1423 Escape game

19 Ocak, 2008


Arşivimizde olmayan bir oyun.. Kolay gelsin arkadaslar..






35 yorum:

esrasel dedi ki...

günaydınlar. bende başladım.
madman hoşgeldin nasılsın? ameliyat ne oldu?
4 mavi top anahtarlar tornavidalar falan filan bir sürü şey buldum ama tıkandım. kağıtlar da var :) ha bide zar :))

derya g dedi ki...

esracım gunaydın
ben sadece 1 top bulabıldım 2.sinide alamadım hala

Senay dedi ki...

merhabalar bende geldim :)))
oyun kurtları chatten başızı kaldırabildiniz dimekkk :))
deryam canım esracım ve madman günaydınlar :))
madman geldin mi alçıyı aldılar mı :))

yüksel dedi ki...

evet artık yuruyebılıyorum rahatlıkla. cok ıyıyım

esrasel dedi ki...

hb deryacım.
madman tekrardan çok çok geçmiş olsun.
1 top çekmecenin arkasında 2. si de orda. 3. sağdaki sandalyenin ayağı açılıyor orda. 4. de 3 topu bulunca oyuncak veriyo. elinde çıkıyo

Senay dedi ki...

sağdaki sandalyenin altında bacakta da pembe bir anahtar var

esrasel dedi ki...

günaydın cherrycim hoşgeldin sende. topları koydum ama bişey olmadı. oyuncağın yanındaki tablonun arkasında sayılar var gördünüz mü?

derya g dedi ki...

iyide esracım 2.sini alamadım ben nasıl alacam bi de bakemm
cok gecmıs olsun madman yuruyebıldıgıne sevındım

yüksel dedi ki...

cekmecenın arkasındakı 2 toptan yanlızca bırını alabıldım

esrasel dedi ki...

derya ben önce çekmecenin arkasında görüneni aldım. sonra sandalyedekini. sonra çekmeceye baktım bi tane daha gördüm arkasında. ilk başta alınmadı. çekmeceye tıkladım öne doğru kaydı ve aldım sonra.

Duman dedi ki...

günaydınlar efem

madman hoş geldin geçmiş olmuş inşallah

Senay dedi ki...

esra ben sağdaki sandalyenin ayağından 5 sayısı aldım top alamadım ki

esrasel dedi ki...

5 i aldıktan sonra kahverengi yuvarlağa tıkla öne doğru eğiliyo top var orda

esrasel dedi ki...

madman' la randevumuz var :P çaktırmasana kısss :))
ayy çıkamadım bi türlü ama şimdi çıktım :))

ece dedi ki...

bende geldimm herkese günaydinnn

madman dönmüssün gecmis olsun simdi nasilsin

derya g dedi ki...

hg basakcım
esra valla kusura bakma caktırmıs oldum bır kere :p

yüksel dedi ki...

kapıya 1423 yazınca bıtıyor ama semaya gore yazın sayıları ve semadakı gıbı entera basın(yanı kagıtta enter denen yere)

Senay dedi ki...

pembe anahtarla pembe çekmeceyi açıyoruz içinden yeşil anahtar çıkıyor onunla yeşil çekmeceyi açıyoruz sarı anahtar çıkıyor. sarı anahtarla sarı çekmeceyi açıyoruz mavi anahtar çıkıyor onunla bişey açamadım henüz :))

Senay dedi ki...

sağol deryam ben anahtarı tornavida olarak kullanmayı düşünememiştim haha :))

Senay dedi ki...

. çekmecenin arkasından mai topu alın
çekmeceler açılmıyor.
.arkada bir mavi top daha var topu gördüğünüzde komidini tıklayın ileri gelsin ve diğer topu da laın
. masalı ekrana selin sağ sandalyenin altında bacağında pembe anahtar var onu alın.
. sandalyenin bize göre sağ ön bacağında da alttaki kahverengi kısmı çıkarında kırmızı 5 sayısı bulacaksınız.
. kahverengi çıkan şeyi tıklayın içinden bir top daha alcaksınız.
. 3 mavi topud aalınca pandaya gidin ve elindeki 4. topu alın
. pandanın yanındaki aynaya tıklayın ve arkasındaki top sıralamasını görün 1324
. topları çekmecelerin yanındaki mekanizmaya önce 1. sıraya sonra 3. sıraya sonra 2. sıraya ve en son 4. sıraya topları koyun.
. pembe anahtarla pembe çekmeceyi açın. içinden yeşil anahtar çıkacak yeşil çekmeceyi de açın. içinden sarı anahtar çıkacak sarı çekmeceyi açın ve mavi anahtarı alın.
yerde vidalı kısma gelin ve mavi anahtarla vidaları tıklayın açılsın içinden yeşil tornavidayı alın.
. yeşil tornavidayla pandanın yanındaki yeri açın içinden sarı tornavidayı alın.
. topları yerleştirdiğimiz yere gelin ve sarı tormavidayla topların yanındaki deliği ve üstteki kutuyu tıklayarak açın içinden zarı alın.
. çöpün içinden bir zar daha alın.
. çöpün altından bir kaçıt alın 789.ve çöpün altında yapışmış bir sayı daha var yeşil 2
.pandanın yanında tornavidayla açtığımız yerin yere düşen kapağını çevirin ve arkasından 123 yazan kağıdı alın. deliğin içinde tıklayıp tavanından pembe 9 sayısını alın.
. pembe 9 u seçtiğinizde arkasında mavi 4 göreceksiniz.
. anahtarlardan sarı anahtarın arkasında 8 yazıyor.
.kapının yanındaki yeşil şifre kutusunun sağına tıkladığınızda şifre kağıdının sonuncusunu da alın. kağıtta 6 5 4 * yazıyor. burda yıldız enter demek oluyor.
. şifre 1423 oyunun ismi
. kağıtta şifre
789
654*
123
buna göre düşünün ve şifreyi girip yıldıza yani entera basın. yeşil kutuda OK yazsın.
.kapı açılmıyor. pandanın yanına gidin orda bir kapı beliriyor ve çıkıyorsunuz :))
.Geçmiş olsun.

Nağme dedi ki...

anam topları iyi saklamışlar aklıma gelmedi sandayenin ayağına bakmak,5 rakamını aldım tamam dedim,sağol cherry:))bitti.