D's Halloween 2008

18 Ekim, 2008

Yeni bir kaçış oyunu...



Oynamak için tıklayınız

86 yorum:

deniz dedi ki...

*Dolabın sol kapağından aldığımı ODUN, kazanın altına kondu,
*Aldığım KÜREK le kazanın sağ tarafındaki (en sağdaki odunun ucu) kazınca yıldız çıktı...

calculus dedi ki...

O resimdeki kabağın ağzında bir şey var dur gireyim alayım:)

deniz dedi ki...

:)
kapıyı görürken sağdaki dolabın yanında hemen (kapı tarafında yani) KİBRİT var

Adsız dedi ki...

selam kolay gelsin. açılıyor ben de başlıyacağım..

deniz dedi ki...

kibritle kazanı yakınca camda balkabağı belirdi renkler var, o renkleri dolaptaki kabaklara uyarlamaya çalışacağım, sırası tam belirgin değil ama...

Adlı dedi ki...

buyuk kabakın arkasında soket var once soldan soketi dier tarafa gecirios sonna sağ taraftan fisi takınca kabakın icinden anaktar alınıyo

minnci dedi ki...

süpürgeyle kabağın arkasındaki fişi prize taktım,1 de şekerim var.

calculus dedi ki...

şekerin içinde bir şeyler yazıyor bir de sağda solda rakamlar var.
Şeker de sepetteki şekerlerden birisi.

Adsız dedi ki...

kullanamadığım bir kürek kaldı nerde kullandınız.

Adlı dedi ki...

buldummmm o görünen sayılar renk kodlarııı

sarı için: 65535
kırmızı için: 255
yeşil için: 65408

deniz dedi ki...

ŞEKER paketini açtık mı? içinde şifreli bir yazı var

Unknown dedi ki...

şeker sepetlerinin altında ki tahtadada 6 nın kodu var

calculus dedi ki...

Şimdi sayılardan 5 ve 6 eksik.
Bir de elimde bir anahtar var.

minnci dedi ki...

sihir tozunu kabağın üzerindeki kediye verdim arka ızgara açıldı.6 da 16777215

minnci dedi ki...

kürekle kazanın sağ tarafındaki odunun orası kazılıyor yıldız çıkıyor.Onu da masanın üzerindeki yıldız yerine taktım.

Unknown dedi ki...

şekerin ambalajındaki renkleri kabaklara uyarladım birşey olmadı

calculus dedi ki...

5 i bulmadık ama gerek olmayabilir.
Ebru diğer renk kodlarını bulabildin mi peki.

Adsız dedi ki...

renk kodlarını nasıl çözüyorsunuz alfabedeki sıalamaya gör mi?

Unknown dedi ki...

2:16711680
3:16776960
4: 8388736
6:16777215
7: 8421504
8: 65535

1 de gördüm ama bulamıyorum şimdi:

Sis dedi ki...

2 kapıyı görüğrken sol rafın sağ yanında.
3 kapıyı görürken sağ rafın sol yanında.
7 sağ kilitli dolapta.
6 masanın orta ayağında üstü şeker olan.
8 orta yeşil masada.
diğerlerinin yerini yazabilirmisiniz?

calculus dedi ki...

Eveet,
Duvardaki sırıtan adam posterini şu sırayla tıklatın.
sol göz
ağız
burun
sağ göz
sağ göz
burun
ağız
sol göz

Unknown dedi ki...

escape 24 de bulundu posterle ilgiliymiş yazıyorum hemen

calculus dedi ki...

Bu şifre de şeker kağıdından çıktı.
LE=left eye
RE=right eye
M=mouth
N=nose

Sis dedi ki...

saolunuz ben buldum.4 sağ rafta kapının sağında 1 de ortadaki beyaz şeyin arkasında.

calculus dedi ki...

5 numara da düşürdüğümüz posterin arkasında ve yeşil.

Unknown dedi ki...

camdaki şekli delikteki şekle uygulayınca diğer şekli alıyoruz

minnci dedi ki...

fenerle karanlık yerden kare aldım yerine taktım ve bir anahtar

Sis dedi ki...

yıldız tamam da diamondu nasıl buldunuz.o olmadan çıkmayı nasıl becerdiniz?veya buldunuz da yazmayı mı unuttu herkes:D

calculus dedi ki...

Neredesiniz bilmiyorum ama
Yukarıya çıktım bir kabak aldım, bir kabağım var.

Adsız dedi ki...

yanyana duran 9 kabağa bişey yapıldımı?yorumlardan anlamadımda..

Adsız dedi ki...

sis diğer şekli fenerle kabağın arkasındaki delikten aldım.renk sıralamasını girerek..

calculus dedi ki...

Yukarıdan aldığım eşkenar dörtgeni de yerine koyunca açıldı, içinden anahtar verdi ama çıkmayacağım
10-16-# işareti var.

deniz dedi ki...

magic powder ı kediye verince arkadaki kapak açılmıştı ya, fenerle oraya bakınca, oradaki renkleri tanımlayarak bulduk (O RENKLERDE KAZANI YAKINCA CAMDA BELİRMİŞTİ)

Unknown dedi ki...

ben çıktım normal end dedi çıkmayın sakın anahtarla kapıdan. takrar başladım

minnci dedi ki...

sis kabağın arkasında açılan ızgaralı yere fenerle gir.Camdaki renk uygulamasını oraya yap.İçinden al ve masa üzerine takarak anahtar al ve çık.Ama çıkış normal end oldu.

calculus dedi ki...

Kabaklara basılma sırası bu:
MAVİ KIRMIZI SARI MOR YEŞİL BEYAZ GRİ AÇIKMAVİ PEMBE

calculus dedi ki...

Normal end ile çıkma sis.
Yapıyoruz yavaştan işte:)))

Adsız dedi ki...

ben bu 9 kabaka taktım.renk sıralaması ile ilgili ip ucuda yok..

calculus dedi ki...

İlk yazdığım renkler de bir hata yağmışım, şu andaki renkler iyi.
Arkadaşlar normal end ile bitirmek için posterin ağzına yüzüne verdiğim sırayla basın, feneri alın ve karanlık yerden parçayı alıp onu da masaya takın ve anahtar alın, çıkın.
Perfect end için kabaklara renk sırasına göre basın. Yukarıya bir merdiven çıkacak , oradan bir kabak alın. Daha bitmedi.

calculus dedi ki...

Kabağı alıp çıkarsanız da gold end diyecek.
Ama bir tane daha end var.

Unknown dedi ki...

7
6
2
4
5
8
3
9
1


kabakları 1-9 sıralamasında düşünürsek kalın verdiği renklerin sıralaması bu oluyor. ve merdiven çıkıyor sağ ekranda

Adsız dedi ki...

süpürgeyle sihirli tozun arasında bir boşluk var ama arkadaşlar onu bulamdık..
duvarlardaki beyaz yaprakları saydım 13 tane sanırım onu 16 ya tamamlayabiliriz kutuda 10 ve 16 rakamı var
bilmiyorum artık hepinliz çıktınız galiba kendi kendime konuşuyorum herhalde..

Adsız dedi ki...

ayrıca yukardaki adamcıklar kidi falan diyor.
gittiniz mi yaaaa

Adsız dedi ki...

bir de fener neden hala aktif o da kafama takıldı yani..

Adsız dedi ki...

yani yaprak değilde..
öyle bişey her duvarda 2 3 var..
adamlar kediyle ilgili bişey diyor..
fener aktif. adamların kıyafet resimlerini fenerle baktığımız yere denedim olmadı..
neyse ben de bitirdim oyunu zaten
perfect end olmadı ana neyse..

Unknown dedi ki...

oyunun başında starta basmadan ekrandaki kabağın sapına tıklayınca cüceleşen kediyi büyütmek için diğer sihirli tozu alıyoruz.

Adsız dedi ki...

gold end yaptı yine..
mavi kabaktan bahsediyor küçük adamlar birde..

Unknown dedi ki...

mavi kabak kediyi kurtarır diyor. ben raftaki mavi kabağa da tıklayıp çıktım kapıdan yine gold end dedi

ege dedi ki...

teşekkürler hepinize:)
*start ekranında kabak sapına dokununca içinen sihirli toz.(oyunun farklı sonla bitişine katkısı olmadı şimdilik)

*dolaptaki 9.kabaktan kürek.

*sol kapaktan odun.

*şeker bulunan kaplardan sağ öndekinden şeker.

*şekerde kod var.
calculus dedi ki... 42

Bu şifre de şeker kağıdından çıktı.
LE=left eye
RE=right eye
M=mouth
N=nose
sol göz
ağız
burun
sağ göz
sağ göz
burun
ağız
sol göz
açılan yerden fener al.

*kapının solundan süpürge.sağındaki tezgahın köşesinden kibrit.

*büyük kabağın solundaki fişi süpürge ile kabağın sağına gönder.(göndermeden önce prize tıklaman gerekebilir)sağdan fişi tak.kabaktan anahtar.

*odunu kazanın altına koy.kürekle sağ öndeki odunun önünü kaz.yıldız al.kazanı kibritle ateşle.camda şekil oluşacak.

*anahtarla sağ kapaktan sihirli tozu al,tozu büyük kabağın üzerindeki kediye tıkla(önce seçip aç) açılan yere fenerinle tıkla.(önce feneri seçip aç)içindeki şekli camdaki şekle göre ayarla.
saat yönüne göre:kırmızı,beyaz,yeşil,pembe,sarı.
ortadaki maviye bas açılan yerden eşkenar dörtgen al.

*odanın ortasında görünen yeşil masaya tıkla.yıldız ve eşkenarı kutuya yerleştir,anahtar al.(kutuda 10-16-# kodu var.ama sanırım onu kullanamadık)
(şimdi kapıdan çıkarsan normal end)

*dolaptaki kabaklara git.
odanın bazı yerlerinde kodlar var:
1:kapı ekranında sağ rafın ortasındki beyaz oyuncağın arkası
2:kapı ekranı soldaki tezgahın sağ köşesi
3:kapı ekranı sağdaki tezgahın köşesi
4:yine sağdaki tezgah alt raf
5:poster arkası
6:şeker olan masanın alt orta ayağı
7:dolabın anahtarla açılan sağ kapağı
8:yeşil masa
9:fenerle bakılan yer.
bu kodlar renklere ait.renkleri kodlardan çıkardık(sanırım netten bulundu)başlarındaki rakamlarda renk sırası.buna göre;
ebru dedi ki... 69

7
6
2
4
5
8
3
9
1
kabaklara bu sıra ile bas.üç ekran sağa git.merdiven çıkmış olmalı,yukarı çık en sağdaki kabağın solundakini al.
*anahtarla kapıdan çık.
gold end.
(çıkmadan ben de çok baktım ama start ekranından aldığımız tozu ve kutu kapağındaki şifreyi kullanamadım.belki de bundan başka son yoktur:)

Unknown dedi ki...

ege ellerine sağlık:) tozu küçülttüğümüz kedicikte kullanıyoruz eski boyutuna getirmek için.

ege dedi ki...

asıl siz sağolun ebrucum:)
ben onu yapamadım ama:(bir daha bakayım:)