Go Live

18 Ocak, 2008


yeni oyunnnn


142 yorum:

AsiiveMavii dedi ki...

oyun muhabbetlerınıde yazabılırız ama sonrada gelenler okuyamaz buraya yazalım yıne deılmı

Senay dedi ki...

merhaba mileeeeet aslında çoook işim var ama bakim didim oyun gelmiş biraz oyniyim bari:))
gökçecim oyunun adını yazsana :)
Go Live

gökce-kuki dedi ki...

buzdolabındaki mavi şeyi suyun altına koyunca tornavida verio

Senay dedi ki...

wc ye naısl girdiniz ben kapılardan giremiyorum ki kablo ve buz buldum başka bişi yok ama

deniz dedi ki...

Gökçecim eline sağlık canım da oyunun ismini yazmamışsın :) Oyunun ismi yoksa DERYAA-YY falan yazabülürsün hihi:)) Diğer söylediklerine baktım cnm yazdım muhabbette bişiler.

su dedi ki...

mavi şeyi musluğa koyun.sonra suyu açın.kapayın.meşhuuuuur tornavida geliyor

deniz dedi ki...

Özür dilerim gökçem geri aldım lafımı:) İsmi göründü şimdi. Napayım F5 yapmaktan parmaklarım nasırlaşacak artık :))

ays dedi ki...

cherry, selam seker.
gotmaıl oyunu vardı, yuklemıssın tesekkurler ama dun oyun yuklenmıstı yorum bıle var. sanırım sılınmesı gerek, 2 yerde yorum olmasın, degıl mı?

Senay dedi ki...

yeryaaaaaaaaaam canımın içi biliyom çok yoğunum ama geldim yine tornavidalarla uğraşıyommmm :)))
milleeet hepiniz chattemisiniz allah aşkına muhabbette in cin top pynuyor :)
neyi fazla oranım :D

Senay dedi ki...

aysss efedersin canım ya valla yoğunluktan yaptığım şeyleride şaşırdım haha :))
birini sildim unutmuşum onu hallediyorum canım :)

deniz dedi ki...

Cherrycim benimm, çıktım bende işim var çünkü evet herkes orda sanırım. Oranın da yeri ayrı buranında. Kolay gelsin canlarım size.

ays dedi ki...

CHERRY, INANAMIYORUM SANA
NASIL YORUM OLAN OYUNU KIYIP SILDIN :((
BEN O KADAR EMEK VERDIM O OYUNU KI HALA BITIREMEMISTIM :(((

kırmızı dedi ki...

su yerini yazarmısın canım ya tıklamaktan bi hal oldum

AsiiveMavii dedi ki...

su fıs deıl canım jaten kablolar cak lı dırek takılacak ama yer yok kaldık bı kablo bı tornavıdayla sınır oldum

Nağme dedi ki...

tornavida ile dolabın yan taraf üstlerini tıklayın vidaları sökün

Senay dedi ki...

anammmmmmmmm ayssssss ama yorum olan oyun dün eklenen değilmiydi kıssssss :DDDD
ben kendiminkini sildim
cherry, selam seker.
gotmaıl oyunu vardı, yuklemıssın tesekkurler ama dun oyun yuklenmıstı yorum bıle var. sanırım sılınmesı gerek, 2 yerde yorum olmasın, degıl mı?

bana yazdığın için benimki silmemi istedin sandım canım afedersin tekrar hahaaaaaa :))
bugün iyi değilim biliyorum :))

su dedi ki...

hülyacım wc ye gir.klozetin olduğu yerde duvarın tam üstüne tıkla

ays dedi ki...

CHERRY, TAMAM SORUN YOKMUS.
SEN SILDIM DEYINCE BAKTIM, BUGUNKU DURUYOR. DEDIM ANAM DUNKU GITTI!
AMA SONRA BUGUNKUNU SILDI, OZUR DILERIM MUCX

Nağme dedi ki...

su kahverengi dolabı yandan görcek şekilde ayarla tornavida ile tıkla üstleri vidaları sökünce dolap açılıyor

Senay dedi ki...

ays allah iyiliğini versin ya valla :D bana sil demek istedin çünkü bende hepten yedim kafayı bugün diyordum :) dün bozo yüklemiş zaten ben onu silemem ki canım kendiminkini sildim :))
neyse kolay gelsin sana ve hepinize :)

su dedi ki...

pencere ekranda iken büyük dolabın sağ üst köşesine tıkladım.vidaları söktüm.kabloya tıkladım galiba takıldı.içinden gitar ve garip bişey aldım

Nağme dedi ki...

prizi buldum dolabın yanındaki siyak şeyin arkasındaymış

su dedi ki...

fişi takarken dolaptan alınan şeye tıklayarak takılıyor

Nağme dedi ki...

vidaları sökerken gibi ekranı yana getir siyah seyin alt kenarlarına tıkla su

Nağme dedi ki...

navi şeyi,dolabın yanındaki siyah şeyin önüne koydum

su dedi ki...

mavi şeyi koyduktan sonra kabloya tıkladım yok oldu.

su dedi ki...

hülya klozetin solunda duvar çizgisi varya orayı takip ederek en tepeye çık.kesiştiği yerleri tıkla

gökce-kuki dedi ki...

hülya tam o siyah kalın cizgi var ya duvarda tavanla bitiştiği yere tıkla o siyah cizginin

gökce-kuki dedi ki...

su onu da o siyah seyin üzerlerine tıkla benimki gitti ama oyle oraya buraya saf saf tıkladım öle gitti:D

su dedi ki...

buzdolabı kapalıyken altına tıklayın.orada üçgen bir parça var ama alınmıyor.sonrada kahverengi dolaba gidin.askıyı alın

Nağme dedi ki...

siyah şeyin sol köşelerine tıkla su benimkide yok oldu,anfi galiba o

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

eeee elimde gitar ve o siyah üçhenle dolaşıp duruyoss kurudukmu gene?

su dedi ki...

hülya pencereyi karşına al.soldaki küçük dolabın sol altına tıkla çıkıyor

Nağme dedi ki...

hülya birini oraya,diğerinide anfinin sol üst köşelerini tıkla oraya takılıyor

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

anacım kablolar kahverengi dolaba ve yanındaki büyük zımbırtıya önden bakarkende önüne bikaç kez tıklayınca ikiside takılabiliyor fiş aramaya gerek yok

kırmızı dedi ki...

YOK ARKADAŞLAR YA BUGÜN BENİM İÇİN BİİİİİİİİİP Bİ GÜN YA OYUNDA TIKANIYOR BEN ARTIK NE YAPİM BİLMİYORUM OF YA ÇOK SİNİR OLDUM Bİ SİGARA MOLASI VERİP NEGATİF ENERJİMİ ATAYIM BARİ YOKSAM PATLIYCAM

su dedi ki...

hfizecim çizmede bişey var galiba diyom.tıklayınca yazılar çıkıyor

xjasminex (hafize ana) dedi ki...

'çizme' derken sanırım duvardaki caponca yazılardan bahsediyorsun doğrumu?

calculus dedi ki...

Bu dolabın yanındaki kahverengi şeyden huylandım valla.

su dedi ki...

yok canım hani mutfağın yanında bir kapı varya önünde duran şey.aslında bir sol yaparsan yandanda gözüküyor.ben mutfak ekrandayken içinden kart aldım çizmenin

calculus dedi ki...

Yasemin çizme derken çizmeden bahsediyor gerçekten.
Tuvaletin kapısını karşına al, sağdaki paspasta yerde.

su dedi ki...

hülya dolaptan aldığın mavi zımbırtıyı müzik setinin önüne koydunmu?

su dedi ki...

mutfak ekrandayken çizmeye tıkladım.sanırım sağ olana.ekran yakınlaştı.bir adam deli gibi gitar çaldı ve kartı verdi

kırmızı dedi ki...

AY YOK BEN KÖTÜYÜM ÇIKIYORUM AZCIK HOŞÇAKALIN ARKADAŞLAR

Nağme dedi ki...

ya alamıyorum ben su,neyle tıkladın ayrıca play bastım birşey oldu?

su dedi ki...

sonrada dolap ve m.seti karşımdayken büyük dolabın sağına tıkladım.ekranda bir çanta belirdi.ama sonra yok oldu.

su dedi ki...

birde duvarda gitar çalan resme tıklayınca yandan görebiliyoruz.

calculus dedi ki...

Şu kartı bir anlatsanıza bana. Yardım edeyim diye geldim rezil oldum valla.:)

su dedi ki...

kart ve penam var.çantamda oldu ama sonra yok oldu.

Nağme dedi ki...

sağ click yap play bas,tekrar play,sonra git çizmeyi tıkla kartı al

calculus dedi ki...

Sonra da mikserin yanındaki kahverengi (aslında gri imiş) alıyorsunuz.

su dedi ki...

ben play yapmamıştım ama artık yapmak istiyorum.kaldım öölece..

Nağme dedi ki...

spatulada gitti,sadece kart var elimde mikser nerde ya?

calculus dedi ki...

Mikser dediğimi boşverin. Kahverengi uzun dolabın yanından da bir şey alınıyor.

Nağme dedi ki...

ya dolabın ordaki japon resmindede el işareti çıkıyor ama anlamadım

su dedi ki...

dolabı açınca tekrar yere geliyor.kapatınca gidiyor.sizde de öylemi?

su dedi ki...

gökçe mutfaktaki alt dolabı aç.soldaki şişelerin oraya tıkla

su dedi ki...

mutfağın oradaki kapıya tıkladım see you dedi.bittimi yani?

Nağme dedi ki...

ben devam atmiycem kızlar işlerim kaldı oyun yüzünden,inşallah bitirirsiniz:)

su dedi ki...

ya kapıta kartla tıklayınca çıkıyosun galiba..see you dedi bitti...

Nağme dedi ki...

enee benimde bitti see you ne biçim bitti anlamadım ama neyse:))

su dedi ki...

sanırım 2.oyunda görüşürüz dedi:)ama ben mola veriyorum..