Dassyutu 6-Oshiro's Attempt

16 Ocak, 2008


Kolay Gelsin Arkadaşlar :))


13 yorum:

Duman dedi ki...

oynayan var mı bilmiyorum ama bu odada s-w-e-n harfleri ki kendileri herhalde south-west-north-east oluyorlar dışında ip ucu yok.japonca yazılar rakam olabilir onları bilmeden çıkış yok gibi gözüküyor.

Nağme dedi ki...

1.İlk görünen şifre yerine 6743 yazın,2.odaya geçin(şifreyi kopya çektim)
2.yatağın altından beyzbol topunu,yatağın baş kısmı alt tarafından gözlüğü,odadan kovayı,kovanın içinden tuvalet kağıdını,kovanın altından kalemi,kitaplığın sol yanından balkabağını alın.
3.yatağın oradaki şifre 217(deneyerek buldum big-small diyor)yazınca ipi alın.
4.kitaplığın sağ kenarına tıklayın yana kaydı,resimlerin olduğu odaya geldik.
5.elma resimine kalemi,kız olan 1.resmede gözlüğü takın.Ampullede 2.resme tıklayın.
6.iple kovayı birleştirin.kırmızı noktalı resme beyzbol topunu,el olan resmede tuvalet kağıdını takın.
7.boş olan resimden falçata çıktı.onunla kırmızı kitabın ilk sayfasını kesin anahtarı alın.
8.kılıçlı odada yerde çıkan deliğe iplikovayı atın yangın söndürücü verdi.onuda siyah kapının yanına kırmızı şeritin altına koyun.kılıçlı odaya gidin.
9.odadaki sarı kapağı anahtarla açın,rüzgar gülünü alın,ilk odadaki dikdörtgen delikten atın,yan taraftan beyaz kutuyu alın.içinden çıkanı samuraya verin,kılıcını alın,sarı kapıya tıklayın bitti.

aaylin dedi ki...

bendede olmuyor ays.. sifreyi yazarken nerden bulundugunuda yazsalar ya

aaylin dedi ki...

ays bende kopya cektim sifre 6473 imis. sanirim rakamlarin yeri yanlis yazilmis

ays dedi ki...

aylin, sen buralarda msn, ben de sıkıntıdan o oyundan bu oyuna dalıp duruyorum :( var mı su an oynadıgın bır oyun?

ays dedi ki...

bu arada nagme sıfreyı yanlıs yazmıs. sıfre 6473 olacak.

http://www.escapegames24.com/2007/08/dassyutu-6-oshiros-attempt.html

aaylin dedi ki...

burdayim ays.. dasyutu oynuyorum iste.. ama sifreyi bulana kadar gobegim catladi valla

aaylin dedi ki...

ay sifreli falan oynayamicam simdi.. komik bir yeni oyun yuklenmis ordayim ben ays

Nağme dedi ki...

ays ilk şifreyi yanlış yazmışım 6473 olacak.ikinci şifrede farklı olabilir deneyerek bul,zaten yönlendiriyor seni big,small diye:)

ays dedi ki...

off nıhayet. bende sıfre 592 oldu. o ekrana yaklasıp cıktıgın her sefer sıfre degısıyor sanırım! bır kere yaklasınca bulmadan cıkmayacaksın anlasılan

ays dedi ki...

sagol nağme, cnm cıktı 2. sıfreyı bulucam dıye :(( ama aylın gıbı benı de sıktı bu saatte