...

adsız hayırdır canem?bu kadar samimi olduğumuza göre tanıdık birisisin.ama isim yazarsan daha memnun olurum.

Adsız dedi ki...

geç kalmadın deyin lütfen..
yeni başladım 2 günden beri bewkliyordum.

Adsız dedi ki...

evet bitirdim.
teşekkürler son adımda merdiveni alıp kapıya koymayı yapapmaştım o da sizin sayenizde..
teşekkürler herkese

bozo dedi ki...

herkes adına ben reca ederimmm. ne demek zevle cansuyu.

Unknown dedi ki...

kasanın altından tahtayı alın.

mantar sandalyenin solundan spatula alın.

kapıya tıklayın ve alttan çekiç alın.

bitkilerin sol arkasından 1. topu alın.

çekiçle kırmızı ve çivili kapıya tıklayıp arkasındaki akvaryumu alın.

akvaryumdaki suyu ateşe dökün ve sayıları görün. 728

şöminenin üst kısmından bıçak alın.

tahtayla bıçağı birleştirip testere yapın.

testereyle kırmızı kapıyı doğrayın.

çekiçlede kırmızı tahtalara tıklayıp merdiven yapın.

merdiveni camın altına koyup anahtarı alın.

camları çekiçle açın.

kasaya 728 girip 2. topu alın.

anahtarla çekmeceyi açıp 3. topu alın.

güneşışıgının geldiği yere spatulayla tıklayıp 4.topu alın.

çekiçin arkasındaki şekilleri çekmecedeki kasaya uygulayıp başka bir anahtar alın.

anahtarla raftaki kasayı açıp 5. ve son topu alın.

topları kapının yanındaki mantara yerleştirin.

merdiveni geri alın.

kapıyı tıklayıp açın ve merdiveni aşağıya sallayıp çıkın