Escape for Poker

16 Ekim, 2008

Yeni bir odadan kaçış oyunu...


Oynamak için tıklayınız

28 yorum:

Adsız dedi ki...

vayy..deryam çaktırmadan oyun yüklemişş.....

Adsız dedi ki...

henüz bişey anlamış diilim ben.ama araştırmalarım devam ediyor:)

deniz dedi ki...

evet su'cum ben de çaktırmadan oynamaya devam ediyorum :)) birşey bulursam çaktırırım ama :D

Adsız dedi ki...

ingilizce kopilerden anladığım kadarıyla oyunu mouseda forward yaparak nesneleri buluyormuşuz.
böylece ben rafta solda duran 2 minik tasın hemen solundaki kitapdan bir sinek işareti aldım.pokere başladık hadi bakalım:)

deniz dedi ki...

sandığın sağ orta tarafında 3 tane halka var renkleri değişiyor... duvarda panoda 3 renk vardı onları mı denesek?

Adsız dedi ki...

kırmızı büfedende aynı yöntemle maça aldım.

Adsız dedi ki...

puff bu oyun çok acaip.duvarda en alttaki resime tıkladım.tüm kartları verdi ve perfect dedi.oyunu bitirdi yav..

mehbup dedi ki...

oyun ilk açıldığında telefon çaldı açtım posta yazdı

mehbup dedi ki...

nasıl alındığını tam açıklar mısınız ben alamıyorum renkleri denedim olmad tersten denedim olmadı

Adsız dedi ki...

mehtap ben oyunu bıraktım ama şöyleydi:el işareti çıkan her objeye mouse ile sağ klik yapıp sonrada forward a tıklıyorsun ve objeler alınıyor.

mehbup dedi ki...

tşkler su buldum kupa karo sinek 2 tane maça anahtarım var

mehbup dedi ki...

ktapların birinden anahtar aldım bu arada heryere forward yapıyorum

mehbup dedi ki...

2 maça 2karo 2 kupa 2 sinek 3 anahtar 1 tane renkli kağıt bir tanadekapının altından aldım toplam 13 tane olcak kapıyı tıklayın açılıyormuş ama denedim açılmadı

Nağme dedi ki...

oyunları amma tuhaf yapmaya başladılar ya bende ortadaki resme tıklayınca complimenty dedi bitti

Sis dedi ki...

bu nedir allahaşkına yaw.ne menem bi oyun bu???
kendimi beceriksiz gördüm valla.2 kupa 1 karo 1 maça 1 anahtarla dönüp duruyorum:(

sebnem dedi ki...

sinir bozucuysa ben heç başlamim zira psikom yerinde deeel

Sis dedi ki...

aynanaın altındaki çekmeceden de bir anahtarım oldu.
kitaplığın solundan su'nun tarif ettiği yerden de bir sinek.
kitaplıktaki çanaktan 1 anahtar daha.
kitaplığın orta üstünden o taş gibi tablonun ardından 1 sinek daha.
karolar kupa sanırım kırmızı sandığın oralardan çıktı.
haa çalan telefona baktım .kapının altından da zarf aldım.
o araba anahtarına benzeyenlerden biriyle kırmızı alt dolabı açıp içindeki pembe kutudan poker kitabı aldım.

ve ivrençççç deyip bıraktım.ayhhh

Sis dedi ki...

başlama şebocum valla.ben yaşamadım sayacam biraz önceyi:D