Find The ABC

17 Ocak, 2008


Bu defa sayıları değil
harfleri buluyoruz.

Oynamak için tıklayınız

55 yorum:

deniz dedi ki...

Selena Esram benim ne kadar şirin bir oyun bu böyle senin gibi lokum lokum:))

Senay dedi ki...

kıssslarrrrr aslında çok işim var ama bi bakim dedim veeee O harfini bulamıyorummmm

Senay dedi ki...

buldum ama bitmedi başka tur yok galiba :))) iyi oldu başka türlü bırakamayabilirdim :))

deniz dedi ki...

Cherrycim O yokta Q buldum onu versem olmasss mıı:))

esrasel dedi ki...

sağol canım benim.
cherry burda mısın bişey sorucam. diğer sitede yetkin duruyo mu?

Senay dedi ki...

duruyo esracım ama uzun zamandır biş yapmadım :))
neden sordun canımcım :))

deniz dedi ki...

Esracım ama bugün hatlarda bir sorun var. Bak ben yarım saattir hotmaili açamıyorum :( Belki geçici bir sorundur canım.

esrasel dedi ki...

bilmiyorum canım olabilir neyse.
bu arada nordinho hacklenmiş :))) oyun kaynağımızdı o ama neyse bulduk yine yeni oyun :)

deniz dedi ki...

Gerçekten mi esracım :) Niye acaba kim ne isterki bir oyun sitesinden? Aman bizim patron dikkat etsin, yedek falan ne gerekiyorsa yapıyordur umarım:))

Senay dedi ki...

esra olabilr valla :))) bi deneyeyim diycem ama girmiyorum zati :) ayıp olur şincik. deryanın dediği gibi hatlardadır problem belkim :))
nordinhoya bende giremedim evet oyun kaynağımız gitti :))

esrasel dedi ki...

yok benimde aklıma geldi bi bakıyım dedim öyle gördüm zaten :)) bende bakmıyodum hiç :)

deniz dedi ki...

Cherrycim bir aç bakalım oyun yüklemesende giriş yapabiliyormusun ona bakıver canım, Esracımın içini rahatlat en azından:((

Senay dedi ki...

esra evet iptal olmuş :))) beni ettiler haklılarda senden ne istediler kısss :))) insan bi haber virir :)) bana deel yani sana :)))

Senay dedi ki...

esracım D harfi soldaki otlar varya ağaçla otların birleştiği yerde :)
O harfide sağda sarkan maymunun gözünde :)))

yeryacım içini rahatlatmak isterdim esranın ama maalesef gitmiş benim yetki :))) bloğa kaydolun gibi bişiler diyor . burdaki gibi hemen kontrol paneli çıkmıyor yani :D

Senay dedi ki...

sis C harfide filin bir kaşı canımcım :))) anam ezberlemişim yerlerini :)))

esrasel dedi ki...

sis C filin kaşı O bende de yok :)
cherry anlaşıldı o zaman iptalin sebebi :)))

deniz dedi ki...

O harfi sağdaki daldan ters sarkan maymunun sol gözünde kıslar

Duman dedi ki...

sağolunuzzz varolunuzzzz bitti:)

ne sinir müzikti o be

esrasel dedi ki...

teşekkür ettim kıslar :) bitince ekran değişmiyo öyle kalıyo dimi bende öyle oldu da :)

Nağme dedi ki...

ennee çok ayıp kızlar söylesenize oyun gelmiş diye

Duman dedi ki...

eski sitede sizin yetkileri mi iptal ettiler?
anam amma intikama dönüştürmüşler ha bu işi exmortis ve tayfası.oyun sitesi be yaw.eğlence yani.nelerle uğraşıyorlar

esrasel dedi ki...

gördünüz sandım nağme özür canım :(
valla aynen öle sis :) ne istediyseler bizden :)

Senay dedi ki...

evet sis senin bu pisinin fotosunu görmekten mahrum olsam bende sinirlenirdim :))) mıncıkla benim için onu :)))
bende yeni farkettim esra sölediğinde :)) hadi beni neysede esra yıllardır orda yani ayıp

deniz dedi ki...

Esracım bence yoktur öyle birşey. Senden iyi oyun yükleyici tanımıyorum ben. Valla büyük kayıp onlar adına üzüldüm:))

kırmızı dedi ki...

kızlar üzüldüm sizler için bu arada x y ef nerde acep?

Duman dedi ki...

esracım cırmalamasa mıncıklarım valla.ama kedi bildiğin gibi değil.ayol kedi dediğin eve gelen tüpçüye sucuya saldırır mı?bu itoş saldırıyor işte.

onların kaybı hanımlar.ve de ne kadar çocukca olduklarının göstergesi

deniz dedi ki...

Kızlar sabah o dediğiniz şey bana bu sitede oldu. Farklı bir mail adresimle yorum yaptım. Sonra ondan çıkıp yapıp girince yetkili olduğum mail adresini düzeldi o zaman.

Nağme dedi ki...

ay oyun çok güzelmiş kim yüklediyse sağolun ama f ile u nerde yaw birtek onlar yok

esrasel dedi ki...

yıllardır değil canım 1 sene olmuştu :)
farenin çetiği araba da e,f
x k'nın yanında
y de sağdaki pembe ağaçta hülyacım

esrasel dedi ki...

yeryacım benim ikiside aynı mail adresinde zaten canım. neyse boşverin yaaa önemli deel :) ben sadece açıklama yapılmamasına üzüldüm o kadar.
nağmecim f arabada u pembe ağaçta

kırmızı dedi ki...

elinize sağlık kızlar pek zevkli oyunmuş bitirdim :) muhabbete geçiyorum.

Duman dedi ki...

ayhhh cherry diyceğime esraya yazmışım pisiyi.özür hanımlar

Nağme dedi ki...

ayıp olmazsa ohaa diyecem koca u'yu görmemişim sağol esra buldum:))bitti...

Senay dedi ki...

o pisiciin fotosunu gördükçe dürtesim geliyo ama napim valla :) böle paşalar gibim kurulmuş ohhhhh :))) çok yüz vermişiniz ona haaa :))

Senay dedi ki...

beni niye iptal ettiler ki gerçek kimliğimi bilmiyorlardı ki :DDD hehe :)))

deniz dedi ki...

Bence haklılar diğer site yani, laf söyletmem, hep bu cherry yüzünden hepsi:))

Esraaa sen bizim herşeyimizsin. Cherry sen dit af dile tekrar iste yetkini haha :))

esrasel dedi ki...

boşverin canım hadiyin muhabbete geliyom bende hemen :)

Senay dedi ki...

B ve P hatırladığım kadarıyla filin ayaklarındaydı gökçe

deniz dedi ki...

Gökçecim P harfi ekranın solunda mantar gibi bir ev varya tepede onun uç kısmı pembe bölüm

B harfide filin ayak tırnağında.

Senay dedi ki...

ama listede isimler hala duruyor esraaaa :)) silse ordan da silerdi bilmiyorum yani. sen arada dene bence :))

esrasel dedi ki...

niye deniyim canım benim banane :)
ahanda gökçenin ki de gitmiş hehehehh :)))) ay koptum sabah sabah :) yahu muhabbete gelin

gökce-kuki dedi ki...

evettt benim de bitti::D:DD:D: ihihii aksolsun exmoya vala yeni oyun bulunca önce oraya yüklüodum ben haksızlık olmasın die :):)

gökce-kuki dedi ki...

evettt benim de bitti::D:DD:D: ihihii aksolsun exmoya vala yeni oyun bulunca önce oraya yüklüodum ben haksızlık olmasın die :):)

deniz dedi ki...

Kota dolmuştu ya, yer açılmıştır artık, ben gidip yetki isteyim o zaman hehe:)) Ay çok yaşayın kızlar emi çok güldüm:)