Halloween Pumpkin Mission

13 Ekim, 2008


yeni

Oynamak için tıklayınız

Alternatif link

52 yorum:

ege dedi ki...

sağol sis:)
beyaz dolap sol çekmece bir kağıt:789
pencerede:12369

Sis dedi ki...

reca şeker.calculuse teşekkür etmek lazım.
ve ben yatıyorum.kalkış 6.15

ege dedi ki...

masanın sağ oturağına yaklaşınca ilerde 14 görünüyor.bardaktan da bıçak gibi bir şey aldım.

ege dedi ki...

masada sol oturağa yaklaşınca rakamlar var.ilk çekmeceden aldığımız kalbi ortaya koyduk.
14789654

ege dedi ki...

duvardaki baharatlıktan ilkinden bir kağıt.ara beni yazıyor.elimizdeki de tel.numarasına benziyor.

ege dedi ki...

masanın sağ oturağı ve sandığın ucu görünen ekranda duvar dibinden kabak gibi bir şey alındı.

ege dedi ki...

iki kabak olan resimde 258 yazıyor.sandığa dört rakamlı şifre lazım.

ege dedi ki...

kiler gibi yerin sağındaki duvardaki panoda şekil var.kiler perdesi kapalı iken yaklaşabildim.

ege dedi ki...

aldım öykücüm:9
beyaz dolaptaki sarı ekmeklik gibi şeyin solunda kalem var.

ege dedi ki...

kabağa bir şey yapabildin mi öykü.bıçak ta var ama olmuyor.duvardaki kağıttan da hiç bir şey anlamadım:(

ege dedi ki...

aynı rakamlar var iç içe.eleme yapıcaz sanırım bir şekilde.

Adsız dedi ki...

kabagi ilk kalem ile cizip öyle kesin ama icini henüz oyamadim ben

Adsız dedi ki...

duvardaki panodaki tabure oluyor yuvarlak olan yani onun soluna dogru 5 tahta sayin tiklayin bir yer var iz ama bisi yapamadim onada

ege dedi ki...

yok ya kabak çizilmiyor:(
şifre ile uğraşıyorum bakalım.

Adsız dedi ki...

ege o kabagi nasil kesecegimizi gösteren kagidi buldunmu ona bak ilk bence ondan olmuyordur belki

ege dedi ki...

aynı olan sayı guruplarını eledim 1469 kaldı elimde olmadı tabi.
kabağı yapan var mı?yapamıyorum hala:(

Adsız dedi ki...

perdeli dolaptaki sari kutularin öndekinin altinda idi galiba ege

ege dedi ki...

ok aldım adsız.kabağın kafasını kestim daha.ne zorlu kabakmış:(((

öykü dedi ki...

bende kestim kabağı kaldım öyle şimdi ne yapıyoruz

öykü dedi ki...

bu herif call me demiş ama numarayı vermeyi unutmuş iyimi =)

Adsız dedi ki...

o sayilari telefon tuslarina uyguladim sanki sayi olustu sizde bakarmisiniz.ama hangi sira ile yazacagimi bulamadim yada sayi olusmadi ben abarttim

Adsız dedi ki...

ve buldum call me yi büyükten kücüge dogru yazmis yani büyük sayidan kücük sayiya dogru olacak sayi sirasi.isterseniz vereyim sifreyi

ege dedi ki...

ver şifreyi adsız.bu saatte daha fazla uğraşmayalım.

Adsız dedi ki...

sifre ile sandiktan tornavida aldim tornavida ile yerdeki demin bahsettigim isaretli yeri actim ordanda anahtar aldim anahtarlada dolabin alt kapilarini actim ve kepce aldim onunlada kabagimi oydum ve simdi kesmeye gidiyorum

Adsız dedi ki...

sandigin icine yine tiklayin icinde yeni bir bölme aciliyor ordanda mum aliyoruz

Adsız dedi ki...

sandigin icine yine tiklayin icinde yeni bir bölme aciliyor ordanda mum aliyoruz

Adsız dedi ki...

eeeeeeeee ben bu mumu kabaga koycaktim bu anahtar verdi bana :)))

ege dedi ki...

evet sandığın içinde mum.kabağı kestik.mumu yaktık anahtar verdi.

Adsız dedi ki...

anahtarida sagdan 2. olan o pembeli baharatliga tikladim yine bir mumum var ve birde kibritim oldu mumu yaktim ve kabaga koydum ama anahtarim hala aktif kapiya gidiyorum denemeye

ege dedi ki...

ya şu oyunlarda nokta buluşu yapmasalar ne iyi olacak.yok pembe kavanozun her noktasına tıkladım.

ege dedi ki...

kibritin sol üst köşesinden tıklayıp kağıdı ayırınca oldu.bitti.
teşekkürler adsız.sayende çıktık.:)

Adsız dedi ki...

ege o kagidi ayirinca saten oluyor ordan yola cikarak baharatliga baktim ben ama yazmamisim tabiiki o ayri:(

öykü dedi ki...

çıktım bende çok sağolun yardımlar için çıkmadan kabağın kapağınıda kapatmayı unutmayın olurmu :)

b@nu dedi ki...

tebrikler arkadaşlar

not: bıçak masanın üstündeki çiçekli cam vazonun içinde

Sis dedi ki...

kabağın içini boşaltmak için:
önce kalemle tepesini çizip bıçakla kesiliyor.
sonra tüm rakam yazan yerlere baktıktan sonra ancak açılabilen sandıktan alınan tornavidayla saksılı taburenin slonda yerdeki bölme açılıp anahtar alınıyor.o anahtarla dolabın alt gözü açılıp kepçe alınıyor.kepçeyle kabağın içi boşaltılıyor.neden kepçe deme:D

Sis dedi ki...

zuzu rakam yazan tüm yerlere bakmassan açılmaz.masadaki tabureler.beyaz dolap sanırsam.pencere.o perdeli yerin orda üstteki kutu.hatırladıklarım bunlar

Unknown dedi ki...

zuzu senin için:D

sarı kutunun sol tarafından kalemi alın.

cama tıklayın ve 12369 sayılarını görün.

kırmızı perdeyi açın kutuları kenara çekin ve 123654789 sayılarını görün.

ortadaki teneke kutuun altından kağıt alın.

duvrdaki panoyu inceleyin.

yastıkların üstünden kibrit alın.

duvardaki kabak resmine tıklayıp 258 syısını görün.

sola dönün masanın sağ tarafına tıklayıp köşeden kabak alın.

mavi kavanozdan kağıt alın. call me yazan kağıt.

vazodan bıçak alın.

beyaz dolabın sol çekmecesinden 789 yazan kalp alın.

masanın sağ alt tarafına tıklayıp 14 sayısını görün.

tektrar sol alt tarafın tıklayıp kalbi boşluğa yerleştirin ve sayıyı görün. 14789654

kağıttan kabak oyma tarifini alıp kalemle önce kabağı çizin.

sonra bıcakla kesin.

sandığa 7621 girip tornavida alın.

sandığın zemininden üst tahtasının altından da mum alın.

üstünde çiçek olan taburye yaklaşın ve panoda dediği gibi sol ayaktan başlayarak sola doğru 5 parke sayıp tıklayın ve anahtar alın.

anahtarla beyaz dolabı açıp kepçe alın.

kepçeyle kabağın çekirdeklerini boşaltın.

kabağın sol tarafına kalemle tıklayıp gözleri ve ağzı çizin.

kabağın sağ tarafına tıklayıp kesin tekrar.

mumu yakın kibritle.

mumu kapatın tekrar açınca bir anahtar verecek.

kibrite about item yapın.

kıvrık kısma tıklayın yazılar çıkacak.

raftaki pembe kavanozların 3. süne anahtarla tıklayıp kırık kibrit alın.

mumu kırık kibritle yakın bu sefer ve kabağa koyun.

kapağın tepesini kapatın. yoksa çıkılmıyor.

anahtarla kapıya tıklayıp çıkın

bozo dedi ki...

çok güzel oyunmuş emeği geçenlere teşekkürler. Böylece crismıslı oyunların sezonu açılmış oluyo. Ben hep böle bi kabak oymak istemişimdir. ama çok zor gerçekte kabak oymak.oydurtanlarda sağolsun.