Escape Room

14 Ocak, 2008


İstek Üzerine Ekliyorum. Kolay Gelsin :))


46 yorum:

ARWEN.C.S dedi ki...

ilk oyundan başlıyorum sağol che ays muhabbette sana yorum yazdım bakarmısın bi ara hadi başlıyalım

ARWEN.C.S dedi ki...

dolaptan tabure tabureyle çekici aldım nerdesiniz hadi gelin

ays dedi ki...

japonca ogrenırsem ılk bu ogrendıgım kelıme bu olacak sanırım, MOSKO MORI MOSKO :D

ays dedi ki...

cekıc ıle actıgım perdenın altındakı tv'ye vurdum ve mavı bır sey olustu duvarda. 4 rakamı...

ays dedi ki...

somınenın sag ust tarafındakı kıremıtı kırınca cakmak

ays dedi ki...

arwen, okuyorsun degıl mı bır kac ıpucu bulup yazdım...
bu arada su duvardakı yazı umarım ıse yarar bır sey degıldır cunku okunmuyor :((

ARWEN.C.S dedi ki...

yaşa ays aldım çakmağı ben demin çok tıkladım oraya ama çekici akıl edemedim sabah ya ondan:)

ays dedi ki...

o pencere mı :D pardon ben tv sandım, her neyse onun altına dogru tıkladın mı?

ays dedi ki...

ınanmıyorum ya :(( cakmak ıle ıstemeden gıtarı yaktım :((

ARWEN.C.S dedi ki...

ays çakmakla gitara tıkladım bide şömineye gitar parçalandı şömineye girdi kırmızı 5 rakamı çıktı

ARWEN.C.S dedi ki...

çöpün üstünde çizgiler var ama bişey yapılmıyo 5 rakamı alınmıyo

ays dedi ki...

son bır obje kaldı bulmamız gereken, sanırım o da sıfrelı kutuda, sıfrelı kutunun sıfresını de o duvarda okuyamadıgımız yazıdan mı alacagız acaba!

ARWEN.C.S dedi ki...

ya hakketen bir item eksik ve şifre için elimizde sadece 5 rakamı var

ays dedi ki...

sıfrelerımız farklı o zmn, bende 4 ve 6 var.
somınenın sag tarafında yerde beyaz atac gıbı bır sey var bende ama alınmıyor...

ARWEN.C.S dedi ki...

bendede var o ataç ama çok silik zor görünüyo ve alınmıyo senin 4 rakamını gördüğün yerde bende bişey yok ama yaaa ne etçez

ARWEN.C.S dedi ki...

ays ne durumdasın sende takıldısan başka oyuna bakalım istersen çünkü hakkaten tıkandım ben

ays dedi ki...

ben hıc ugrasmadım onu gormek ıcın, belkı cekıs ıle kırmamısımdır ama cekıcı aldıktan sonra bır kere tıkladım oldu falla

ays dedi ki...

pencerının altında beyaz cıta var, tam o beyaz cıtanın altında mavı kart duruyor su an...

ays dedi ki...

bence bız tesaduf aynı anda yazdıgımız ıcın, sen kendı yorumunun ustunu okumuyorsun ve gormuyorsun yazdıklarımı :))

ARWEN.C.S dedi ki...

haklısın ays özür dilerim arkadaşım ama bende senin söylediklerin görünmüyo anlamadım gitti

ays dedi ki...

sorun degıl tek bır sey kaldı, hadı bıraz daha deneyelım, olmadı bırlıkte gecerız dıger oyuna

ARWEN.C.S dedi ki...

yok yok ays ay çıldırcam farlımı oyunlar nedir anlamadım ben biraz ara veriyom şu bisikletli oyuna bakçam iyimi?

ARWEN.C.S dedi ki...

ays içime sinmiyo seni bırakmak iyi de de rahat gideyim yada sende gel arkidiş:)

ays dedi ki...

ben kutuyu actım, somınen ıcındekı 2.sıfre, pencerenın altındakı 3.sıfre, 1. sıfre ıse de deneyerek buldum.
446 ve anahtar aldım.
pencerenın oradakını bulduysan sen de dene. acmıs olmama ragmen son sıfre nerede catlarım ben sımdı yıne de.

Senay dedi ki...

eklemeler bitti geldim :) bittimi oyun :D
iki tanede yeni oyun var aralarında arkadaşlar :)

ays dedi ki...

cherry hemen hepsını yuklemıs sagolsun, asagıdan yukarı sıra ıle gıdelım dıyecegım ama bır usttekını oynadım.
"Recapture From Mysterious Thief Gold" buna baslayalım o zaman, ok?

ays dedi ki...

cherry, cok tesekkur ederım :))
yalnız basıma cogunu gecememıstım.

Senay dedi ki...

bende bisikletli oyuna gidicem bende de gitar falan yok :D