Crains Room

18 Ocak, 2008


sanırsam yeni iyieğlencelerrr


104 yorum:

su dedi ki...

dolabı arkasında kart var.alınmıyor.çöp sepetini aldım

gökce-kuki dedi ki...

hadin baslıyak zor biseye bensio benim de mesai bitti ama oyun yüklendi die gitmiom:D

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

anacım oyun linkine tıklıyom caponca yazılar çıkıyo niyekine?
oyun paneli görünmüyo nasıl girceskii

Nağme dedi ki...

hayret tornavidayı meydanda bırakmışlar çabuk buldum

gökce-kuki dedi ki...

ivetttt gözlük masanın üstünden, çöp kovası , tornavida, masanın 2. gözünden balyoz balyozla o cerceveli resim var mikrofon gibi bise var resimde onu kırıoz o mikrofon gibi seyi alıoz

Duman dedi ki...

tornavidam çöp kutum gözlüğüm ve çekicim var

bi de ben oyun oynayacam diye hiç susmayan telefonlar:(((

MeDiKaL dedi ki...

gözlüğü seçip aynaya tıklıyoruz. gözlük kayboluyor

gökce-kuki dedi ki...

evet yok oldu ayrıca kapının altında tahta parcası alıyoruz onla da kitaplıgın arkasındaki kartı alıyoruz

su dedi ki...

japonca yazan resmin hemen altındada 2 yazıyor.3,2,1 sayılarımız var

ays dedi ki...

duvarda asılı olan yesıl seyın altında duvarda yazı var, onu tılayınca da 2 yazıyor

Duman dedi ki...

rakam yok bende sadece kareler çıkıyor yazı da yok

Nağme dedi ki...

ya bende rakam görünmüyor,ayrıca bu tornavidayı kullancak yerde yok

ays dedi ki...

SU, 2 ITEM BOS DEMISSIN. BEN DE 3 TANE BOS VAR.
OLANLAR
KULLANILMAMISLAR:
COP KOVASI
TORNAVIDA
MIKROFON
TESTERE
KULLANILMIS:
CEKIC
GOZLUK
KART
M.BICAGI

BEN DE EKSIK OLAN SEYI NEREDEN ALDIN SEKER?

su dedi ki...

o minicik çizgi gibi yerleri tıklayınca yazılar çıkıyor.ama başlarında harfler var

ays dedi ki...

1 RAKAMI KARTI ALDIGIMIZ YERDEKI YAZIYA TIKLAYINCA
2 RAKAMI YESIL BEZ AFISIN ALTINDAKI DUVARDAKI YAZIYA TIKLAYINCA
3 RAKAMI MIKROFONU ALDIGIMIZ CERCEVENIN ICINDEKI YAZIYA TIKLAYINCA

ays dedi ki...

ays dedi ki...
SU, 2 ITEM BOS DEMISSIN. BEN DE 3 TANE BOS VAR.
OLANLAR
KULLANILMAMISLAR:
COP KOVASI
TORNAVIDA
MIKROFON
TESTERE
KULLANILMIS:
CEKIC
GOZLUK
KART
M.BICAGI

BEN DE EKSIK OLAN SEYI NEREDEN ALDIN SEKER?

18 Ocak 2008 Cuma 18:28

ays dedi ki...

TAMAM AMA TAHTA KULLANILDI GITTI VE HALA 3 ITEM YERI BOS.
SIZ 2 ITEM BOS DIYORSUNUZ.

Nağme dedi ki...

iste bende onlar görünmüyor su yani rakam yerine tırnak işareti gösteriyor

su dedi ki...

kocaman çöp kovası aldık.ööle duruyor.about item yaptım bişey olmadı

su dedi ki...

itemlerin soldan 1.si tahatnın olduğu yer.kullanılmış.çok azda olsa görünüyo ayscım

Nağme dedi ki...

ve tornavidada duruyor garip.ays işte o tahtada kullanıldı kaldı 2 boş item yari

gökce-kuki dedi ki...

AYS SEN O DUVARDA asılı olan yesil seyin altına nası baktın canım?

su dedi ki...

bence kalan 2 itemden biri çantada biride pc de ama??

Duman dedi ki...

papatya sorunsuz açıldı bizde yaa

bi yenileme filan yap sayfayı aç kapa tekrar dene

gökce-kuki dedi ki...

arkideşler pc ninşifresi 1877 kopya cektim :D:D ordan da siyah anahtar alıos cantanın:D

ays dedi ki...

SU ve NAGME, TESEKKURLER.
-KALEMLIGI TIKLAYINCA 100 YAZIYOR.
-PC'NIN KLAVYESINI TIKLAYINCA "DS - GREAT" YAZIYOR.
-1-2-3 RAKAMLARI BULUNAN YERLER VAR.
-ZARIN 3 YAZAN YUZU GORUNUYOR.
BURALARDAN BIR SEY CIKARAMADIM.
BU ARADA CANTAYI DA ACAMADIK.

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

meğersem bende quicktime yüklü değilmiş kurdum geliom arkanısdan

papatya dedi ki...

valla sis hertarafta soru isareti var baska bisey yok neyse biraz daha
ugrasayim bakalim sansima artik

gökce-kuki dedi ki...

duvardajaponca bise asılıo ya orda edison un elektrii ne zaman buldugunu soruyomus tarih yani

Duman dedi ki...

çantadan alınan pembe şeye de mikrofon mu fener mi ne onu tıklayın

öğrenecem caponca kesin valla

ays dedi ki...

MIKROFON ILE KOVADAN YANI CANTADAN ALDIGIMIZ SEYI BUYUTUP TIKLIYORUZ

Duman dedi ki...

elimde tornavida elektrikli testere ve o pemb şeyle döneniyom

su dedi ki...

hayret yaa.tornavidamız var ve bi işe yaramıyor .allalaaa

su dedi ki...

alt çekmece açılmadı..süt kuyusu öölece duruyo.kırmızı kitapta da bişey var....

Nağme dedi ki...

hiçbir fikrim yok tornavidayıda hiç kullanmazsak şaşmam su

gökce-kuki dedi ki...

ahan bişe buldummmmm kitaplıkta beyaz kağıt asılı yaa onun sol tarafında mouseyi gezdirin el işareti cıkan yere testereyle tıklayın tahta parcası alıoss

su dedi ki...

hala 1 item yok.bide ben 1877 yide anlamadım.nasıl çıktı?ays çaktırmadan bi bak bakem:))

Duman dedi ki...

alınan tahtaya about yapın arkasını çevirin tornavidayla metal alın.metali about yapın pembe şeyi takın anahtar oldu

gökce-kuki dedi ki...

su kıs yasdım yaaa sonna o tahtayı tornavidayla kesin icinden bi anahtar parcası cıkıooo

Nağme dedi ki...

gökçe anahtarın parcasını tıkla önce sonra kırmızı şeyi tıkla:)

gökce-kuki dedi ki...

ay olmuyo:(:( ben de o mikrofon gibiley hala aktif ayrıca hey allam yaa:(:(

Duman dedi ki...

gökçe çantayı açınca içinden çıkan büyük pembeye mikrofonu tıkla küçülsün sonra kitaplıktan testereyle tahta al devamı yazıyor yukarda

ays dedi ki...

su, sıfre edıson'un gramofon'u ıcat ettıgı tarıh ımıs. yanı 1877

ANd after a bit of translating, there is a piece about when did edison invent the gramophone, answer 1877 =)=)

bozo dedi ki...

ayna ve gözlük herzamanki gibi kel alakaydı AYS'cığım.sen bu soruyu sor ben bu cevabı veriyim diye yapıyolar bunu bize özel yani)))).