Ferkakta by Night

13 Ekim, 2008


Yeni

Oynamak için tıklayınız

16 yorum:

Nağme dedi ki...

ayy o benim ilkim uzun zaman sonra canlı oyun yakaladım heyecandan üye bilem olamadım

Nağme dedi ki...

kese kağıdı birde harita aldım haritada yerlere basınca gidiyoz oraya

Nağme dedi ki...

bir balık birde halka buldum dolaşıyom bakem oklarla

esrasel dedi ki...

ee bir sürü oyun yüklenmiş hepiside yarım kalmış :)
az bi vaktim var bulduklarımı yazayım bitmez sanırım devamı size

downtown da nağmenin bulduklarının haricinde, kırmızı arabanın olduğu ekranda ara sokağa girip sola dönünce çöpün içinden tavuk ve kemik aldım. sola dönmeden ara yerde şifreli kapı var.

esrasel dedi ki...

başkada hiç bişey yapamadım :) anlaşıldı oyunun neden sömürülmediği :D

Unknown dedi ki...

oyun mu dondu acaba. kesekağıdını aldım bilgisayarla balışıyorum şu anda:) harita falan yok bende yanlızca masada bir kağıt var karne gibi

Unknown dedi ki...

ay valla ben yorulmuşum hah altta ok varmış house dan sonra böyle oldum sanırım.:))))

Sis dedi ki...

her yerde o oklar başını dolaştıracak ebru.zor ve uzun valla.yeni oyun yüklendi gel ona takıl önce:D

Nağme dedi ki...

sis'cim teşekürler çözüm için:)
ek olarak;
--görevliyi kapıdan çekmek için kahveli yerde
panele 3122 girin yani
1.sıranın 3'ü
2.sıranın 1'i
3.sıranın 2'si
4.sıranın 2.si tıklayınca görevli gidiyor kapıdan girin.

--renkli paneli kapıyı açmak içinde
ilk önce 5.sıranın 5.rengini tıklayıp sonrada
1.nin 3'ü
2.nin 3'ü
3.nün 5'i
4.nün 3'ü
5.nin 4'ü tıklayınca kapı açılıyor

esrasel dedi ki...

üfff ne oyunmuş yaw :) ben sis ten kopyayla zor bittim ellerine sağlık sis süpersin :)

Unknown dedi ki...

sis çok sağol bitti valla sayende nağme ayrıntı için de çok teşekkürler.

son günlerde oynadığım en karışık oyun ve sanırım walkthrough hazırlamak imkansız çünkü yönler çok karışık. ama herşeye ragmen çok iyi anlatılmış.