Escapers #03

15 Ocak, 2008


Sanırım yeni bir oda oyunu. Kolay gelsin.

Oynamak İçin Tıklayınız.

24 yorum:

ARWEN.C.S dedi ki...

iyi geceler hemen çıkçam arkadaşlar lütfen oynayın bu oyunu çok güzel acayip beyendim ben tabi zevk meselesi ama tavsiye ediyorum ben bitirdim zaten çok zor değil gece pek giremediğimden yorumsuz oynadım bişey anlatmıyorum daha hiç kimse oynamamış çünkü lütfen oynayın canlarım iyi gecelerrrrrrr!:)

kırmızı dedi ki...

günaydın ben başlıyorum arvencim kolay demişsin umarım bende bitiririm

kırmızı dedi ki...

taburem,üzerinde siyah halkaları olan kağıt sarı top içinden anahtar çıktı çekmeceyi açtım kibrit aldım bide siyah tencere kapağı gibi bişeyim var,bide kasa buldum sifre istiyor.

kırmızı dedi ki...

şifonyerin sağından mum aldım ve kaldım aa 3 şeye daha ihtiyacım var ama sesimi duyan olursa sevinirim.

Duman dedi ki...

hülya günaydın.sana yetiştim sayılır.tabure hariç onu arıyorum

kırmızı dedi ki...

günaydın sis tabureyi şifonyerin yanından aldım dolaptan ama sayfayı yeniledim yalnışlıkla yeniden başlıyorum:)

Duman dedi ki...

buldum tabureyi.onu o ilk siyah uzun yer var hani yaklaşmadan oraya koydum üstteki dolaptan başka bir tabure aldım

kırmızı dedi ki...

ikinci tabureyi bulamıyorum sis yeri tam tarif edermisin?

Duman dedi ki...

tabure ve sehpanın konduğu yerde tavanda anahtar var

kırmızı dedi ki...

sehpanın üstüne siyah kapağı koydum üstünde mumu koydum

Duman dedi ki...

sehpaya sırayla siyah kapak ya da tabak mum koyup kibritle yaktım duvardaki panoda şekil çıktı.

kırmızı dedi ki...

mum yaktım kağıdı yaklaştırdım şifre 8198 verdi sis sende ne var

kırmızı dedi ki...

elindeki diğer kağıdı duvardakiyle birleştir şifre veriyor

Duman dedi ki...

şifre ve anahtar kasaya 1234567 yazan renkli kağıt çıktı

kırmızı dedi ki...

kasaya girdim şifreyi renkli sıralamaları olan bi kağıt verdi sanırım çıceklerle ilgili.

kırmızı dedi ki...

ya başta gördüğümüz çeçeklerin renkleri değilmi onlar

Duman dedi ki...

vazodaki renkli toplara kağıttaki renk sırasıyla tıkla merdiven iniyor

Duman dedi ki...

evet kolay keyifli:))
escape from kitchendayım ben ona bakayım bir