Escape Game 2

13 Ekim, 2008


Yeni


Oynamak için tıklayınız

24 yorum:

esrasel dedi ki...

ilk bu yüklenmiş buna yazıyorum

çiçek saksısının yanından kürek ağacın yanından sopa, ağaçta 2=? yazıyo. köpişin kulubesinin yanından kürekle kemik aldım. kemiki köpişe verip kulübede parlayan yerden anaktar aldım

b@nu dedi ki...

ZUZU dedi ki... 1
ZLM RECA SEKERR AGACIN ARDINDAN UZUN BISI SOLDAN CIMLERIN ORDAKI TAHTA BASMAKTAN BICAK IBIM BISI OTLARI KESTIK KAYBOLDU BI KUREK BI SE SULANA ALET EL FENERI ALDIK ANAKTAR TEPEDE AONU ALICEZZ INCALLAKK

13 Ekim 2008 Pazartesi 13:14
ZUZU dedi ki... 2
SU VEDIM SISEKLEREE KUREKNENDE KUPEKIN OSRDA SOLLDA YERI SEY ETTIM KEMIK VEDI

13 Ekim 2008 Pazartesi 13:15

esrasel dedi ki...

evin solundan fener ve bankın altından orak. onunla otları temizledim aynı ekranda. tekrar sola gittim kocamannn şeyin yanında caponca yazılar var. anaktarla açtım fenerle içeri girdim. şifreli kutu var. kovadan zarf aldım

Unknown dedi ki...

camın önündeki otların araısndan orak aldım ilave olarak

esrasel dedi ki...

anahtarla açtığımız depo gibi şeyin sağına tıklayınca sulama şeysi aldım çiçeklere döktüm büyüdüler.

esrasel dedi ki...

direkte asılı çamaşırlar var. anahtarda var ama alınmadı sopayla :S

ZUZU dedi ki...

SIFRE BEKI CIEK SAYISIMIKI BEZLE SILDIM CAMII DEPODAN ADIM BAZLEE PISPIRLAK ODU

esrasel dedi ki...

camdan bakınca pisiler var. zarfla tıkladım cam temizlendi bezmiymiş acep :) sonra tablo yaklaştı ekrana resimler süper :P

b@nu dedi ki...

şifre için camın içindeki çerçeveye bakıyoruz
8 tane mavi çiçek var
5 denmeyle buldum ama balık sayısı gibi bişi diyordu ben görmedim
2 tenede ağaç var
şifre 852 parça aldık metal bişi

b@nu dedi ki...

metal şey sopaya birleşti ve uzanamadığımız yer e artık uzanabiliyoruz.

esrasel dedi ki...

şifre 872 çıktı bende 8 ve 2 aynı mantık 7 atmaca ya tutarsa :))

esrasel dedi ki...

metal sopayla birleşince anaktarı aldık bitti mi bu şimdi :S ama olamaz yaaa çok kısa sürdü :D bide boş item yerleri vardı

b@nu dedi ki...

yok gene oynadım banda öyle geldi esra ama kulaanıldı o yerler bide şifre 872 pardon

esrasel dedi ki...

semiyom bölee kısacık oyunları :P günlerdir bekle bekle kısacık oyun yapmış allakın caponları :D

Nağme dedi ki...

hahaha banuşş çamaşırlar asılmış ipe
bir oyunu daha canlı yakalayamadım ya:((

b@nu dedi ki...

ben diyom hepinize insanın fikri neyse zikride oymuşş diye:DD:D:D sen gel hele şansa bak a bakem nameeeeeeee :)

Unknown dedi ki...

çiçeklerin yanından kürek alın.

ağaçtaki 2=? yazısını görün.

köpekli ekranda yerdeki kazılmış yeri kürekle tıklayıp kemik alın.

kemiği köpeğe verip kulübeden anahtar alın.

anahtarla gri dolabı açın.

mavi direğin dibinden el feneri alın.

karanlıkta görmek için el fenerini kullanın.

kovadan bez alın.

tahta eşiğin altından (camın önünde) orak alın.

orakla çimleri kesin.

soldaki tarladan sulama kabı alın ve tarladaki otları sulayın.

camı bezle silip içerisni ve duvarda asılı kağıtları görün. (şifre için gerekli)

köpeğin olduğu ekranda ağaçta 4 sayısı var.

daha önce ağaçta dayalı ve alamadığımız sopayı alın.

karanlık yerdeki kasaya 872 sayısını girip metal bir uç alın.

sopayla ucu birleştirin.

mavi direkte asılı anahtarı sopayla düşürüp yrden anahtarı alın.

anahtarla kapıya tıklayıp eve girin.