Gym Escape

13 Ekim, 2008



55 yorum:

Nağme dedi ki...

sadece testere tarzı bişey buldum anahtarda alınmıyor koşu bandından

Sis dedi ki...

o ağırlık torbasının sağ üstlerine bir yerde düğme var yürüyen bandı kapatıp anahtar alın

Sis dedi ki...

bıçakla da ağırlık torbasını kesip ikinci anahtar ve dolaptan metal çubuk

Nağme dedi ki...

hg niz banuşum ve sis cim ben düğmeyi bulamadım nerdekine tamolarak

Sis dedi ki...

bisikletin ön kısmına tıklayınca sağa kayıyor arkasında havalandırma kapağı

Nağme dedi ki...

duvardaki kabloyu takip edince sağda yukardaymış o düğme buldum

Sis dedi ki...

torbayı uzaktan görürken sağ üstlerine doğru tıkla odanın önce duvarda kablo gibi bi şey görceksin

b@nu dedi ki...

ön derken siscimm bisiklet önünün neresi sanki azcuk ucundan havalandırmayı gördüm bisikletin arkasında ma ulaşamadımm

Sis dedi ki...

mavi mayolu resmi üstlerden bıçakla kanırttım arkasında düğme var yine.

Sis dedi ki...

önde sele mi denir hani direksiyon gibi.onun altında öne çıkıntılı bölüm var oraya tıklayarak kaydı.

b@nu dedi ki...

allah allahhh kusuruma bakmayın ama ben ne birleştirebildim nede bisikletin önünü buldumm:)

Nağme dedi ki...

sürekli tıkla oraya banuşum havalandırma çıkıyor

Sis dedi ki...

o posteri indirdiğim yere sola yee saw kondu ama fişe taklımıyor.

Sis dedi ki...

buggy ve pixel avlatan oyunlar banu doğru noktayı bulman gerek.
testereyi prize takmak için şalteri açsana niye demiyonus bana:D

b@nu dedi ki...

saw direnk ekranın ortasına çıkıyomu sizdede ona tıklayınca ben birleştiremiyom kabloylann allah allahh

Nağme dedi ki...

evet çıkıyor banu sonrada kabloyu üstüne tıklayınca birleşti hemen ama neden sende olmuyotrki

Sis dedi ki...

banuş o tutaç gibi duran yerine tıkla testerenin cabloyu.

Sis dedi ki...

aynayı da o uzun rod ile kesip tornavida sapı aldık

b@nu dedi ki...

rot vayra cubuk o kum torbasının altındaki dambıl rafına koncak bence ama beceremedim:)

Sis dedi ki...

eee tornavidayla havalandırmayı açıp tıklayınca bittiii

Nağme dedi ki...

eee havalandırmadanmı çıktık şimdi bittimi teşekkürler kızlar:))

Unknown dedi ki...

ne resmi kesebildim ne de bisikleti oynatabildim. :(( bu 123bee neden böyle gıcık oyun yapıyor

b@nu dedi ki...

resim sağ ve sol üst yanından doğru kesiliyor
bisiklet selenin alt kısmından sağa kayıyor

Sis dedi ki...

resim mavi mayolu abinin resmi bıçakla üst köşelerinden ayıracaksın duvardan.
biziklet de ön sivri kısmı hani aşağıda kalan.üst kısmı değil yani

Unknown dedi ki...

seleye de gidona da tıkladım milim oynamıyor. resmi deneyeim bakalım:))

b@nu dedi ki...

yardımlarınız için çoookkk mersüü arkadaşlarrr:)

b@nu dedi ki...

http://img367.imageshack.us/img367/2810/adszyz2.jpg

ebruşum burası bağ:)

Unknown dedi ki...

eeeeee bu testere kabloya takılı olarak koşu bantındamı kalacak böyle rodları nasıl kestiniz yakınlaşmıyor bile. valla kusura bakmayın kafam almıyor bu akşam. son soru söz:)))

Sis dedi ki...

ebru yürüyüş bantını görürken soldaki parmaklıklara tıkla.ona tam cepheden bakacaksın.o zaman çerçevesini kesermiş gibi dört yanına tıkla testereyi

Unknown dedi ki...

ay deli olacam ayna kırıldı tornavida sapı falan da yok. karanlık yerdemi aynada sap

Unknown dedi ki...

ay ben bugün aldım ki benim gündelik oyun istihkakım 3. 3 den fazla oynarsam akıl duruyor bende:)))

sapı da buldum sis valla sağol sen de olmasan bu oyunlar bitmeyecek valla benim

Sis dedi ki...

valla ben de durdum açıkçası.iki tane daha var çözülmemiş ama yemiyo gözüm açmayı:D
house yetti bize sanırsam

Adsız dedi ki...

sis çok saol yardımlarınla bittide çok gıcık bi oyunmuş.ikide bir takıldı...123bee hepmi bööle yaa...

yuziar dedi ki...

Ufak ayrıntılar bazen önemli oluyor:

Pencerenin çerçevesini kesebilmek için şalterin yukarıda olması gerekiyor.

Tornavida sapı için çerçeve ayrıldıktan sonra aynanın sol tarafına danbul road ile tıklamak ve kırmak gerekiyor.